SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was nog nieteens de lapo geloof ikquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Lakitu het volgende:
Overigens zat Yvonne te klonen met de lapo, waardoor we zelfs met 1 post te weinig eindigden.
Geil.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een originele TT![]()
En kap eens met dat lapo gezeik, ik haal ze gewoon weg.
De feiten sprekenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geil.
Ik val wel op dominante vrouwen.
So fucking true! We mogen hier baggeren maar alleen als aan bepaalde regels voldoetquote:Op woensdag 10 december 2008 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Overigens, wat maken die Lapo's en Fipo's uit? Je hoeft het toch niet te lezen?
We hebben dit gekregen om te baggeren, laat ons dan ook baggeren. PUNT.
Hoi.
ahuh ahuhquote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Setszen, onthoudt, je blijft een newbie.
Baggeren en hersenloos posten schijnt een verschil te zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Overigens, wat maken die Lapo's en Fipo's uit? Je hoeft het toch niet te lezen?
We hebben dit gekregen om te baggeren, laat ons dan ook baggeren. PUNT.
Hoi.
Een beetje van beide.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..].
Zotheid ben jij een billen- of een borstenman?
Ik ben een borstenvrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt het doorquote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
We mogen hier baggeren maar alleen als aan bepaalde regels voldoet :
het was bij 285/90 dat ik 'lapo's' zei, want dan zijn het toch ook de lapo'squote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Baggeren en hersenloos posten schijnt een verschil te zijn
Niet veel, maar toch.
Ergens bij 260 te beginnen met lapo is nog hersenlozer dan ik verwachtte eik.
Dus: nee, we laten jullie niet baggeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |