Ik heb ook vrij weinig met KLB en ONZ. Is dat ook de leeftijd?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik vind het wel typisch dat KLB net zo veel posts heeft als GC en ONZ samen. En dat zijn drie stukken van FOK! waar ik helemaal niks mee heb. Zal de leeftijd wel zijn.
Nee, dat is gewoon wijsheid. Bij sommige mensen komt dat pas met de jaren.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij weinig met KLB en ONZ. Is dat ook de leeftijd?
Nou, ik heb daar nooit gezeur over gehad tot nu toe omdat ik nooit in de min sta. Het takenbeleid op zichzelf is natuurlijk wel volslagen onzin en stupide. Schoolleidingen die graag willen dat ik iets extra doe, heb ik altijd meteen gevraagd hoeveel uren daarvoor staan. En als ze dan zeggen: 'euh niets', trek ik mijn meest verbaasde gezicht en zeg ik zoiets als: meen je dat nou, wat raaaaaar? Hmm, dan moet ik er toch eens over nadenken.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef ShadyLane het volgende:
Hebben jullie trouwens ook eentaakbeleid
, mane? Ik word er gestoord van dat ik allerlei onzintaken op me neem om maar te voldoen aan die papieren werkelijkheid, en daardoor geen tijd/energie meer heb voor alle dingen die ik doe die dan weer niet onder het taakbeleid vallen. Als ik regelmatig pro deo leerlingen een hele zaterdag of een avond mee op pad neem, wil ik niet een briefje in mijn postvak krijgen met "je staat in de min, dus we kunnen dit schooljaar nog een beroep op je gaan doen voor nog een onzintaak".
Ja, nu ligt er een plas Frollo op mijn bureaustoel.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht dat ik een rustig en verlegen kind was. Dat valt vies tegen.
WAARSCHUWING: zet het geluid zacht (of uit, dat is waarschijnlijk het verstandigst).
Leuk!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Claudia!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
WAARSCHUWING: zet het geluid zacht (of uit, dat is waarschijnlijk het verstandigst).
!
Eén avondje maar?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef Frollo het volgende:
Toch maar eens proberen dan, dat YouTube-gedoe.
Deze liedjes heb ik het afgelopen half uur gedraaid. Ik ben in een sentimele bui, want mijn vrouwtje moet vanavond weg en ik ga haar enorm missen.
Wij hebben al heel wat logees gehad, daar kan er nog bèst eentje bij.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
In Groningen komt er een expositie van de schilder J.W. Waterhouse. Wat jammer dat groningen zo ver weg is
.
Dat ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:28 schreef ShadyLane het volgende:
Gefeliciteerd, Claudia! Met je nieuwe woning, mocht je toch niet jarig zijn.
Toch altijd een raar gevoel om over Nederland in het Engels te lezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef mane het volgende:
De tong van Johan.
'ns Kijken - dat was een vrijdag. Toen ben ik gewoon naar school geweest hoor. Niks van gemerkt dat de aarde stilstond.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
The day the earth stood still.
Die laatste zin gelooft natuurlijk niemand.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef mane het volgende:
[..]
Tussen mij en mijn zus is het altijd al gezeur geweest.
Het is niet aardig om te zeggen natuurlijk, maar ze heeft een nogal vervelende persoonlijkheid en allerlei eigenschappen die op mij juist vreemd overkomen: snel jaloers, agressief, zwaarmoedig, heel onzeker, controlfreakerig. Dat had ze als kind al en dat heeft ze nog steeds. Tussen ons is er daardoor altijd een enorm onbegrip geweest, ik begrijp die eigenschappen van haar niet en het ergert me ook en zij op haar beurt kan er slecht tegen dat ik gewoon mijn eigen gang ga etc. Zij vindt mij waarschijnlijk enorm eigenwijs, ongrijpbaar, arrogant, en asociaal. Het heeft op mij twee effecten gehad: aan de ene kant werd ik juist extreem vrolijk in haar omgeving omdat ik niet tegen dat zware kan van haar, aan de andere kant trek ik het me ook aan dat ze vaak zo verwijtend, gefrustreerd en afgunstig doet. Ik zou haar graag wat gelukkiger zien.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Waar was je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:29 schreef ShadyLane het volgende:
Het was een kutconcert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |