Gelukkig was er de inkijk van 13 om het goed te makenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:25 schreef JohnLocke het volgende:
Lieve House is geen vermakelijke House.
Hij had na een halve dag alweer redelijk wat stoppels!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef -skippybal- het volgende:
Maar, maar, maar... Hoe kan het dat het House altijd een 3/4-daagse baard heeft als 'ie zich nooit scheert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een link voor je, maar ik weet niet of ik die in dit topic mag postenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:29 schreef Pwoekie het volgende:
trouwens weet iemand waar ik seizoen 5 kan downen/bekijken?
Mag volgens mij niet. PM ftw.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
ik heb een link voor je, maar ik weet niet of ik die in dit topic mag posten
Je hoort het, activeer je PM-box als je van groteske illegale praktijken op de hoogte wilt worden gesteld.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:29 schreef Pwoekie het volgende:
ben dus niet de enigste die warme gevoelens van 13 krijgt
geniale serie trouwens, maand geleden begonnen en nu al seizoen 1/2/3 gekeken
seizoen 4 bijna af...
haast jammer
trouwens weet iemand waar ik seizoen 5 kan downen/bekijken?
Hij had twee keuzes. Een antwoord krijgen, of House neerschieten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef Perzikje het volgende:
Ik zit nu te kijken maar ik snap iets niet. House wil die CT scan opnieuw maken, want dat pistool stond er de eerste keer op, daardoor ging de CT scan fout. Maar dan zegt die man, ik geef m´n pistool niet af en dan rennen die 2 gijzelaars weg en dan heeft House opeens dat pistool....hoe kan dat, hij wilde dat pistool toch niet af geven..
Die zelfde acteur die zat van de week in cold case. Daar speelde hij ook al een zeer down iemand.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij had twee keuzes. Een antwoord krijgen, of House neerschieten.
Lijkt me nogal duidelijk welke keuze hij gemaakt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef TNA het volgende:
Vannacht weer een nieuwe aflevering, The Social Contact.weet je heel zeker dat het niet the social contract is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
weet je heel zeker dat het niet the social contract is?
Waarom zie jij er reclame bij in dan? Bij wat ik download is dat er altijd onmerkbaar uitgeknipt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef wonderer het volgende:
Vond ik ook, ja. Wilson speelde echt mooi, klein, emotioneel.
Wel erg "grappig", na die scene waarbij House en Taub denken dat Wilson depri is, kwam er reclame, en de eerste was voor een anti-depressiva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |