Wij hebben al heel wat logees gehad, daar kan er nog bèst eentje bij.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
In Groningen komt er een expositie van de schilder J.W. Waterhouse. Wat jammer dat groningen zo ver weg is
.
Dat ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:28 schreef ShadyLane het volgende:
Gefeliciteerd, Claudia! Met je nieuwe woning, mocht je toch niet jarig zijn.
Toch altijd een raar gevoel om over Nederland in het Engels te lezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef mane het volgende:
De tong van Johan.
'ns Kijken - dat was een vrijdag. Toen ben ik gewoon naar school geweest hoor. Niks van gemerkt dat de aarde stilstond.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
The day the earth stood still.
Die laatste zin gelooft natuurlijk niemand.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef mane het volgende:
[..]
Tussen mij en mijn zus is het altijd al gezeur geweest.
Het is niet aardig om te zeggen natuurlijk, maar ze heeft een nogal vervelende persoonlijkheid en allerlei eigenschappen die op mij juist vreemd overkomen: snel jaloers, agressief, zwaarmoedig, heel onzeker, controlfreakerig. Dat had ze als kind al en dat heeft ze nog steeds. Tussen ons is er daardoor altijd een enorm onbegrip geweest, ik begrijp die eigenschappen van haar niet en het ergert me ook en zij op haar beurt kan er slecht tegen dat ik gewoon mijn eigen gang ga etc. Zij vindt mij waarschijnlijk enorm eigenwijs, ongrijpbaar, arrogant, en asociaal. Het heeft op mij twee effecten gehad: aan de ene kant werd ik juist extreem vrolijk in haar omgeving omdat ik niet tegen dat zware kan van haar, aan de andere kant trek ik het me ook aan dat ze vaak zo verwijtend, gefrustreerd en afgunstig doet. Ik zou haar graag wat gelukkiger zien.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht dat ik een rustig en verlegen kind was. Dat valt vies tegen.
WAARSCHUWING: zet het geluid zacht (of uit, dat is waarschijnlijk het verstandigst).
Waar was je?quote:Op vrijdag 12 december 2008 06:29 schreef ShadyLane het volgende:
Het was een kutconcert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |