omdat ze daar elektro geven en op andere niet christelijke scholen nietquote:Op donderdag 11 december 2008 10:45 schreef Netsplitter het volgende:
En waarom moet je naar de kerk dan?
En waarom zit je op een christelijke school dan?
ik zeg ik koos voor elektro toen moest ik naar een andere school dus! dit was de enige school bij mij in de buurtquote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef Zotheid het volgende:
Waarom kies je dan ook voor een christelijke school.
Of wacht, je ouders hebben zeker je school gekozen.
In dat geval ben je nog jong en heb je te luisteren!
Want Jezus was een elektricien?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
omdat ze daar elektro geven en op andere niet christelijke scholen niet
dat moest ik ook altijd met kerst: zo'n hele middag liederen en andere meuk, ik nam dan altijd mn discman (mp3 spelers had je toen nog niet echt) mee en dan was het onderuit gaan zitten en lekker muziek luisterenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef phpmystyle het volgende:
Volgende week donderdag moeten wij (VERPLICHT GVD) naar de kerk samen met de klas.
WTF kunnen ze zoiets verplichten ik ben zelf geen eens christelijk nou weet ik dat het een christelijke school is maartoch.
ty voor de tipquote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef Pakspul het volgende:
Gewoon kut vragen gaan stellen, zoals wat nou als Jezus schizofreem was? en uiteraad Waar zijn de dinosaurs gebleven? en laat hem dan ook even hun "micro-evolutie" uitleggen.
Wordt je er vanzelf uitgeschopt kun je weer naar huis WOW spelen
tvp voor in de toekomstquote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef Pakspul het volgende:
Gewoon kut vragen gaan stellen, zoals wat nou als Jezus schizofreem was? en uiteraad Waar zijn de dinosaurs gebleven? en laat hem dan ook even hun "micro-evolutie" uitleggen.
Wordt je er vanzelf uitgeschopt kun je weer naar huis WOW spelen
Nee dat is kansloos je moet ze met hun eigen fantasie de grond in stampen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ty voor de tip
of gewoon keihard gvd roepen vinde ze ook niet echt leuk denk ik
noem is wat op dan? wat ik bijvoorbeeld kan vragenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:00 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Nee dat is kansloos je moet ze met hun eigen fantasie de grond in stampen.
Je klasgenoten zitten ook verplicht naar jouw te luisteren.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef phpmystyle het volgende:
Volgende week donderdag moeten wij (VERPLICHT GVD) naar de kerk samen met de klas.
WTF kunnen ze zoiets verplichten ik ben zelf geen eens christelijk nou weet ik dat het een christelijke school is maartoch.
Legendarisch film-momentquote:Op donderdag 11 december 2008 10:51 schreef Beelzebufo het volgende:
Ter voorbereiding op deze beproeving:
Kijk de Blues Brothers film (deel 1!!!), zoek de scene waarin Jake en Elwood naar de dienst van Cleophus James gaan.
Je mag hopen dat het zoiets wordt, en zo niet, dan fantaseer je dat er gewoon bij.
wie is wij?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef phpmystyle het volgende:
geen idee eigenlijk maar die donderdag is toch laatste dag voor de vakantie grote kans dat ze het erna allang vergeten zijn..dat ze zoiets kunnen verplichtenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:09 schreef RedDevil085 het volgende:
En wat gebeurd er als je niet gaat? (Behalve dat je natuurlijk de eeuwigheid in een zee van vlammen ed mag doorbrengen)
Niet dood maar je krijgt wel last van je kont en rug van die kutbankjes.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Doezelhaar het volgende:
O nee.. ik moet naar de kerk..
Gast.. lekker boeiend... je gaat er echt niet dood van.
Misschien vind je het wel leuk?
Tja, dat is wel waar helaas. Die dingen zitten vaak niet echt lekker, vaak pijnlijk. En dan zit je in het huis van godquote:Op donderdag 11 december 2008 12:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dood maar je krijgt wel last van je kont en rug van die kutbankjes.
Je kan aan je school vragen of je ontheffing kan krijgen voor het kerkuitje omquote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
noem is wat op dan? wat ik bijvoorbeeld kan vragen
Jij bent blijkbaar ook weinig in de kerk geweestquote:Op donderdag 11 december 2008 12:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dood maar je krijgt wel last van je kont en rug van die kutbankjes.
Nooit te weinig! Het kan alleen te veel zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar ook weinig in de kerk geweest![]()
Waar zie jij het woordje 'te'?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nooit te weinig! Het kan alleen te veel zijn.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Waar zie jij het woordje 'te'?
Overigens ben ik het ook met je door gebrekkig lezen ontstane opmerking oneens, er is niets mis met een stukje verbreding van je ervaringen door naar de kerk te gaan - dat bespaart de samenleving een hele boel misverstanden op basis van de onwetendheid van figuren als jij.
Specialiteit: krachtstroom.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Want Jezus was een elektricien?
Volgens mij heb je een probleem met lezen, achterlijke LULquote:Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef Gupje het volgende:
Jij koos toch voor een christelijke school
Huil is niet zo manquote:Op donderdag 11 december 2008 10:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik zeg ik koos voor elektro toen moest ik naar een andere school dus! dit was de enige school bij mij in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |