SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was nog nieteens de lapo geloof ikquote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Lakitu het volgende:
Overigens zat Yvonne te klonen met de lapo, waardoor we zelfs met 1 post te weinig eindigden.
Geil.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:46 schreef yvonne het volgende:
Wat een originele TT![]()
En kap eens met dat lapo gezeik, ik haal ze gewoon weg.
De feiten sprekenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geil.
Ik val wel op dominante vrouwen.
So fucking true! We mogen hier baggeren maar alleen als aan bepaalde regels voldoetquote:Op woensdag 10 december 2008 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Overigens, wat maken die Lapo's en Fipo's uit? Je hoeft het toch niet te lezen?
We hebben dit gekregen om te baggeren, laat ons dan ook baggeren. PUNT.
Hoi.
ahuh ahuhquote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Setszen, onthoudt, je blijft een newbie.
Baggeren en hersenloos posten schijnt een verschil te zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Overigens, wat maken die Lapo's en Fipo's uit? Je hoeft het toch niet te lezen?
We hebben dit gekregen om te baggeren, laat ons dan ook baggeren. PUNT.
Hoi.
Een beetje van beide.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..].
Zotheid ben jij een billen- of een borstenman?
Ik ben een borstenvrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt het doorquote:Op woensdag 10 december 2008 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
We mogen hier baggeren maar alleen als aan bepaalde regels voldoet :
het was bij 285/90 dat ik 'lapo's' zei, want dan zijn het toch ook de lapo'squote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Baggeren en hersenloos posten schijnt een verschil te zijn
Niet veel, maar toch.
Ergens bij 260 te beginnen met lapo is nog hersenlozer dan ik verwachtte eik.
Dus: nee, we laten jullie niet baggeren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje van beide.
Vroeger voornamelijk borsten maar de afgelopen tijd ben ik steeds meer het belang van billen gaan zien.Dat heb ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Cup C geen discussie over mogelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef gers het volgende:
maar fas wat is dan de ideale cupmaat?
Zoals al eerder gezegd zijn er regelmatig behoorlijk serieuze discussies hier in de SC, dat je deze niet ziet of niet wil zien kan ik inkomen, maar om alles dan als hersenloos posten te zien is opmerkelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Baggeren en hersenloos posten schijnt een verschil te zijn
Niet veel, maar toch.
Ergens bij 260 te beginnen met lapo is nog hersenlozer dan ik verwachtte eik.
Dus: nee, we laten jullie niet baggeren.
kun je dit verhaal eventueel ondersteunen met picsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cup C geen discussie over mogelijk.
Ligt eraan, bij vollere vrouwen staat een grotere cupmaat beter en bij dunne vrouwen andersom. Het gaat allemaal om verhoudingen.
Jajajajaja, zalik je nu slaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd zijn er regelmatig behoorlijk serieuze discussies hier in de SC, dat je deze niet ziet of niet wil zien kan ik inkomen, maar om alles dan als hersenloos posten te zien is opmerkelijk.
Persoonlijk is post 260 ook nog behoorlijk ver weg, maar die laatste paar post, naar mijn mening moet dat kunnen.
Maar goed, ik ben dan ook geen admin.
WAT GAAF!quote:
Zoals ik al zei; ik hou ik wel van dominante vrouwen.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef reetveter het volgende:
TT sezten is een kankerusert zou beter zijn.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt eraan, bij vollere vrouwen staat een grotere cupmaat beter en bij dunne vrouwen andersom. Het gaat allemaal om verhoudingen.
Ja. Het is een feest om op die manier naar Chirurgenwerk te kijken.quote:
Ja. Het is een feest om op die manier naar Chirurgenwerk te kijken.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de kwaliteit hier
Jij leest Oliver Sacks?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAT GAAF!
Ik heb mijn boekenkast aangevuld met Migraine en een been om op te staan, beide van Sacks.
Staan ze er nu nog?quote:
Wat doe jij daar?quote:
Wel eerst een raar microsoftprogramma voor installeren, maar hebt er ook wat voor terugquote:Op woensdag 10 december 2008 15:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Het is een feest om op die manier naar Chirurgenwerk te kijken.
Ik geef die meisjes adviesquote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Zotheid het volgende:
Die dubbelpost was niet mijn bedoeling.
[..]
Wat doe jij daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |