2x op Invoeren klikken, F5en tijdens het opslaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
hoe kan je btw een dubbel topic openen
Geen hekje? is het een nederlands of engels(US) toetsenbord?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Californium het volgende:
@ spijkerbroek : deze wordt het wel
@ piles: dan heb ik waarschijnlijk 2 keer op invoeren geklikt![]()
Heb de modjes al ingelicht![]()
En waarom heeft dit toetsenbord geen hekje
Doe volgende keer dan ook de TT kopieren/plakkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Californium het volgende:
En waarom heeft dit toetsenbord geen hekje
waarom zou ik een TT willen kopieren plakken.... En eerlijk gezegd...ben ik er ook nog niet achter hoe ik met dit geval kan kopieren / plakken... Muis heeft geen linkerknop...maar heeft maar 1 knop... en de tekentjes die ervoor gebruikt zouden moeten, werken alleen in wordquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe volgende keer dan ook de TT kopieren/plakken
Nergens last vanquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
Ligt wikipedia bij meer mensen plat?
Mac's hebben gewoon hekjes hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
geen hekje nee.... tis een engels toetsenbord.... Maar is een Mac...dat zal het wel zijn.... welk toetsenbord heeft nu geen hekje
Dat ligt niet aan het feit dat het een mac is, maar aan het Britse toetsenbordquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
geen hekje nee.... tis een engels toetsenbord.... Maar is een Mac...dat zal het wel zijn.... welk toetsenbord heeft nu geen hekje
kopieren en plakken werkt gewoon net zo als op windows alleen in plaats van ctrl gebruik je de apple/command toets...quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom zou ik een TT willen kopieren plakken.... En eerlijk gezegd...ben ik er ook nog niet achter hoe ik met dit geval kan kopieren / plakken... Muis heeft geen linkerknop...maar heeft maar 1 knop... en de tekentjes die ervoor gebruikt zouden moeten, werken alleen in word![]()
Stomme mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |