quote:
Ow.quote:
Nee dat klopt niet want de tt is NSFW dus wil ook NSFW zienquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:24 schreef sezten het volgende:
Wat de meeste hier nu doen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet want de tt is NSFW dus wil ook NSFW zien
quote:
Dit is al een stukje beterquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
doe het zelf wel ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dit is al een stukje beter![]()
Jij vuige vuilak
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje homo's, willen jullie me wegpesten ofzo?
Ja! Heb je nog de extra foto's gezien die ik speciaal voor jou gepost heb?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje homo's, willen jullie me wegpesten ofzo?
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow.![]()
Ik was altijd de beste van mijn klas met wiskunde.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
Hier ver vandaan op de achtergrondquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef NotYou het volgende:
tis kempiiii!![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)pi_geeft_advies.html
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:43 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:43 schreef Jenglejack het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat sommige topics ineens niet meer in de lijst staan na een refresh ?
Zie onderstaand screenshot voor een voorbeeld (rond die tijd was de KLB-SC er al maar staat het er niet bij)Ja heb ik ook wel eens last van, echt irritant want de volgende f5 kun je weer 2 minuten wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trage Fok!
Blub
Hebben jullie ook wel eens dat sommige topics ineens niet meer in de lijst staan na een refresh ?
Zie onderstaand screenshot voor een voorbeeld (rond die tijd was de KLB-SC er al maar staat het er niet bij)Ja, dan reageert er net iemand in het betreffende topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zie onderstaand screenshot voor een voorbeeld (rond die tijd was de KLB-SC er al maar staat het er niet bij)Ik heb met refreshen als ik in een topic zit dat ik soms de nieuwe posts niet zie (pas na opnieuw naar het topic toe te gaan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een Data refresh delaaaayAls ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Godverdomme zegquote:
Die .rar heb ik ook ergens op de computer staan.quote:
Jij wel.quote:
Rawrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |