quote:Op woensdag 10 december 2008 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van dingen waar ik van hou en waar ik niet van hou; en iets voor in bad, want we krijgen een bad!
Ja, leuk!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef huuphuup het volgende:
@Carmella, dan doen we het gewoon volgend jaar nog eens en dan doe je lekker wel mee meid!
Oh nou ik zou heel blij worden van verschillende cupcakepapiertjes, of koekuitstekertjes, of mooie eetbare glimmers of parels, of bloemetjesquote:Op woensdag 10 december 2008 22:08 schreef bixister het volgende:
misschien dat ze (sonnetje) daarom niet reageert, huup!
en wat zouden jullie zoal van betsies willen, maneki & BE? of staat dat prettig gespecificeerd in jullie lijstjes?
(nu kan ik 't nog zonder verraderlijk blozen vragen.).
niet? naaaaaaaaah!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
geen thee die naar gerookte paling smaakt!
Ik wacht niet meer....mijn bedje roept mijquote:Op woensdag 10 december 2008 22:21 schreef lcicle het volgende:
Kan íemand ze misschien éven sms-en ofzo, please? Ik wil nu echt gaan slapen
Jamaar jamaar jamaar die mochten toch niet meehee doehoenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
pff zul je altijd zien he! Wachten op een lurkert
En jij van mij een leesbril!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als ik bockareIIa trek krijgt ze van mij een mattenkloppert
Die is lekker! Mag je dus doorsturen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
of die thee die naar gerookte paling smaakt!
Geen idee hoe dat werktquote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
@Troel nee gaat niet, ik kan niets activeren nu dat gaat pas als zij hun lootje teruggestuurd hebben. Het enige wat ik kan doen is een reminder sturen maar dat is nog een beetje vroeg denk ik?
Ze zullen ongetwijfeld morgen hun mail checken en het dan zien
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben gelukkig niet de laatste met activeren, gelukkig
Dan moet ze even snel een PM aan HuupHuup sturen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:29 schreef lcicle het volgende:
Dat betekent dat dutchie ook nog mee kan doen..Ahhhh toe?
Wat jij wil. Maar volgens mij is het leuker als je dingen voor jezelf vraagt.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:43 schreef freecell het volgende:
I'm in
Over het lijstje: cadeautjes voor jezelf alleen of ook voor je hummel?
Als het geen marsepein of een geurkaars is maak je kans denk ikquote:Op donderdag 11 december 2008 10:43 schreef bixister het volgende:
ik heb zelfs al iets gekocht.nu maar hopen dat ik iemand trek die 't leuk vindt.
Okay, dan ga ik Huup meteen even een pm sturen. Moet nu wel even weg en ben pas rond 1 uur weer terug.....quote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Troel het volgende:
Volgens mij wel Diaan, zolang Poppejans nog niet geactiveerd heeft
Tja, kind en school hè? Maar ik beloof als ik terug ben meteen mn lootje te activeren als het nog kan...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:58 schreef bixister het volgende:
pffff! laat instappen en meteen de boel ophouden, kunjewel!
Ik zit al als een debiel mijn mailbox te f5en.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:56 schreef Lishe het volgende:
Wel meteen je lootje activeren he Buurvrouw!
Wat een lange lijst zeg, ondertussen! Leuk!
Leuk!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:50 schreef Reinhilde het volgende:
Ik stop even met F5-en, ik ga mijn zoon voor het eerst in bad doen
'k Was te laat...quote:Op donderdag 11 december 2008 11:49 schreef bixister het volgende:
marie, vertel jij 't even of zal ik weer streng doen?
zeker ook niet gelezen dat we nog NUL KOMMA NUL over de kadootjes mogen verklappen!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Leuk!
Als ik jou heb krijg je er een badeendje bij
dus we moeten nog n uurtje wachtenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef huuphuup het volgende:
Diaan doet dat om half twee ongeveer
quote:
Ja dahag!! Na 13 uur zei ze, dus vanaf 13 uur zit ik mijn mail te F5-enquote:
hebben je ouders geen internet?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moest Twan ophalen van school om kwart voor 12 en toen geluncht bij mn ouders. Ik was om kwart voor 1 weer thuis en toen meteen geaccepteerd en ingeleverd... sorry dames dat jullie even op mij moesten wachten.![]()
Jawel hebben ze wel, maar ik vond het een beetje ongezellig om tijdens het eten mn moeder had de tafel gedekt enz. internet aan te doen en erachter te gaan zitten.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:55 schreef bixister het volgende:
[..]
hebben je ouders geen internet?![]()
't is al goed diaan!
heb je al gekeken wie je hebt?
Whehequote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef huuphuup het volgende:
Freecell staat er al bij Rocka
En turbo als ze is heeft ze direct haar lootje geaccepteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |