Voorlopig nog niet. Maar scheikunde staat nu precies een 5,5quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:49 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Och, 1 vijfje kan altijd gebeuren toch.
Als je der maar niet meer hebt.
Er staat dat het 3 is..?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dus dan is de oppervlakte 3.3?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Check dit trouwens, dit gaat me echt de pet te boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:53 schreef IQM het volgende:
Aangezien Bt er niet is, neem ik maar de honneurs waar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n persoonlijke favorietje:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:53 schreef IQM het volgende:
Aangezien Bt er niet is, neem ik maar de honneurs waar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n persoonlijke favorietje:
[ afbeelding ]
Ik heb verdrongen, wat voor cijfer ik daar nou weer voor had.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar had ik dus die 3.6 voor. Kanker redox reacties. Kanker school. Kanker.
Daar wil ik me wel mee vermenigvuldigen.quote:
Minder nsfw? Of juist meer nsfw?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
Dit topic wordt steeds minder nsfw. Kunnen we die plaatjes niet in spoilers doen ofzo?
Nee juist niet...quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar wil ik me wel mee vermenigvuldigen.En anders mogen ze met alle macht aan m'n worteltrekken.
quote:
Kga pas over anderhalf uur weg hierquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:01 schreef Gupje het volgende:
Jenglejack al thuis want je topic zit bijna vol
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:02 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Kga pas over anderhalf uur weg hier
Maar die pics houden jullie tegoed van me.
Weet ik veelquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:03 schreef reetveter het volgende:
I'm the ganjaman, so if you wanna smoke some weed tonighttt
Meer N(ot) S(uitable) F(or) W(ork) dus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veelWeet wel dat het steeds moeilijker is om dit te blijven volgen met al die plaatjes.
Als je nu gaat roken is het tegen 7-8 uur uitgewerkt, en kan je lekker slapen zonder bang te zijn die dag erna niet op tijd wakker te worden.quote:
Waar moet ik komenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:03 schreef reetveter het volgende:
I'm the ganjaman, so if you wanna smoke some weed tonighttt
Geen MYAT, maar SCAT dus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In myat staan bijna alleen maar SC's
MYSC eerderquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen MYAT, maar SCAT dus. [ afbeelding ]
Flauw, maar toch :quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen MYAT, maar SCAT dus. [ afbeelding ]
Ik negeer poephumorquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dat grappig, omdat MYSC poep betekent in het Engels?Nee, precies!
Precies, 2*1 != 1quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
twee maal de helf is twee maal de een half dus 2x0.5 en niet 0.5x0.5 want dat is 0.5kwadraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |