nee juist niet geheim houden, maar wel pas bekend maken als iedereen zijn of haar pakketje ontvangen en geopend heeftquote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef lcicle het volgende:
Moet de afzender trouwens geheim blijven?.. Zou wel leuk zijn eigenlijk he
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:42 schreef lcicle het volgende:
Ik bedoelde dat de ontvanger niet meteen weet van wie het is, maar naderhand hier op Fok pas leestOf bedoel jij dat ook p_iglet?
Jahhhh, leuk. Ik ga ook Secret Santa als afzender opschrijven. Ik was vandaag even wat aan het winkelen en zag zoveel leuke dingetjes. had al bijna iets gekocht maar bedacht me dat ik eerst toch echt wilde weten wie ik getrokken heb.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Lois het volgende:
Bij pakketjes moet je meestal wel je postcode en huisnummer opgeven maar je kunt als naam natuurlijk Secret Santa neerzetten
Dat volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Of was het altijd al een andere nick en was Spekkiemonster de nieuwe...Ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en met 'keukenhulpje' bedoel ik niet je eigen kindmaar iets heerlijk nutteloos handigs als een knoflookroller oid.
Dat moet ik ook ff doen!!Brrrr... geurkaarsenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb er nog effe aan toegevoegd dat ik van geurkaarsen ga kokhalzen
Whehehe. Toch zou ik hem niet retouren hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet!
Alsof iemand het ooit in zijn botte harses haalt om jou zomaar een kind zonder teckel + kat te sturen!
Betsies is evil! Ik zou speciaal voor die winkel naar Utrecht treinenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh Huup, heerlijk. Heb laatst na de draagdoekmeet in Utrecht bij Betsies een heerlijk handig knoflookhakkertje gekocht, ik ben er zo blij mee als een kind!
[..]
Whehehe. Toch zou ik hem niet retouren hoor!
Ik ben je nog steeds dankbaar dat je me meenam. Nu weet ik het voor een volgende keer te vinden. Alleen al om gewoon rond te kijken.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Betsies is evil! Ik zou speciaal voor die winkel naar Utrecht treinen
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van dingen waar ik van hou en waar ik niet van hou; en iets voor in bad, want we krijgen een bad!
Ja, leuk!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef huuphuup het volgende:
@Carmella, dan doen we het gewoon volgend jaar nog eens en dan doe je lekker wel mee meid!
Oh nou ik zou heel blij worden van verschillende cupcakepapiertjes, of koekuitstekertjes, of mooie eetbare glimmers of parels, of bloemetjesquote:Op woensdag 10 december 2008 22:08 schreef bixister het volgende:
misschien dat ze (sonnetje) daarom niet reageert, huup!
en wat zouden jullie zoal van betsies willen, maneki & BE? of staat dat prettig gespecificeerd in jullie lijstjes?
(nu kan ik 't nog zonder verraderlijk blozen vragen.).
niet? naaaaaaaaah!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
geen thee die naar gerookte paling smaakt!
Ik wacht niet meer....mijn bedje roept mijquote:Op woensdag 10 december 2008 22:21 schreef lcicle het volgende:
Kan íemand ze misschien éven sms-en ofzo, please? Ik wil nu echt gaan slapen
Jamaar jamaar jamaar die mochten toch niet meehee doehoenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
pff zul je altijd zien he! Wachten op een lurkert
En jij van mij een leesbril!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als ik bockareIIa trek krijgt ze van mij een mattenkloppert
Die is lekker! Mag je dus doorsturen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
of die thee die naar gerookte paling smaakt!
Geen idee hoe dat werktquote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
@Troel nee gaat niet, ik kan niets activeren nu dat gaat pas als zij hun lootje teruggestuurd hebben. Het enige wat ik kan doen is een reminder sturen maar dat is nog een beetje vroeg denk ik?
Ze zullen ongetwijfeld morgen hun mail checken en het dan zien
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben gelukkig niet de laatste met activeren, gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |