quote:
Ow.quote:
Nee dat klopt niet want de tt is NSFW dus wil ook NSFW zienquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:24 schreef sezten het volgende:
Wat de meeste hier nu doen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet want de tt is NSFW dus wil ook NSFW zien
quote:
Dit is al een stukje beterquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
doe het zelf wel ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dit is al een stukje beter![]()
Jij vuige vuilak
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje homo's, willen jullie me wegpesten ofzo?
Ja! Heb je nog de extra foto's gezien die ik speciaal voor jou gepost heb?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje homo's, willen jullie me wegpesten ofzo?
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow.![]()
Ik was altijd de beste van mijn klas met wiskunde.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
Hier ver vandaan op de achtergrondquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef NotYou het volgende:
tis kempiiii!![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)pi_geeft_advies.html
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:43 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:43 schreef Jenglejack het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige topics ineens niet meer in de lijst staan na een refresh ?
Zie onderstaand screenshot voor een voorbeeld (rond die tijd was de KLB-SC er al maar staat het er niet bij)Ja heb ik ook wel eens last van, echt irritant want de volgende f5 kun je weer 2 minuten wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trage Fok!
Blub
Hebben jullie ook wel eens dat sommige topics ineens niet meer in de lijst staan na een refresh ?
Zie onderstaand screenshot voor een voorbeeld (rond die tijd was de KLB-SC er al maar staat het er niet bij)Ja, dan reageert er net iemand in het betreffende topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zie onderstaand screenshot voor een voorbeeld (rond die tijd was de KLB-SC er al maar staat het er niet bij)Ik heb met refreshen als ik in een topic zit dat ik soms de nieuwe posts niet zie (pas na opnieuw naar het topic toe te gaan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een Data refresh delaaaayAls ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Godverdomme zegquote:
Die .rar heb ik ook ergens op de computer staan.quote:
Jij wel.quote:
Rawrrrquote:
*Proestquote:
Als jij een topic doorleest lees je ook alleen maar de OP?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:01 schreef Lakitu het volgende:
Wtf is dit?[ afbeelding ] Er staan geen eens fucking tieten in de OP, terwijl de TT me NSFW belooft.
Gefavorietquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:00 schreef sezten het volgende:
ATTENTIEEEEEEEEEEEEEE
KLIK ALS JE DURFT!
Ik bleef er bijna in...quote:
Ze is "private" gegaanquote:
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bleef er bijna in...
Gestikt in een rijstewafel...![]()
Dat staat immers niet zo sjiek..quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Dat wil ik niet hoor!
Hihi, je zei sjiek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat staat immers niet zo sjiek..
Ik zou zo'n lange afstandsrelatie niet trekken...quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
Zo, ik kom ook ff het topic binnenvallen meteen een ODAL.
Bij de McGregor shop in Den Haag~!!11quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:10 schreef gers het volgende:
zotheid waar had je nou dat sjieke mcg blouse gekocht
sjiekquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij de McGregor shop in Den Haag~!!11
ALs je nou ook een keer naar Den Haag komt kunnen we daarheen. Ik krijg daar altijd korting.quote:
grootverbruiker zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ALs je nou ook een keer naar Den Haag komt kunnen we daarheen. Ik krijg daar altijd korting.
Minifokmeetquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ALs je nou ook een keer naar Den Haag komt kunnen we daarheen. Ik krijg daar altijd korting.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook steeds minder trek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou zo'n lange afstandsrelatie niet trekken...
Want is het nu voor werk dat ze daar is of een stage?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook steeds minder trek.Het ging een half jaar goed, maar sinds ze weer hier is geweest mis ik d'r ontzettend. Maar goed, over anderhalf weekje ga ik naar haar toe voor vakantie, en dan hakken we na een half jaar de knoop door of zij daar blijft werken en ik ook daarheen verhuis of dat ze weer gewoon naar Nederland komt. Maar weet bijna zeker dat het het eerste word.
Mieters toch!quote:
JEWEETZELLUF!quote:
Nee, ze ging er eigenlijk heen voor een cursus die in Nederland niet zo goed gegeven kan worden... maar ze waren zo tevreden over haar dat ze haar een tijdelijk contract gegeven hebben en ze krijgt ook verlenging maar ja, dan moet ze wel daar blijven. Het is wel een echte uitdaging voor haar dus wil ze het ook wel blijven doen en ik wil haar er niet in hinderen en dat geeft 2 opties: uitelkaar gaan of daarheen verhuizen. Naja en dat eerste is voor mij sowieso geen optie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want is het nu voor werk dat ze daar is of een stage?
Als je er zelf geen problemen mee hebt om daar te gaan wonen, zou ik het zeker doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze ging er eigenlijk heen voor een cursus die in Nederland niet zo goed gegeven kan worden... maar ze waren zo tevreden over haar dat ze haar een tijdelijk contract gegeven hebben en ze krijgt ook verlenging maar ja, dan moet ze wel daar blijven. Het is wel een echte uitdaging voor haar dus wil ze het ook wel blijven doen en ik wil haar er niet in hinderen en dat geeft 2 opties: uitelkaar gaan of daarheen verhuizen. Naja en dat eerste is voor mij sowieso geen optie.
quote:
Ik heb er geen problemen mee inderdaad. Wat betreft een baan is het ook niet zo'n ramp. Mijn vorige werkgever was internationaal en ik zou eventueel bij de Amerikaanse vestiging kunnen werken. Maar ja, er moet wel eerst een heleboel geregeld worden, maar goed, daar komen we wel uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je er zelf geen problemen mee hebt om daar te gaan wonen, zou ik het zeker doen![]()
Alleen heb je dan geen probleem met het vinden van een baan?
quote:
Reden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
Ik ben opeens een hyves vriendje kwijt
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee inderdaad. Wat betreft een baan is het ook niet zo'n ramp. Mijn vorige werkgever was internationaal en ik zou eventueel bij de Amerikaanse vestiging kunnen werken. Maar ja, er moet wel eerst een heleboel geregeld worden, maar goed, daar komen we wel uit.
Ik ga naar huis btw
Geen idee, weet ook niet wiequote:
Ze zoeken nog personeel bij Luden aan het plein.quote:
quote:
Ehhh, ben jij een uitzendbureau begonnen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze zoeken nog personeel bij Luden aan het plein.
[..]
Hij bedoelt die kakkerstraatquote:
quote:
Alleen Stevie Wonder ken ik, dus dan zullen de rest ook wel artieten zijn?quote:
quote:
Omg je bent serieus? Je hebt echt nog nooit van Marvin Gaye of Sam Cooke gehoord?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Alleen Stevie Wonder ken ik, dus dan zullen de rest ook wel artieten zijn?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij bedoelt die kakkerstraat
Je naar werk toch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhh, ben jij een uitzendbureau begonnen?![]()
Wat voor werkzaamheden?
Als je vanaf het binnenhof naar het buitenhof loopt (langs de mac en de bioscoop zie je aan de rechterkant de bonneterie, daarna moet je naar rechts, nog voor de sting.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:40 schreef gers het volgende:
[..]
waar is dat ik ken het nieuwe adostadion en het binnenhof
owja en duindorp
Artiesten zou ik ze niet willen noemen.quote:
Ik durf niet met iemand die zijn hoofd heeft geschoren.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik durf niet met iemand die zijn hoofd heeft geschoren.
Imago, jewaits!
Scapaquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]Scapa winkel.
[..]
Je naar werk toch?
Bedienend personeel.
[..]
Is dat inmiddels niet aangegeroeit ... ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik durf niet met iemand die zijn hoofd heeft geschoren.
Imago, jewaits!
quote:
Ik moet nog steeds een nieuw vest kopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scapa![]()
Ja, maar ik kan absoluut niet bedienen
is dat een stylo winkel de bonneteriequote:Op dinsdag 9 december 2008 17:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik zal er nog eens over denken.
[..]
Ik moet nog steeds een nieuw vest kopen.
Bij de bonneterie verkopen ze geen schapa meer.
Wat wil je dan voor werk doen?
Waat? Geen scapa.. ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik moet nog steeds een nieuw vest kopen.
Bij de bonneterie verkopen ze geen schapa meer.
Wat wil je dan voor werk doen?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omg je bent serieus? Je hebt echt nog nooit van Marvin Gaye of Sam Cooke gehoord?
IK KOP HEM NIET IN HOOR !!!! ----quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een schnee in mijn vingert.
quote:
Ik heb een mieterse scapa zwembroek.quote:
Gaat dat zo snel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat inmiddels niet aangegeroeit ... ?
ALS DAT KON HAD IK DAT ALLANG GEDAANquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK KOP HEM NIET IN HOOR !!!! ----
Ja mieters!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:50 schreef gers het volgende:
[..]
is dat een stylo winkel de bonneterie
Gelukkig hebben ze nog wel de scapa store.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waat? Geen scapa.. ?![]()
Hmpfff
Ik wil graag administratief werk doen, of iets met koerierdiensten, maar dat zal wel onmogelijk worden![]()
Ik zat nog aan studentenchauffeur te denken..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
scapa, wat een kankerlelijk merk
IK ZEI DAT IK ER NOG OVER NA ZOU DENKEN!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:53 schreef gers het volgende:
jammer dat zotheid niet met me naar de mcg winkel wil
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is er nu mooi aan scapavertel dat eens.
wat ik nu draag is niet echt styloquote:
Sam Cooke, Stevie Wonder, Marvin Gaye etc. wil jij geen artiesten noemen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Artiesten zou ik ze niet willen noemen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
wat ik nu draag is niet echt stylo![]()
trainingsbroek + commandotrui
Je moet wel een net pak hebben enzo..quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja mieters!
[..]
Gelukkig hebben ze nog wel de scapa store.
Ik las laatst inderdaad iets over studentenchauffeur, ik weet alleen niet meer waar.
[..]
Moet ik er een pleister op doen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
Er kwam mênnus bloed uit. Wel 6 druppels, dacht dat ik dood bloede.
Echt, bloeien als een rund.
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sam Cooke, Stevie Wonder, Marvin Gaye etc. wil jij geen artiesten noemen?
Dan kan je nu wel weer stoppen met je pogingen intelligent te lijken![]()
oh gelukkig maar! met zo'n ding loop je echt voor gekquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Had ik al gedaan vanmiddag, nu zonder pleistert.
Voor die koeriersdiensten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet wel een net pak hebben enzo..
Dat is niet doo mij gepost.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.
Het ging dan ook voornamelijk om het laatste lijstje:
- Kempi
- JvT
- Opgezwolle
- Lil wayne
- jawat
Met overhemd eronder neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:02 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat standaard burberry polo's
Wtf, jij schaamt je voor een pleister?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:01 schreef sezten het volgende:
[..]
oh gelukkig maar! met zo'n ding loop je echt voor gek
Krijg nou wat.quote:
polo ook goedquote:
Precies, er zijn ook negers welke pleisters op het gezicht plakken zonder reden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, jij schaamt je voor een pleister?Flikker toch op, beetje schijt hebben aan sommige dingen hoor.
Ja, maar dat zijn kankerfalers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, er zijn ook negers welke pleisters op het gezicht plakken zonder reden.
Nee als je studentchauffeur bent, dan vervoer je directeuren und so...quote:
Kan, ligt eraan hoe strak die trui zit.quote:
Pleister zijn stylo,quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, jij schaamt je voor een pleister?Flikker toch op, beetje schijt hebben aan sommige dingen hoor.
niet extreem strak niet extreem losquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan, ligt eraan hoe strak die trui zit.
Het was maar een garpquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het te strak zit zie je zo de lijn waar de polo zit.quote:
Inderdaad. Als je moet schijten midden op straat gewoon die bolus in je hand opvangen en in de dichtstbijzijnde kliko wegmeuren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Het was maar een garp![]()
Ik schaam me nérgens voor, schijt aan alles
Dat zijn negers toch sowieso?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn kankerfalers.
Koop er wat van mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef gers het volgende:
opzich lijkt het me wel tof maar heb weinig overhemden
Dat klinkt ook wel leuk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee als je studentchauffeur bent, dan vervoer je directeuren und so...
Jij durftquote:
Dat's the spiritquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je moet schijten midden op straat gewoon die bolus in je hand opvangen en in de dichtstbijzijnde kliko wegmeuren.
Ik heb er juist teveel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef gers het volgende:
opzich lijkt het me wel tof maar heb weinig overhemden
quote:
Uitzendbureau...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel leuk.
Geen idee waar je dan zou moeten solliciteren.
Op internet durf ik wel.quote:
AHHHHH, IK GA VOOR ZOEEN PROGRAMMA WERKEN~!!!!1quote:
Ik ben een negert, en ik ben meer baas dan jijquote:
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitzendbureau...
Maar ze hebben maar heel weinig van dat soort baantjes.
Jewaitself dat ik dat niet meende.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben een negert, en ik ben meer baas dan jij
Met een scapa poloquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jewaitself dat ik dat niet meende.
Daarnaast hoef ik niet zo nodig baas te zijn. Ik ben liever stijlvol.
Ik kan niet zeggen dat ik nou een positieve ervaring heb opgedaan, idd...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met uitzendbureaus.
echt waarquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op internet durf ik wel.
[..]
AHHHHH, IK GA VOOR ZOEEN PROGRAMMA WERKEN~!!!!1
Ja maar ik hou van stokenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jewaitself dat ik dat niet meende.
Bazen zijn automatisch stijlvol. Dat we allemaal geen leven en alleen WoW hebben maakt verder niet uitquote:Daarnaast hoef ik niet zo nodig baas te zijn. Ik ben liever stijlvol.
Laat ik het anders formulieren: ik ben liever naar mijn eigen mening.stijlvol.quote:
Nee.quote:
Waar heb je gewerkt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik nou een positieve ervaring heb opgedaan, idd...
Ik hou ook van stoken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja maar ik hou van stoken![]()
![]()
[..]
Bazen zijn automatisch stijlvol. Dat we allemaal geen leven en alleen WoW hebben maakt verder niet uit
Nog nergens, dat is het probleem..quote:
faalquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nergens, dat is het probleem..
Op welke manier?quote:
Je kan wel bij mij komen afwassen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nergens, dat is het probleem..
Ja, dan kan ik net zo goed in die pauper AH bij mij in de buurt werken...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op welke manier?
[..]
Je kan wel bij mij komen afwassen.
Of of of.... je kan bij de AH aan het spui werken, dan kan ik elke neer naar jouw kassa gaan.
H&Mquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:27 schreef gers het volgende:
iets stylo trui of vest rond de 100 euro max
Met ruitje? Ik zag (wederom) bij de McG een mooie grijze trui met ruit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:27 schreef gers het volgende:
iets stylo trui of vest rond de 100 euro max
Post is verwijderdquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Gupje het volgende:
Bukake grapje wordt niet gewaardeerd.. WTF
Ik post na slotje in ben mod
pics klinkt wel tofquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met ruitje? Ik zag (wederom) bij de McG een mooie grijze trui met ruit.![]()
Effen zou ik voor een V-hals gaan met daaronder een overhemd.
Overigens was die McG ook met V-hals, waarbij het dus ook de bedoeling is om een overhemd eronder te doen.
Maar dan kan ik niet elke keer naar je toe.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik net zo goed in die pauper AH bij mij in de buurt werken...
Ik ga even eten
Mee eens. Van Riverwoods heb ik maar 2 polo's, toch maar weer is wat meer kopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
H&M_!!!!!!!
Nee, uhm. Ik vind dat Gant wel mooie truien heeft, idem voor Riverwoods.
Moet je toch echt in de winkel voor zijn. Of op de website van McG.quote:
klinkt wel erg tofquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet je toch echt in de winkel voor zijn. Of op de website van McG.
spaans-woord-kijk mij cool zijn topic- en dan het woord verkeerd hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:30 schreef Gupje het volgende:
Bukake grapje wordt niet gewaardeerd.. WTF
Ik post na slotje in ben mod
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ALLE MENSEN DIE ZICH WILLEN LATEN NEUKEN DOOR REMLOF ZIJN HOMOOOOOOOO
Nee hoor, alleen de mannen. En dat zijn er niet zoveel gelukkigquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ALLE MENSEN DIE ZICH WILLEN LATEN NEUKEN DOOR REMLOF ZIJN HOMOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:43 schreef Gupje het volgende:
Nog 15 minuten en dan lekker naar Wolvega
Je hebt het recht nog niet om stoer te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:38 schreef sezten het volgende:
[..]
spaans-woord-kijk mij cool zijn topic- en dan het woord verkeerd hebben![]()
modjeee
Heb jij soms een systeem op je pc dat als iemand het woord ''Remlof'' zeg in de SC, dat er dan een alarm afgaat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de mannen. En dat zijn er niet zoveel gelukkig
Hij gebruikt de search function om zijn naam te zoekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij soms een systeem op je pc dat als iemand het woord ''Remlof'' zeg in de SC, dat er dan een alarm afgaat?
pardonquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:48 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je hebt het recht nog niet om stoer te doen.
Je bent te nieuw.
Ja vertel op remlof want jij ziet gewoon alles, of ben je zoon van god?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij soms een systeem op je pc dat als iemand het woord ''Remlof'' zeg in de SC, dat er dan een alarm afgaat?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:48 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je bent te nieuw.
HOMO'S!!quote:
En wie ben jijquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:48 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je bent te nieuw.
quote:
Nee hoor. Puur toevalquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja vertel op remlof want jij ziet gewoon alles, of ben je zoon van god?
Ben trouwens nog wat van je tegoedquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hij gebruikt de search function om zijn naam te zoeken
Snap dat dan![]()
Neuh, niet echt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben wes, bekend in de oren van de meesten.
Ja ik ben effe de naam van die film aan het opzoeken voor je.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof, zou jij weleens op een KLB-SC meet willen komenGewoon, om te kijken hoe je leerlingen in het echt zijn
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja ik ben effe de naam van die film aan het opzoeken voor je.
Als ik meer weet pm ik je wel met linkje
Wes, bedoel je daar wesley mee of? Ik ken een wesley die skaff-a isquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben wes, bekend in de oren van de meesten.
Ya, ik heet Wesleyquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wes, bedoel je daar wesley mee of? Ik ken een wesley die skaff-a is
Ben benieuwd of alle gebanden je kennenquote:
Ik heet Jazz, en ik heb vandaag mijn cultuurkaart van school gekregen waar ik voor 10 euro misbruik van kan makenquote:
Jazz ? Echt ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heet Jazz, en ik heb vandaag mijn cultuurkaart van school gekregen waar ik voor 10 euro misbruik van kan maken
Aaahhhh gossie... Dit is muziek Gupje:quote:
Ik eigenlijk ook wel. Denk het wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of alle gebanden je kennen
quote:
Weet niet, kreeg het vandaag ofzo. Kan ik "culturele activiteiten" mee doen. Mooi niet dusquote:What the fuck is een cultuurkaart ?CKV Shit ofzo ?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aaahhhh gossie... Dit is muziek Gupje:
Alhoewel die van BK en die van jou ook mooi zijn (maar een stuk minder)
'quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Denk het wel.
Aparte naamquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De rest kan het bevestigen
[..]
Weet niet, kreeg het vandaag ofzo. Kan ik "culturele activiteiten" mee doen. Mooi niet dus
Old school hip-hopquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aaahhhh gossie... Dit is muziek Gupje:
Alhoewel die van BK en die van jou ook mooi zijn (maar een stuk minder)
Ik wilde 1 regel posten, maar dan kan ik net zo goed de hele tekst postenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Wat denken jullie, ding ik zo meer voor de kerst avatar prijs ?
Jawel man, ik heb er zelf ook 1, je krijgt ook korting op cd's enzo, vet handig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De rest kan het bevestigen
[..]
Weet niet, kreeg het vandaag ofzo. Kan ik "culturele activiteiten" mee doen. Mooi niet dus
Je hebt daar kanker zoals meerderen die avond zijdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Als jij de eerste plaats niet krijgt, snap ik er geen tering vanquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Dankje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:02 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Aparte naam![]()
Ah je kan bioscoopje pakken met 1 of andere chick waar je later sex mee gaat hebben. Kost je vrij weinig dan.
zijdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je hebt daar kanker zoals meerderen die avond zijden
ik kwam klaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Opgezwolle is wel okee, maar ik ben niet zo van de nederlandse hiphop. Geef mij maar NWA of Nas. Maar maak ik hieruit op dat je Sam Cooke niet waardeertquote:
Sukkel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je hebt daar kanker zoals meerderen die avond zijden
Ja met de kaart doe ik wel mee met die kortingen enzo. Maar van de 10 euro die erop staat koop ik mooi andere dingenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jawel man, ik heb er zelf ook 1, je krijgt ook korting op cd's enzo, vet handig.
Nee, ik waardeer dat volkomenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Opgezwolle is wel okee, maar ik ben niet zo van de nederlandse hiphop. Geef mij maar NWA of Nas. Maar maak ik hieruit op dat je Sam Cooke niet waardeert?
Zoek een post van Adelante, en in die sig.quote:
10% ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja met de kaart doe ik wel mee met die kortingen enzo. Maar van de 10 euro die erop staat koop ik mooi andere dingen![]()
Zei je ook cd's? Hoeveel? Ik wil namelijk een hele zooi hiphop bestellen bij de plaatselijke music store
Ja man. Ik was alleen zo dom om mijn statiegeldbonnetje vergeten in te leveren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |