voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:34 schreef AlphaOmega het volgende:
Trieste puber... zoek je materiaal om je zelf lekker op te kunnen afrukken? Ga buitenspelen.
Nee, m'n penis wordt niet blij wanneer ik 'm afveeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:36 schreef voetballeh het volgende:
is toch niet zo'n rare vraag? als ik m'n piemol afveeg wordt ie soms ook wel eens blij, denk dat vele mannen met mij dat hebben.
Wanneer je één keer volwassen bent, dan weet je het antwoord... onervaren sukkels en pubers hebben deze interesses....quote:Op donderdag 11 december 2008 10:36 schreef voetballeh het volgende:
is toch niet zo'n rare vraag? als ik m'n piemol afveeg wordt ie soms ook wel eens blij, denk dat vele mannen met mij dat hebben.
ik vroeg me af of zoiets ook voor de andere sexe geldt.
Same here....is hier niet een tienerforum fo zo voor?...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, m'n penis wordt niet blij wanneer ik 'm afveeg.
Krijg er geen erotische gedachtes bij ook ofzo.
Dus ik denk dat je serieuze issues hebt....
...tried that...maar de persoon naast me vond 't een minder succes...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef Papi.Chulo het volgende:
Ik veeg mijn piemel nooit af. Ik wapper em altijd in het rond en dan is die droog.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef Papi.Chulo het volgende:
Ik veeg mijn piemel nooit af. Ik wapper em altijd in het rond en dan is die droog.
kerel....bij 5 cm noem je dat niet zwieren, maar wiebelen...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef voetballeh het volgende:
[..]
als ik ermee ga zwieren wordt ie soms ook wel opgewonden van, niemand van julie dat?
Van jouw gezwier, neequote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef voetballeh het volgende:
[..]
als ik ermee ga zwieren wordt ie soms ook wel opgewonden van, niemand van julie dat?
Je bent verassend stil over poepseks.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:00 schreef Karina het volgende:
Nee, ik houd niet zo van plasseks![]()
TS is een treurig persoon.
Word up naar deze jongeman.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben meer verbaasd over het feit dat sommigen hier hun piemel afvegen
Ik ook, ik sla 'm altijd droog op de wcbril.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
...erg ver-assend idd...quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Je bent verassend stil over poepseks.
Ja..he jakkie...hygiéne... brrr....quote:Op donderdag 11 december 2008 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik ook, ik sla 'm altijd droog op de wcbril.
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:28 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Oh..
[ afbeelding ]
...was jij dat.
Laat een Vrouw de WC besmeurd achter...?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of ze de pleeborstel ook nuttig inzetten.
...lijkt me ook een zeer verstandige (hygiénische) zet....quote:Op donderdag 11 december 2008 11:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of ze de pleeborstel ook nuttig inzetten.
Nou, vertel!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:40 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Laat een Vrouw de WC besmeurd achter...?
Voor wat jij bedoeld hebben ze een ander 'steeltje' in huis.
wtf?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef voetballeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:40 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Laat een Vrouw de WC besmeurd achter...?
Voor wat jij bedoeld hebben ze een ander 'steeltje' in huis..
TS, natuurlijk zijn er meisjes die dat doen, dus 'fantaseer' lekker verder, kan weinig kwaad..
En spits de oren bij de Dames-toiletten..Ruk ze!![]()
Wat zit je nou te oreren alsof je er verstand van hebt man.quote:geslacht: Man
Ik word niet opgewonden als jij met je pielemuis gaat zwieren nee.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef voetballeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:19 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik word niet opgewonden als jij met je pielemuis gaat zwieren nee.
Ik vind van niet.. Ik vind het onzin gehalte nogal hoogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |