2x op Invoeren klikken, F5en tijdens het opslaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
hoe kan je btw een dubbel topic openen
Geen hekje? is het een nederlands of engels(US) toetsenbord?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Californium het volgende:
@ spijkerbroek : deze wordt het wel
@ piles: dan heb ik waarschijnlijk 2 keer op invoeren geklikt![]()
Heb de modjes al ingelicht![]()
En waarom heeft dit toetsenbord geen hekje
Doe volgende keer dan ook de TT kopieren/plakkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Californium het volgende:
En waarom heeft dit toetsenbord geen hekje
waarom zou ik een TT willen kopieren plakken.... En eerlijk gezegd...ben ik er ook nog niet achter hoe ik met dit geval kan kopieren / plakken... Muis heeft geen linkerknop...maar heeft maar 1 knop... en de tekentjes die ervoor gebruikt zouden moeten, werken alleen in wordquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe volgende keer dan ook de TT kopieren/plakken
Nergens last vanquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
Ligt wikipedia bij meer mensen plat?
Mac's hebben gewoon hekjes hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
geen hekje nee.... tis een engels toetsenbord.... Maar is een Mac...dat zal het wel zijn.... welk toetsenbord heeft nu geen hekje
Dat ligt niet aan het feit dat het een mac is, maar aan het Britse toetsenbordquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Californium het volgende:
geen hekje nee.... tis een engels toetsenbord.... Maar is een Mac...dat zal het wel zijn.... welk toetsenbord heeft nu geen hekje
kopieren en plakken werkt gewoon net zo als op windows alleen in plaats van ctrl gebruik je de apple/command toets...quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom zou ik een TT willen kopieren plakken.... En eerlijk gezegd...ben ik er ook nog niet achter hoe ik met dit geval kan kopieren / plakken... Muis heeft geen linkerknop...maar heeft maar 1 knop... en de tekentjes die ervoor gebruikt zouden moeten, werken alleen in word![]()
Stomme mac
ctrl-klik.. of gewoon instellen dat je toch rechtermuisknop wil gebruiken als je aan de rechterkant van die muis kliktquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
Bij mijn oude mac moest je dan gewoon de muisknop wat langer ingedrukt houden, of met shit klikken ofzo... lang geleden iig
Was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
dat weet ik Piles.... Ik doe ook niet heel boos.... Ik ben gewoon kwaadgewoon ove het algemeen....niet tegen een persoon...
Lees mijn post. Op een Brits toetsenbord zit dus ook geen hekje!quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:06 schreef Californium het volgende:
Nee serieus... er zit geen hekje..... en hij deed niet aan dat leuke appeltje met C of V voor kopieren en plakken....![]()
maar dat ik er niet mee om kan gaan is wel duidelijk![]()
![]()
En verder zouden ze mijn laptop gister ophalen...toen zouden ze m vanmorgen ophalen en nu is onduidelijk wanneer ze m ophalen...vandaar dat ik echt kwaad ben nu![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar dat is je eigen schuldquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
Begrijpelijk, ben ik ook wel eens, maar dan op een fiets ofzo
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
waarom over het hekje struikelenmijn dag is al kut as it is... waarom
![]()
Nicoooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om jou te pesten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
Leesfout tijdens het maken van een image, WAAROM??
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:47 schreef Californium het volgende:
@ Hosti:![]()
Jij bent lekker blij dat mijn laptop kapot is he
en verder heb jij helemaal niets te zeiken over overmatige posticons of over ' je doet anders op fok' want jij bent ook ineens totaal anders op fok
![]()
dus bij deze....![]()
En ja! ik ben chaggie jahvind je het gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |