nee juist niet geheim houden, maar wel pas bekend maken als iedereen zijn of haar pakketje ontvangen en geopend heeftquote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef lcicle het volgende:
Moet de afzender trouwens geheim blijven?.. Zou wel leuk zijn eigenlijk he
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:42 schreef lcicle het volgende:
Ik bedoelde dat de ontvanger niet meteen weet van wie het is, maar naderhand hier op Fok pas leestOf bedoel jij dat ook p_iglet?
Jahhhh, leuk. Ik ga ook Secret Santa als afzender opschrijven. Ik was vandaag even wat aan het winkelen en zag zoveel leuke dingetjes. had al bijna iets gekocht maar bedacht me dat ik eerst toch echt wilde weten wie ik getrokken heb.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Lois het volgende:
Bij pakketjes moet je meestal wel je postcode en huisnummer opgeven maar je kunt als naam natuurlijk Secret Santa neerzetten
Dat volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Of was het altijd al een andere nick en was Spekkiemonster de nieuwe...Ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en met 'keukenhulpje' bedoel ik niet je eigen kindmaar iets heerlijk nutteloos handigs als een knoflookroller oid.
Dat moet ik ook ff doen!!Brrrr... geurkaarsenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb er nog effe aan toegevoegd dat ik van geurkaarsen ga kokhalzen
Whehehe. Toch zou ik hem niet retouren hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet!
Alsof iemand het ooit in zijn botte harses haalt om jou zomaar een kind zonder teckel + kat te sturen!
Betsies is evil! Ik zou speciaal voor die winkel naar Utrecht treinenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh Huup, heerlijk. Heb laatst na de draagdoekmeet in Utrecht bij Betsies een heerlijk handig knoflookhakkertje gekocht, ik ben er zo blij mee als een kind!
[..]
Whehehe. Toch zou ik hem niet retouren hoor!
Ik ben je nog steeds dankbaar dat je me meenam. Nu weet ik het voor een volgende keer te vinden. Alleen al om gewoon rond te kijken.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Betsies is evil! Ik zou speciaal voor die winkel naar Utrecht treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |