Ik ben er anders ook geen fan van en klaag dan ook vaak en veel mocht er een kerkdienst bij komen kijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:57 schreef afcajos het volgende:
TS is iemand die gaat klagen als hij een begrafenis heeft en er een kerkdienst bij isnoooes niet in een kerk
![]()
naar een kerkdienst toe en het is gvd volgende week donderdag het was vorig jaar nog een vrije middag en deze keer moeten we naar kerk toe fine schoolquote:Op donderdag 11 december 2008 15:46 schreef koningdavid het volgende:
TS, ga je gewoon in een kerk kijken of ga je naar een kerkdienst toe?
nou noem op..quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Lastpost het volgende:
Bekijk het van de andere kant, bijna vakantie.
Wat is trouwens het grootste probleem? Dat je onder schooltijd iets verplicht moet doen of dat dit in die kerk is? So fucking what, je zit op een christelijke school en zo erg is het allemaal ook weer niet om in een kerk rond te hangen.
Buiten dat kunnen kerken best iets fascinerends hebben.
God ziet ALLES. Dus ook dat jij hier GVD schrijft, godverdomme.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef phpmystyle het volgende:
(VERPLICHT GVD)
Dat je er niet voor kiest betekend toch niet dat je er dan maar niets mee moet doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
nou noem op..
ik zij toch ik koos er niet voor dat het in christelijke school was
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Specialiteit: krachtstroom.
Nog nooit die vonkjes uit de wolken zien komen dan?
Alleen vrouwen kunnen gedwongen worden, zoals ik hoi_piepeloi dwong om mij klaar te pijpenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gewoon niet gaan, ze kunnen je niet dwingen
serieus..?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef ouderejongere het volgende:
De kerkHet is bijna kerst, nog even en ik mag weer.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:22 schreef RickoKun het volgende:
Kanker topic, kanker TS, kanker kerk!![]()
![]()
[..]
Alleen vrouwen kunnen gedwongen worden, zoals ik hoi_piepeloi dwong om mij klaar te pijpen
Twee keer per week meestal.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
miraculeus ja dat er nog mensen van dit forum nog naar de kerk gaan
grapje denk ikquote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Twee keer per week meestal.
En nog wonderbaarlijker; dat er sowieso nog mensen zijn die in een of ander opperwezen gelovenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
serieus..?
miraculeus ja dat er nog mensen van dit forum nog naar de kerk gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |