quote:Op woensdag 10 december 2008 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van dingen waar ik van hou en waar ik niet van hou; en iets voor in bad, want we krijgen een bad!
Ja, leuk!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef huuphuup het volgende:
@Carmella, dan doen we het gewoon volgend jaar nog eens en dan doe je lekker wel mee meid!
Oh nou ik zou heel blij worden van verschillende cupcakepapiertjes, of koekuitstekertjes, of mooie eetbare glimmers of parels, of bloemetjesquote:Op woensdag 10 december 2008 22:08 schreef bixister het volgende:
misschien dat ze (sonnetje) daarom niet reageert, huup!
en wat zouden jullie zoal van betsies willen, maneki & BE? of staat dat prettig gespecificeerd in jullie lijstjes?
(nu kan ik 't nog zonder verraderlijk blozen vragen.).
niet? naaaaaaaaah!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
geen thee die naar gerookte paling smaakt!
Ik wacht niet meer....mijn bedje roept mijquote:Op woensdag 10 december 2008 22:21 schreef lcicle het volgende:
Kan ķemand ze misschien éven sms-en ofzo, please? Ik wil nu echt gaan slapen
Jamaar jamaar jamaar die mochten toch niet meehee doehoenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
pff zul je altijd zien he! Wachten op een lurkert
En jij van mij een leesbril!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als ik bockareIIa trek krijgt ze van mij een mattenkloppert
Die is lekker! Mag je dus doorsturen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
of die thee die naar gerookte paling smaakt!
Geen idee hoe dat werktquote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef huuphuup het volgende:
@Troel nee gaat niet, ik kan niets activeren nu dat gaat pas als zij hun lootje teruggestuurd hebben. Het enige wat ik kan doen is een reminder sturen maar dat is nog een beetje vroeg denk ik?
Ze zullen ongetwijfeld morgen hun mail checken en het dan zien
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben gelukkig niet de laatste met activeren, gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |