Er gaan geruchten dat tv-series eerst op tv worden uitgezonden voordat ze op internet worden gedistribueerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Waarom zie jij er reclame bij in dan? Bij wat ik download is dat er altijd onmerkbaar uitgeknipt.
Volgens mij kijkt hij of een stream, of woont hij in Amerika.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Waarom zie jij er reclame bij in dan? Bij wat ik download is dat er altijd onmerkbaar uitgeknipt.
Ja dat snap ik maar ook jij hebt nog nooit een aflevering van een serie gedownload waar nog een reclame inzatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat tv-series eerst op tv worden uitgezonden voordat ze op internet worden gedistribueerd.
Zoiets zal het wel zijn dan, die stream is wel lekker laat trouwensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt hij of een stream, of woont hij in Amerika.
Hij woont in Amerika.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ook jij hebt nog nooit een aflevering van een serie gedownload waar nog een reclame inzat![]()
Ik kijk House op TVquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef wonderer het volgende:
Vond ik ook, ja. Wilson speelde echt mooi, klein, emotioneel.
Wel erg "grappig", na die scene waarbij House en Taub denken dat Wilson depri is, kwam er reclame, en de eerste was voor een anti-depressiva
Lag er iets te dik op vind ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef Breuls het volgende:
Ik vond het mooi dat toen House de patient aan Chase beschreef om 'm van de operatie te overtuigen, Chase zich realiseerde dat House eigenlijk zichzelf beschreef.
Vond ik ook, die patient leende zich er echt voor, die zei ook alles wat voor zijn mond kwam en ik had eigenlijk ook wel verwacht dat er een robbertje "gevochten" zou worden tussen de patient en House.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Adelante het volgende:
Had wel weer interactie tussen House en die patient in gemogen, lekker botsen van karakters.
Oh kheb er zin inquote:
quote:If you're going to kill me and rape me, please do it in that order.
Nu twee weken wachten op "Locked In".quote:Cranberry juice, cheaper than fake blood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |