2x op Invoeren klikken, F5en tijdens het opslaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
hoe kan je btw een dubbel topic openen
Geen hekje? is het een nederlands of engels(US) toetsenbord?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Californium het volgende:
@ spijkerbroek : deze wordt het wel
@ piles: dan heb ik waarschijnlijk 2 keer op invoeren geklikt![]()
Heb de modjes al ingelicht![]()
En waarom heeft dit toetsenbord geen hekje
Doe volgende keer dan ook de TT kopieren/plakkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Californium het volgende:
En waarom heeft dit toetsenbord geen hekje
waarom zou ik een TT willen kopieren plakken.... En eerlijk gezegd...ben ik er ook nog niet achter hoe ik met dit geval kan kopieren / plakken... Muis heeft geen linkerknop...maar heeft maar 1 knop... en de tekentjes die ervoor gebruikt zouden moeten, werken alleen in wordquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe volgende keer dan ook de TT kopieren/plakken
Nergens last vanquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
Ligt wikipedia bij meer mensen plat?
Mac's hebben gewoon hekjes hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
geen hekje nee.... tis een engels toetsenbord.... Maar is een Mac...dat zal het wel zijn.... welk toetsenbord heeft nu geen hekje
Dat ligt niet aan het feit dat het een mac is, maar aan het Britse toetsenbordquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
geen hekje nee.... tis een engels toetsenbord.... Maar is een Mac...dat zal het wel zijn.... welk toetsenbord heeft nu geen hekje
kopieren en plakken werkt gewoon net zo als op windows alleen in plaats van ctrl gebruik je de apple/command toets...quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom zou ik een TT willen kopieren plakken.... En eerlijk gezegd...ben ik er ook nog niet achter hoe ik met dit geval kan kopieren / plakken... Muis heeft geen linkerknop...maar heeft maar 1 knop... en de tekentjes die ervoor gebruikt zouden moeten, werken alleen in word![]()
Stomme mac
ctrl-klik.. of gewoon instellen dat je toch rechtermuisknop wil gebruiken als je aan de rechterkant van die muis kliktquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
Bij mijn oude mac moest je dan gewoon de muisknop wat langer ingedrukt houden, of met shit klikken ofzo... lang geleden iig
Was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
dat weet ik Piles.... Ik doe ook niet heel boos.... Ik ben gewoon kwaadgewoon ove het algemeen....niet tegen een persoon...
Lees mijn post. Op een Brits toetsenbord zit dus ook geen hekje!quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:06 schreef Californium het volgende:
Nee serieus... er zit geen hekje..... en hij deed niet aan dat leuke appeltje met C of V voor kopieren en plakken....![]()
maar dat ik er niet mee om kan gaan is wel duidelijk![]()
![]()
En verder zouden ze mijn laptop gister ophalen...toen zouden ze m vanmorgen ophalen en nu is onduidelijk wanneer ze m ophalen...vandaar dat ik echt kwaad ben nu![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar dat is je eigen schuldquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
Begrijpelijk, ben ik ook wel eens, maar dan op een fiets ofzo
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
waarom over het hekje struikelenmijn dag is al kut as it is... waarom
![]()
Nicoooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om jou te pesten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
Leesfout tijdens het maken van een image, WAAROM??
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:47 schreef Californium het volgende:
@ Hosti:![]()
Jij bent lekker blij dat mijn laptop kapot is he
en verder heb jij helemaal niets te zeiken over overmatige posticons of over ' je doet anders op fok' want jij bent ook ineens totaal anders op fok
![]()
dus bij deze....![]()
En ja! ik ben chaggie jahvind je het gek
Die snap ik en heb ik ook wel door. Dacht alleen dat het best ging tussen julliequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:50 schreef Californium het volgende:
niets met jou te maken Pualaiets tussen ons
Oke, ben ik blij dat ik het kansloos om een naamtopic voor jezelf te openen er niet heb neer gezetquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:47 schreef Californium het volgende:
@ Hosti:![]()
Jij bent lekker blij dat mijn laptop kapot is he
en verder heb jij helemaal niets te zeiken over overmatige posticons of over ' je doet anders op fok' want jij bent ook ineens totaal anders op fok
![]()
dus bij deze....![]()
En ja! ik ben chaggie jahvind je het gek
Ik heb het werk dat ik vandaag wilde doen al af. Nog even en ik pak de popcorn erbij en ga er goed voor zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk hè
Hopen dat het nog een paar uur duurt, ga ik misschien eindelijk aan het werk
Heb je goed gepland danquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb het werk dat ik vandaag wilde doen al af. Nog even en ik pak de popcorn erbij en ga er goed voor zitten.
Ok, succesquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:59 schreef Californium het volgende:
hoevaak moet ik nou zeggen dat ik niet kwaad ben en chaggie en dat ik daar even geen zin in heb![]()
![]()
![]()
Lok het dan ook niet uit
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel weer aan het werk....hopelijk wordt ik dan weer rustig...want op het moment heb ik heel veel zin om iemand de nek om te draaien (ja iemand van de HP jah )
quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
Hoi.
Ik ben nieuw.
Mijn naam is M. en ik loop geen stage.
Is het hier leuk?
wat is tie lief hequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
o en @ nico: volgens mij heeft Glowie je post gezienhij heeft de tt weer aangepast
Hoi Glowwie![]()
![]()
Avondquote:
Heb je mooi voor elkaar danquote:Ik denk dat ik mijn doelstelling nog ga halen ook.... Conceptversie van de scriptie voor het weekend af hebben
Bijna klaar en ik moet nog iets van een 20 dagen stage lopen.. dus nu volop aan het schrijven.. krassen en weer herschrijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Avond
[..]
Heb je mooi voor elkaar dan
Hoever ben je nu eigenlijk met afstuderen?
Das wel klote jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef Houniet het volgende:
Assessment niet gehaald. Hopelijk krijg ik een herkansing.
Maar dat betekend dat CAPM niet meer mogelijk is in heel veel landen...?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:06 schreef GlowMouse het volgende:
De details ken ik niet meer, maar gaat CAPM niet uit van naked short selling?
betekentquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar dat betekend dat CAPM niet meer mogelijk is in heel veel landen...?
ja ja, what ever, maakt mij die spelling uit?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik haak hier af![]()
Maar niet voordat:
[..]
betekent
ik heb hulp nodig Piles...! Finance...! de horror van mijn studie...!quote:
Staat over het algemeen netter in werkstukken e.d.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ja, what ever, maakt mij die spelling uit?
Ik schijn ook iets financieels te studeren, maar dit ken ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb hulp nodig Piles...! Finance...! de horror van mijn studie...!
ja fuck it, dit is een forum niet een fucking werkstuk! En zowiezo typ ik die dingen altijd in het engels, dus maakt mij die nederlandse kut spelling nou uitquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Slapen![]()
[..]
Staat over het algemeen netter in werkstukken e.d.
nou ja...! Ik hoop dat iemand anders me kan helpen...!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik schijn ook iets financieels te studeren, maar dit ken ik ook niet hoor![]()
Rustig Kunoquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja fuck it, dit is een forum niet een fucking werkstuk! En zowiezo typ ik die dingen altijd in het engels, dus maakt mij die nederlandse kut spelling nou uit
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Rustig Kuno![]()
![]()
En zag ik Joshua hier nou ook ergens![]()
Ik gok zomaar dat Angel je mss wel kan helpen, maar die is hier niet zo vaakquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja...! Ik hoop dat iemand anders me kan helpen...!
Eenschquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja fuck it, dit is een forum niet een fucking werkstuk! En zowiezo typ ik die dingen altijd in het engels, dus maakt mij die nederlandse kut spelling nou uit
hopelijk komt ze vanavond nog wel langs...!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat Angel je mss wel kan helpen, maar die is hier niet zo vaak
HOU!quote:
Hijquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hopelijk komt ze vanavond nog wel langs...!
Nee niet echtquote:
hoi...?quote:
quote:
neee....! Hoi was gratis bier!quote:
Gooi het in SES zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het godverdomme regen(t)(d) hier... en mijn fucking ku(t)(d) finance opdracht lukt niet...!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
Hoi!
Zo waar blijft mijn gratis bier...
quote:
Ik lusse geen bierquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neee....! Hoi was gratis bier!
[Finance] CAPM probleemquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gooi het in SES zou ik zeggen. En dan doel ik niet op deze SC.
ik wel...?quote:
quote:
Ohja jij bent zoeen Bacoboy ofnietquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja jij bent zoeen Bacoboy ofniet?
Laatste keer dat ik heb gedronken was een jaar of 6 terug?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
laatste keer dat ik gedronken heb is minder dan 6 uur terug...!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb gedronken was een jaar of 6 terug?
Dat komt omdat jij al zolang onder de duim zit bij je vrouwquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb gedronken was een jaar of 6 terug?
1. Ben niet getrouwd, dus is niet mijn vrouw, maar mijn vriendinquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij al zolang onder de duim zit bij je vrouw.
Je zei breezer, ihhihihi :d:D;D:D::DD:D:D ;D;D;d ;D::d;D;c; !!!~~!!1!!!IEIENZIN I@!N!!~~~;'0quote:
gadverdamme Pieter Bas...! (Toch niet in Zweden he? zag dat het daar ook best populair was, daar waar ik zat...)quote:
Ik ben niet meer de enigequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:12 schreef jslavenburg het volgende:
2. Ik drink nooit omdat ik er nooit echt "behoefte" aan heb
3. Ga niet uit (lees: Disco, kroeg), vind er geen fuck aan
Ja helaas welquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gadverdamme Pieter Bas...! (Toch niet in Zweden he? zag dat het daar ook best populair was, daar waar ik zat...)
Een fijnproever dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaNee
Ik lust wel gewoon bier hoor, maar alleen tripels
Welkom in de wereld van "Joshua heeft veel mensen op msn maar niemand praat ooit tegen hem, geld soms ook in deze SCquote:
Uiteraardquote:
those were the daysquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik op de mavo zat en nog uitging in de kinderdisco het Teejater.... en me bezatten met Martini Metz en Bacardi Breezer, toen het nog niet fout was om te drinken... Want bier dronk ik toen nog niet..
Je move probeerde te maken bij een 18 jarige chick, met dikke tieten.. als 16 jarige gastje.. en KEIHARD FAALDE... en de volgende maandagochtend op school.. uitgelachen werd door je klasgenoten..
Does were the days..
Nu word ik nog steeds uitgelachen door mijn (ex-)klasgenoten, en dat zal altijd nog wel gebeuren
Maar Joshua heeft wel iets wat niemand anders heeftquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van "Joshua heeft veel mensen op msn maar niemand praat ooit tegen hem, geld soms ook in deze SC" AKA "Joshua is een niet-gewilde jongen met weinig vrienden die tevens vroeger 10 jaar is gepes door meerdere mensent"
mmm en dat is...?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar Joshua heeft wel iets wat niemand anders heeft!
Zoals...?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry, ik lig ook half te pitten.quote:
Vriendin?quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van "Joshua heeft veel mensen op msn maar niemand praat ooit tegen hem, geld soms ook in deze SC" AKA "Joshua is een niet-gewilde jongen met weinig vrienden die tevens vroeger 10 jaar is gepes door meerdere mensent"
Tevens moet ik vermelden, omdat Joshua zo weinig vrienden heeft, zich elke avond van 7 tot-hij-gaat-slapen zit te vervelen. Joshua kan niet voor 11 uur in slaap vallen, want dan ligt hij nog wakker tot half 1.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jezus dat staat er toch niet? Je let zeker ook niet op de PI's ofwel?
Nee, ik snap er geen reet van.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:27 schreef jslavenburg het volgende:
Duidelijk?
Jij zegt "hij hapt" lees dan het 2e stukje goed, en dan vooral het stukje meerdere keren lezen van "hij verveelt zich van 7 tot-hij-gaat-slapen...quote:
Jij loopt toch met Yesse, of loop ik weer maanden achter? Of haal ik alles door elkaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen hobby's?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Tevens moet ik vermelden, omdat Joshua zo weinig vrienden heeft, zich elke avond van 7 tot-hij-gaat-slapen zit te vervelen. Joshua kan niet voor 11 uur in slaap vallen, want dan ligt hij nog wakker tot half 1.
Duidelijk?
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij loopt toch met Yesse, of loop ik weer maanden achter? Of haal ik alles door elkaar?
Golfen kan atm niet met dit bagger weer, en verder zijn pc's mijn hobby, en gamen ook, maar gamen doe ik het liefst met andere mensen samen, maarja, sinds ik weinig vrienden heb komen we weer bij start.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen hobby's?
En online gamen dan? Is dat geen optie? Natuurlijk is dat anders maar het is wel een enige vorm van afleiding.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Golfen kan atm niet met dit bagger weer, en verder zijn pc's mijn hobby, en gamen ook, maar gamen doe ik het liefst met andere mensen samen, maarja, sinds ik weinig vrienden heb komen we weer bij start.
Tevens zie ik mijn vriendin 1 keer per week, soms 1 keer in de 2 weken...
En zoals Hou zegt, online gamen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Golfen kan atm niet met dit bagger weer, en verder zijn pc's mijn hobby, en gamen ook, maar gamen doe ik het liefst met andere mensen samen, maarja, sinds ik weinig vrienden heb komen we weer bij start.
Tevens zie ik mijn vriendin 1 keer per week, soms 1 keer in de 2 weken...
Ik heb hem hier naast mijn bed staan. Doe het alleen als ik alleen thuis benquote:
Wat Bart zegt. Of wellicht een binnen-sport uitzoeken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En zoals Hou zegt, online gamen?
Online gamen doe ik aan ja...heb nu in 4 jaar tijd 5,500 uur aan gamen erop zitten (PC only, playstation niet meegerekend) maar online zijn er nooit echt boeiende mensen, of het zijn ego trippers...quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
En online gamen dan? Is dat geen optie? Natuurlijk is dat anders maar het is wel een enige vorm van afleiding.
Je vriendin woonde niet om de hoek toch?
Er zullen toch vast leuke servers zijn? Of een clan waar je bij kan aansluiten?quote:Online gamen doe ik aan ja...heb nu in 4 jaar tijd 5,500 uur aan gamen erop zitten (PC only, playstation niet meegerekend) maar online zijn er nooit echt boeiende mensen, of het zijn ego trippers...
Daar moet je het positieve uit halen. Je hebt er tenminste eenquote:Verder woont mijn vriendin 110 km van mij vandaan.
Negen van de tien mensen zeggen nooit "hallo" terug in een SC. Je moet gewoon in het gesprek rollen, dat ligt niet aan jou.quote:Snap je nou waarom ik altijd aan mensen vraag of ze MSN hebben? En denk je dat het voor leuk overkomt als ik eens hoi zeg, en dat niemand dan wat zegt (MSN/deze SC). Verder heb ik msn alleen nog voor mijn vriendin, anders kan ik mijn MSN net zo goed verwijderen.
Dat is gewoon een kutstreek inderdaadquote:Verder dacht ik veel vrienden te hebben...13 uitgenodigd voor mijn verjaardag, in totaal kwamen er 4 opdagen...had alles een maand van te voren geregeld en meerdere keren mensen gebeld/contact mee gehad om te vragen of ze zeker waren dat ze konden komen.
Dan zoek je wat anders, wat wel betaalbaar is?quote:Gitaar zou ik willen spelen, maar denk niet dat ik zo 1-2 een gitaar kan betalen...
Ben je niet goed in pokeren of iets dergelijks? Dat je daar tijd in kan steken en tegelijk geld kan verdienen voor een gitaar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Online gamen doe ik aan ja...heb nu in 4 jaar tijd 5,500 uur aan gamen erop zitten (PC only, playstation niet meegerekend) maar online zijn er nooit echt boeiende mensen, of het zijn ego trippers...
Verder woont mijn vriendin 110 km van mij vandaan.
Snap je nou waarom ik altijd aan mensen vraag of ze MSN hebben? En denk je dat het voor leuk overkomt als ik eens hoi zeg, en dat niemand dan wat zegt (MSN/deze SC). Verder heb ik msn alleen nog voor mijn vriendin, anders kan ik mijn MSN net zo goed verwijderen.
Verder dacht ik veel vrienden te hebben...13 uitgenodigd voor mijn verjaardag, in totaal kwamen er 4 opdagen...had alles een maand van te voren geregeld en meerdere keren mensen gebeld/contact mee gehad om te vragen of ze zeker waren dat ze konden komen.
Gitaar zou ik willen spelen, maar denk niet dat ik zo 1-2 een gitaar kan betalen...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Daar moet je het positieve uit halen. Je hebt er tenminste een!.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Er zullen toch vast leuke servers zijn? Of een clan waar je bij kan aansluiten?
Heb al in ongeveer 20 clans gezeten, wordt dus een beetje erg uitgemolken, en de zin gaat er vanaf
Daar moet je het positieve uit halen. Je hebt er tenminste een!.
Gaat ook lukken als ik haar 2 keer per week via msn spreek, en 1 keer per week/2 weken in het echt
Negen van de tien mensen zeggen nooit "hallo" terug in een SC. Je moet gewoon in het gesprek rollen, dat ligt niet aan jou.
Heb ik tevens meerdere keren geprobeerd maar wordt gewoon over mijn reacties heen gekeken
Dat is gewoon een kutstreek inderdaad.
Klopt
Dan zoek je wat anders, wat wel betaalbaar is?
Zoals? Heb verder niets in gedachte wat mij leuk lijkt dan gitaar spelen...
Vind pokeren stom. Hoeveel kost een electrische gitaar ongeveer? Leef atm van mijn studie en ga wel zoeken naar een bijbaantje voor op zaterdagquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je niet goed in pokeren of iets dergelijks? Dat je daar tijd in kan steken en tegelijk geld kan verdienen voor een gitaar?
Mmh, dat schiet ook niet op dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vind pokeren stom. Hoeveel kost een electrische gitaar ongeveer? Leef atm van mijn studie en ga wel zoeken naar een bijbaantje voor op zaterdag
Dat is sowieso aan te raden, alleen al voor het sociale deelquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef jslavenburg het volgende:
en ga wel zoeken naar een bijbaantje voor op zaterdag
Sociaal loop ik niet achter, op mijn stage/opleiding is een van mijn punten "sociale contacten onderhouden", en daar slaag ik aardig in op mijn stage.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is sowieso aan te raden, alleen al voor het sociale deel
Verder lees ik gewoon ff mee, wie weet pik ik ook nog wat tips op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Houniet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ze moeten niet whinen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, ik word zo niet goed van mn projectgenotenZe lopen stuk voor stuk weg van hun verantwoordelijkheid, in dit geval presenteren
Als het op presenteren aankomt hebben ze het opeens te druk met sport of werk of een hertentamen, die ze al maaaanden geleden opgekregen hebben
Ik ben het zat, ik heb het gehad...
Is er geen leider? Dan kan je makkelijk dingen delegeren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, ik word zo niet goed van mn projectgenotenZe lopen stuk voor stuk weg van hun verantwoordelijkheid, in dit geval presenteren
Als het op presenteren aankomt hebben ze het opeens te druk met sport of werk of een hertentamen, die ze al maaaanden geleden opgekregen hebben
Ik ben het zat, ik heb het gehad...
Bedoelde meer zoals Houniet zegtquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Sociaal loop ik niet achter, op mijn stage/opleiding is een van mijn punten "sociale contacten onderhouden", en daar slaag ik aardig in op mijn stage.
Sorryquote:
Heb al honderden mensen ontmoet, en om een of andere reden kreeg ik (tot op een paar jaar terug) altijd een "nerd status", terwijl ik gewoon vriendelijk was en aardig tegen mensen...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedoelde meer zoals Houniet zegt
Werkt iig een stuk beter als via internet mensen leren kennen
[..]
Sorry![]()
Ben precies hetzelfde
Ach ze zeiken om niks; we moeten al 2 jaar presenteren en we hebben er zelfs 2 keer speciaal een vak over gehad, dus ze kunnen het best, maar ze weigeren gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ze moeten niet whinen...
Vorig jaar Niveau 4, nog nooit gepresenteerd, toen moest ik het voor een klas doen, ging beetje hakkelig. 2 keer in samen met 1 iemand anders gedaan, liep zo smooth als wat, had een 9.
Ben ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is er geen leider? Dan kan je makkelijk dingen delegeren.
Moet het maar eens bij mijn ouders voorleggen...mijn ma zeurt nogal eens als ik metal op heb staanquote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef The_Dean het volgende:
Js, weet je budget niet, maar je hebt voor 250 tot 350 al een volledige set (gitaar, versterker, kabels, standaard, alles), dus opzich wel te doen...
Kan je er best bij of aan helpen
Kickrecht?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ze zeiken om niks; we moeten al 2 jaar presenteren en we hebben er zelfs 2 keer speciaal een vak over gehad, dus ze kunnen het best, maar ze weigeren gewoonEn het is niet de eerste keer met ze...
Dat dus. Gelijk doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef Bravebart het volgende:
Dus ik ga morgen maar naar de begeleider toe dat ik het gehad heb met ze.
Klasgenoten dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef jslavenburg het volgende:
Heb al honderden mensen ontmoet, en om een of andere reden kreeg ik (tot op een paar jaar terug) altijd een "nerd status", terwijl ik gewoon vriendelijk was en aardig tegen mensen...
Alsin, uit mn groepje kicken?quote:
Mja, er is dan kans dat we het dan maar half voorbereid moeten doen, maar dan is in ieder geval het hoge woord eruitquote:
Oh, daar maak ik me al niet eens meer druk omquote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb al honderden mensen ontmoet, en om een of andere reden kreeg ik (tot op een paar jaar terug) altijd een "nerd status", terwijl ik gewoon vriendelijk was en aardig tegen mensen...
Ja, heb dat recht tevens ook op mijn stage, dus mag mensen onder mij eruit kicken.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsin, uit mn groepje kicken?
[..]
Mja, er is dan kans dat we het dan maar half voorbereid moeten doen, maar dan is in ieder geval het hoge woord eruit
Off topic: Waarom een clock als index.html?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, daar maak ik me al niet eens meer druk om
Ik zit veel achter de pc, maar ben niet contactgestoord ofzo, en mensen die dat niet begrijpen ga ik het niet eens uitleggen
Contactgestoord zoals in: Veel vrienden willen hebben of weinig vrienden?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:10 schreef Houniet het volgende:
Dat is ook onzin. Als je veel echter de pc zit ben je niet per definitie een contactgestoord persoon. Die mensen zijn gewoon naïef.
Je hoeft ook niet meteen op standje 11 Metallica zitten te spelenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet het maar eens bij mijn ouders voorleggen...mijn ma zeurt nogal eens als ik metal op heb staan
[..]
Kickrecht?
Zou niet weten wat ik er anders moet zettenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef jslavenburg het volgende:
Off topic: Waarom een clock als index.html?
Ah zoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja, heb dat recht tevens ook op mijn stage, dus mag mensen onder mij eruit kicken.
Snelle organogram:
Stagebegeleider
|
|
Niveau 4 < Zit ik bij
|
|
Niveau 3 (10 mensen, kickbaar)
|
|
Niveau 2 (7 mensen, kickbaar)
Weet ik, maar wil op een gegeven moment wel One kunnen "sticken". Tevens, heb je msn? >.< Kan ik je bereiken via daar i.p.v. dit topic met geluk dat je on bent (stel het kan/mag gewoon van mijn ouders)quote:Op woensdag 10 december 2008 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen op standje 11 Metallica zitten te spelen
Je begint toch eerst met wat gewone akkoordjes enzo.
Die vraag snap ik ff nietquote:Op woensdag 10 december 2008 00:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Contactgestoord zoals in: Veel vrienden willen hebben of weinig vrienden?
www.jslavenburg.comquote:Op woensdag 10 december 2008 00:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik er anders moet zetten
Gebruik m op dit moment vooral voor mail en http://piles.nl/fok/
Definieer contactgestoord...quote:
Nicequote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef jslavenburg het volgende:
www.jslavenburg.com(Under construction)
Het niet 'kunnen' praten met mensen in reallife denk ik vooralquote:Definieer contactgestoord...
Dat zijn dan de oldskool nerds op een stoffie zolder kamer? (of hoe ze het definieren)quote:Op woensdag 10 december 2008 00:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nice
[..]
Het niet 'kunnen' praten met mensen in reallife denk ik vooralWeet verder niet hoe die mensen denken
Zo wordt er meestal gedacht ja denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 00:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat zijn dan de oldskool nerds op een stoffie zolder kamer? (of hoe ze het definieren)
Gezelligquote:Op woensdag 10 december 2008 00:21 schreef eer-ik het volgende:
Nou, nog zo'n 4 uur werk te gaan vandaag.
Heb er dan slechts 19 uur opzitten.
Morgen weer werk.
yay.
Iddquote:Op woensdag 10 december 2008 00:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo wordt er meestal gedacht ja denk ik
Moet je ze nog eens vertellen dat je sommige vrienden via internet kent![]()
Dank je.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:20 schreef The_Dean het volgende:
Tevens voel ik met je mee js, ben daarom ook altijd bezig met gitaren. Spelen, in/verkoop, repareren, opknappen, versterkers fiksen, al dat soort dingen. Dan nog mijn auto's... Moet mezelf bezighouden, anders ga ik op de bank hangen te depressief wezen om allerhande redenen en dat gaat niet goedkomen.
Ben nu aan het werk tot half zes, maar voeg me gerust toe: ebut at enemy punt nlquote:Op woensdag 10 december 2008 00:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Weet ik, maar wil op een gegeven moment wel One kunnen "sticken". Tevens, heb je msn? >.< Kan ik je bereiken via daar i.p.v. dit topic met geluk dat je on bent (stel het kan/mag gewoon van mijn ouders)
Zou kunnen, als hun tijd ervoor hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Houniet het volgende:
Jullie moeten eens wat met zijn drieën gaan doen man! Kan maar zo goed uitpakken.
Too slowquote:Op woensdag 10 december 2008 00:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk tot half zes, maar voeg me gerust toe: ebut at enemy punt nl
Is goed manquote:Op woensdag 10 december 2008 00:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dank je.
Heb tevens je msn gejat van je profiel en toegevoegd op msn.
Jij, ik, je achternichtquote:
Misschien dat ik deze week nog een keer in Rotterdam belandt, al heb ik daar weinig hoop op eigenlijk. Dan 3 weken op vakantiequote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef jslavenburg het volgende:
Zou kunnen, als hun tijd ervoor hebben
Hij moet het met mobiel internet doenquote:Too slow
Mijn n95 gaat niet harderquote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zou kunnen, als hun tijd ervoor hebben
[..]
Too slow
Laat maar een bericht achter als je meer weetquote:Op woensdag 10 december 2008 00:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dat ik deze week nog een keer in Rotterdam belandt, al heb ik daar weinig hoop op eigenlijk. Dan 3 weken op vakantie
[..]
Hij moet het met mobiel internet doen
hehequote:
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=Damwoude,+Dantumadeel&daddr=Oud-Beijerland+(Zuid-Holland),+Netherlands&hl=nl&geocode=&mra=ls&sll=52.382306,6.547852&sspn=4.5877,14.282227&ie=UTF8&t=h&z=8quote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer zak jij nou eigenlijk eens af naar een wat zuidelijkere plaats?
Doe ikquote:Op woensdag 10 december 2008 00:31 schreef jslavenburg het volgende:
Laat maar een bericht achter als je meer weet
Deanquote:Wie was no.3 ook alweer?
Zie vorige postquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Zal je gelijk eens ff toevoegen op msn
[..]
Dean
Maar die zit in Friesland
Slavernij for the lose?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uurtje of 10, 12.
Half 9 beginnen.
Mja, ik doe het zelf.quote:
Foto?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:36 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, morgen zal ik de foto maken. Ben morgen vrij.
top.thanks.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:36 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, morgen zal ik de foto maken. Ben morgen vrij.
Hij wilt iets waarschijnlijk, daar moet ik een pic van nemenquote:
Mzzls Hounietquote:Op woensdag 10 december 2008 00:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij wilt iets waarschijnlijk, daar moet ik een pic van nemen.
Jongens, ik ben om. Welterusten. Dean werkse nog
.
Op dit moment is het toch echt topdrukte volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2008 00:49 schreef The_Dean het volgende:
Ja, het is hier na 12'en niet op zijn drukst.
Over het algemeen danquote:Op woensdag 10 december 2008 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Op dit moment is het toch echt topdrukte volgens mij
Bored...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef HostiMeister het volgende:
Nog nooit zoveel moeie gehad om het hier bij te houden
Dacht dat je wel wat gewend was Guusquote:Op woensdag 10 december 2008 00:54 schreef HostiMeister het volgende:
Nog nooit zoveel moeie gehad om het hier bij te houden
Mzzlsquote:Op woensdag 10 december 2008 00:57 schreef Bravebart het volgende:
Naja ik ga ook maar eens slapen, ik ben het wel zat
Werkse Dean en slaapse voor de rest
Ja kan misschien zijn dat ik niet helemaal helder ben hoor, en ik doe er dan ook niet echt moeite voor, Deanquote:Op woensdag 10 december 2008 00:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht dat je wel wat gewend was Guus
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:03 schreef Piles het volgende:
Ja, ik ben ook maar weg![]()
Nog ff uurtje of wat wakker liggen, en dan in slaap vallen
Tot morgen
quote:
Hoogmoedig is het pas als je arrogant word, en dat ben je niet. Klinkt wel als een uitdagende baan!quote:Op woensdag 10 december 2008 03:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben bezig geweest met het fixen van jaarkaarten (NS)
Eigenlijk heb ik niet echt een vaste functie, ik doe gewoon alles hier eigenlijk.
Klinkt nogal hoogmoedig maar het is de waarheid.
Ben eigenlijk een soort van fixer, ik verbeter processen, fix programma's, bla.
nu spoedklus die sowieso morgen klaar moet zijn.
Ben er nu net klaar mee (heb het samen met een collega gefixed) dus ga de mand in.
Half 9 kunnen ze vergeten morgen
Eerst slapen.
Dat is ook wel een klus om dat te krijgen hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij verwachtten ze dat ik elke week feedback van mijn begeleider zou krijgen. Alsof je niks beters te doen hebt tijdens de stage dan elke week bespreken wat je gedaan hebt en wat er wel of niet goed ging. En er dan ook een verslag van maken. Ook moest ik wekelijks aan school doorsturen wat ik die week gedaan had, dat heb ik dus ook niet gedaan.
Ik kreeg feedback als ik iets fout deed ("dat kun je beter zo doen") of als ik iets goed deed ("goed gedaan"). Ik vond het genoeg. Eens in de +/- 4 weken stuurde ik een mailtje naar school dat ik weer hard had gewerkt en er niet aan toe was gekomen elke week een overzicht te maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is ook wel een klus om dat te krijgen hoor.
Ik krijg 2x per maand feedback
Bij ons op stage elke maandag van 12 tot 2 a 3 ofzo, echt waardeloos saai.quote:
Ach, het is tijdvulling?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij ons op stage elke maandag van 12 tot 2 a 3 ofzo, echt waardeloos saai.
Dat is wel ernstig. Ik heb gemiddeld per maand misschien een uurtje overleg. Met de hele afdeling hebben we elk kwartaal overleg (althans dat is afgesproken, maar het komt er niet van) en verder zo nu en dan met een 'werkgroep' ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij ons op stage elke maandag van 12 tot 2 a 3 ofzo, echt waardeloos saai.
Ik mag dat wel.... dan hoef ik niet zo na te denkenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
Hallo
Weer een zwaai topic vandaag geloof ik
Ja hoi... Had jij mijn laatste mix al gechecked trouwens...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen.
Lekker op een hard wit broodjequote:
Ik moet er zelf niet aan denkenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:22 schreef jslavenburg het volgende:
Daar is ik weer
Net patatje met mayo op
Van mijn stagecoördinator over mijn plan van aanpak.quote:Prima plan. Nu graag de overage documeten en dan kan je starten
Ik zou er geen moeite mee hebben eigenlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet er zelf niet aan denken. Ben net pas wakker namelijk
.
quote:
Dan win ik het toch van je denk jequote:
En toen ben je natuurlijk naar het debat over de kredietcrisis gaan kijken, als echte econoom.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dan win ik het toch van je denk je
Om een uur of half 6 / 6 viel ik pas echt in slaap tot 9 uur
Nee, toen moest ik weg voor een interview over treasury e.d. bij een zorginstellingquote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toen ben je natuurlijk naar het debat over de kredietcrisis gaan kijken, als echte econoom.
Nice, ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op woensdag 10 december 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
Ik ben hem aan het downloaden jackson.
Eensquote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Pechtold heeft gelijk. Winstmaximalisatie mag niet het streven zijn van Zalm en de reden van de bonus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |