SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was nog nieteens de lapo geloof ikquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Lakitu het volgende:
Overigens zat Yvonne te klonen met de lapo, waardoor we zelfs met 1 post te weinig eindigden.
Geil.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een originele TT![]()
En kap eens met dat lapo gezeik, ik haal ze gewoon weg.
De feiten sprekenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geil.
Ik val wel op dominante vrouwen.
So fucking true! We mogen hier baggeren maar alleen als aan bepaalde regels voldoetquote:Op woensdag 10 december 2008 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Overigens, wat maken die Lapo's en Fipo's uit? Je hoeft het toch niet te lezen?
We hebben dit gekregen om te baggeren, laat ons dan ook baggeren. PUNT.
Hoi.
ahuh ahuhquote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Setszen, onthoudt, je blijft een newbie.
Baggeren en hersenloos posten schijnt een verschil te zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Overigens, wat maken die Lapo's en Fipo's uit? Je hoeft het toch niet te lezen?
We hebben dit gekregen om te baggeren, laat ons dan ook baggeren. PUNT.
Hoi.
Een beetje van beide.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..].
Zotheid ben jij een billen- of een borstenman?
Ik ben een borstenvrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt het doorquote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
We mogen hier baggeren maar alleen als aan bepaalde regels voldoet :
het was bij 285/90 dat ik 'lapo's' zei, want dan zijn het toch ook de lapo'squote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Baggeren en hersenloos posten schijnt een verschil te zijn
Niet veel, maar toch.
Ergens bij 260 te beginnen met lapo is nog hersenlozer dan ik verwachtte eik.
Dus: nee, we laten jullie niet baggeren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje van beide.
Vroeger voornamelijk borsten maar de afgelopen tijd ben ik steeds meer het belang van billen gaan zien.Dat heb ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Cup C geen discussie over mogelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef gers het volgende:
maar fas wat is dan de ideale cupmaat?
Zoals al eerder gezegd zijn er regelmatig behoorlijk serieuze discussies hier in de SC, dat je deze niet ziet of niet wil zien kan ik inkomen, maar om alles dan als hersenloos posten te zien is opmerkelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Baggeren en hersenloos posten schijnt een verschil te zijn
Niet veel, maar toch.
Ergens bij 260 te beginnen met lapo is nog hersenlozer dan ik verwachtte eik.
Dus: nee, we laten jullie niet baggeren.
kun je dit verhaal eventueel ondersteunen met picsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cup C geen discussie over mogelijk.
Ligt eraan, bij vollere vrouwen staat een grotere cupmaat beter en bij dunne vrouwen andersom. Het gaat allemaal om verhoudingen.
Jajajajaja, zalik je nu slaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd zijn er regelmatig behoorlijk serieuze discussies hier in de SC, dat je deze niet ziet of niet wil zien kan ik inkomen, maar om alles dan als hersenloos posten te zien is opmerkelijk.
Persoonlijk is post 260 ook nog behoorlijk ver weg, maar die laatste paar post, naar mijn mening moet dat kunnen.
Maar goed, ik ben dan ook geen admin.
WAT GAAF!quote:
Zoals ik al zei; ik hou ik wel van dominante vrouwen.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef reetveter het volgende:
TT sezten is een kankerusert zou beter zijn.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt eraan, bij vollere vrouwen staat een grotere cupmaat beter en bij dunne vrouwen andersom. Het gaat allemaal om verhoudingen.
Ja. Het is een feest om op die manier naar Chirurgenwerk te kijken.quote:
Ja. Het is een feest om op die manier naar Chirurgenwerk te kijken.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de kwaliteit hier
Jij leest Oliver Sacks?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAT GAAF!
Ik heb mijn boekenkast aangevuld met Migraine en een been om op te staan, beide van Sacks.
Staan ze er nu nog?quote:
Wat doe jij daar?quote:
Wel eerst een raar microsoftprogramma voor installeren, maar hebt er ook wat voor terugquote:Op woensdag 10 december 2008 15:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Het is een feest om op die manier naar Chirurgenwerk te kijken.
Ik geef die meisjes adviesquote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Zotheid het volgende:
Die dubbelpost was niet mijn bedoeling.
[..]
Wat doe jij daar?
Ja, ik vind zijn werk zeer interessant.quote:
serieusquote:
Eens. Het is ontzettend lelijk als een klein mager meisje ontzettend dikke tieten heeft. Daarbij heeft zo'n meisje er ook nog last van waardoor ze later last van d'r rug kan krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cup C geen discussie over mogelijk.
Brrr, microsoft.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel eerst een raar microsoftprogramma voor installeren, maar hebt er ook wat voor terug
Uhhmmm...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geef die meisjes advies![]()
.
Alsof het jou wat boeit dat ze rugpijn heeftquote:Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Het is ontzettend lelijk als een klein mager meisje ontzettend dikke tieten heeft. Daarbij heeft zo'n meisje er ook nog last van waardoor ze later last van d'r rug kan krijgen.
Dát helemaal ja.quote:
Jenglejack vat op dikkerdjes? Tengere vrouwen met een D ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef Jenglejack het volgende:
LAPO !!!![]()
Oh nee w8.. paar posts te vroeg.
Ideale cupmaat -> Volle C of een D. Met kleiner neem ik helaas geen genoegen.
Ik heb geen baas, ben geen hondquote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo, hier is jullie baas weer.
Hoezo? Dat had je niet verwacht?quote:
Daarmee wil ik alleen maar aangeven dat ze vroeg of laat toch haar borsten zal laten verkleinen. Tenzij je het leuk vind als je vriendin op haar 30ste al met een wandelstok loopt. Alles voor een D cup hequote:Op woensdag 10 december 2008 15:14 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Alsof het jou wat boeit dat ze rugpijn heeft![]()
Als ze ligt voelt ze er nix meer van.
Wat?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
Heb je het eindelijk gevonden bobbyb?
Ik val op dames met wat vlees in de kuip jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jenglejack vat op dikkerdjes? Tengere vrouwen met een D ziet er echt niet uit.
De foto's van fas. Ik zit al een kwartier te wachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarmee wil ik alleen maar aangeven dat ze vroeg of laat toch haar borsten zal laten verkleinen. Tenzij je het leuk vind als je vriendin op haar 30ste al met een wandelstok loopt. Alles voor een D cup he
[..]
Wat?
Ja dat dacht ik in eerste instantie ookquote:Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Brrr, microsoft.
Je moet wel een redelijke verbinding hebben om het normaal te kunnen zien,. Toen ik m'n opa wou laten zien hoe de laseroperatie van m'n pa ging ging dat met 1 frame per seconde.
HARTSTIKKE!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoezo? Dat had je niet verwacht?
Ik ben hardstikke elitair.
Oke, smaken verschillen. Ik val totaal niet op 'vollere' vrouwen. Dat woord alleen alquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik val op dames met wat vlees in de kuip ja. (Ik heb het niet over 200 kilo wegende macdonalds hoeren).
Heb het niet zo op die dunne dames. Ze zijn best leuk om te zien hoor dat er niet van, maar het is niet echt mijn smaak.
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik val op dames met wat vlees in de kuip ja. (Ik heb het niet over 200 kilo wegende macdonalds hoeren).
Heb het niet zo op die dunne dames. Ze zijn best leuk om te zien hoor dat er niet van, maar het is niet echt mijn smaak.
Misschien moet je eens met damsco praten in een literair cafe.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Zotheid het volgende:
En ik luister nog naar klassiek ook.
Ik heb er met mijn verbinding ook geen last van.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook
Heb er nog geen last van gehad, maar kan t me inderdaad wel voorstellen
Wat een slecht moment voor zo'n domme fout.quote:
Ik kom altijd op het juiste moment.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb er met mijn verbinding ook geen last van.
[..]
Wat een slecht moment voor zo'n domme fout.
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oke, smaken verschillen. Ik val totaal niet op 'vollere' vrouwen. Dat woord alleen al.
Damsco? Dat is toch die van dat D&G shirt en de hiphop muziek?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met damsco praten in een literair cafe.
Hotmail en humor.quote:De opslagcapaciteit van Windows Live Hotmail wordt geleidelijk steeds groter. Hierdoor is er ruim voldoende opslagruimte, tenzij je ineens de planeet Jupiter in Hotmail wilt opslaan. In dat geval ontvang je een vriendelijke e-mail met het verzoek geen planeten in Windows Live Hotmail op te slaan (maar het geleidelijk opslaan van de maan en asteroïden is geen probleem).
Van fouten kun je alleen maar leren, laat ik dat dan ook maar doen.quote:
Kun je nog wel wat langer wachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De foto's van fas. Ik zit al een kwartier te wachten
Überhaupt hotmail.quote:
Nu ja, een gratenpakhuis hoeft van mij niet hoor. Beetje vlees mag er wel aanzitten.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oke, smaken verschillen. Ik val totaal niet op 'vollere' vrouwen. Dat woord alleen al.
Inderdaad. En ook dat tweede, inderdaad. En die heb ik gevondenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Jij valt eerder op een dame die redelijk dun is ? (Het liefst van zichzelf natuurlijk, 361 dagen per jaar dieeten is namelijk niet alleen stressend voor haar maar ook voor partner).
Lucky bastardquote:Op woensdag 10 december 2008 15:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad. En ook dat tweede, inderdaad. En die heb ik gevonden.
Ze heeft ze toch zelf al gepost? Het enige wat ik nodig heb is een linkje in mijn pm inbox.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je nog wel wat langer wachtenVraag het gewoon aan haar of zo. Ik ga ze toch niet ongevraagd posten.
Ik moest even inloggen, omdat ik net wilde meedoen met een prijsvraag op de frontpage.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt hotmail.
Hoewel ik dat nog wel voor m'n spam en msn gebruik.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Zotheid het volgende:
En ik luister nog naar klassiek ook.
Nee, GasTurbine had die foto gepost. Dus je kan ook hem stalken.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze heeft ze toch zelf al gepost? Het enige wat ik nodig heb is een linkje in mijn pm inbox.
Damsco, da's toch die Beavis and Butthead in één?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met damsco praten in een literair cafe.
Hey NB! Hoe istie?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Damsco, da's toch die Beavis and Butthead in één?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |