quote:
onzichtbaar is toch geen kleurquote:Op woensdag 10 december 2008 20:54 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
mijn kerstboom en versierselen hebben de kleur onzichtbaar
is die witte chocola echt wit of is het alleen over de datum (van het kerstpakket van vorig jaar of zo)?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef minq het volgende:
Voornamelijk wit. Witte chocolaatjes ook.
Nog steeds met haren en redelijk rood van kleur...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ja duh groen
Maar ik bedoelde je kerstballen en andere versiersels?
En wat is de trend dit jaar?
Ik vond zwart met witte ballen wel kei hip maar te strak voor in mn huisje dus ik ben gegaan voor wit met zilver
edit: zo verbetert nu niet meer zeuren
zien, zien, zien...quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Zoals ieder jaar: alle kleuren van de regenboog en mét gekleurde lampjes.Heel veel en heel vol. Ohja, en ook nog kerstkransjes aan een lintje, zelfgemaakte ballen van de kinderen, engelenhaar, de hele mikmak. En de boom is echt gigantisch.
En voor de ramen nepsneeuw gemaakt van wattenbolletjes
Het wordt er niet beter op...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
edit: zo verbetert nu niet meer zeuren
Ik heb geen ballen.quote:
klinkt als een hoerenboom, A.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:50 schreef Anosmie het volgende:
Oranje, groen, roze, blauw en zilver. Nu nog een boom en het feestje is compleet.
he? maak er eens een foto van?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef just me het volgende:
De ene kant van de boom is zilver
en de andere kant van de boom is rood
(boom staat tussen de schuifdeuren)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef just me het volgende:
de ene kant
[ afbeelding ]
en de andere kant
[ afbeelding ]
Wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef just me het volgende:
de ene kant
[ afbeelding ]
en de andere kant
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |