Maar die 2e fout ook?quote:Op maandag 8 december 2008 16:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Jawel, ik zag gister al mijn fout in jouw post![]()
Soms, laatste tijd niet zoveel meer, maar half jaartje geleden elke dag (op PokerStars).quote:
neequote:
Ooit zal ik een beroemde Hool wordenquote:
Pssst, tel het aantal keer 'z' in de naam eensquote:Op maandag 8 december 2008 20:00 schreef sezten het volgende:
gefeliciteerd borisz
trouwens, je onderschrift moet dikgedrukt
1quote:Op maandag 8 december 2008 20:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Pssst, tel het aantal keer 'z' in de naam eens
Had je trein vertraging?quote:
Ja de conducteur is inmiddels ontslagen wegens een verkeerde wisselquote:
Hoezo? sevilla?quote:Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef sezten het volgende:
Inderdaad. Achja, sinds een zekere achste CL-finale heb ik een afkeer tegen fenerbahce![]()
Maar wel respect hoor
Juistemquote:Op maandag 8 december 2008 21:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo? sevilla?
Gewoon verdiend gewonnen hoor
Hoop liever op een finale tegen Sevilla.quote:Op maandag 8 december 2008 21:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Juistem
Uit waren wij niet heel erg onderliggend en thuis domineerde we bij uitstekPenalties = loterij + een stukje mentaal.
Maar qua doelpunten (incl. penalty's) hadden jullie verdiend gewonnen ja![]()
Hopen op een (halve) finale UC tegen Fenerbahce, dat zou erg leuk zijn
Dat is zo, het vertrek van Aurelio voelen jullie echt.quote:Op maandag 8 december 2008 21:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoop liever op een finale tegen Sevilla.
maarja Fenerbahce is niet meer wat het vorig jaar wel was.
nja vertrek van Aurelio is wel hard voor FB.quote:Op maandag 8 december 2008 22:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is zo, het vertrek van Aurelio voelen jullie echt.
En Roberto Carlos word ook met de maand slechter natuurlijk.
maar veel succes iig in de competitie & europees
Roger Federerquote:Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef Messenga het volgende:
Wie helpt mij eens aan een aantal bekende Zwitserse wintersporters?
Simon Ammann (won olympische titel bij het skispringen), Sonja Nef (Skiister) en Vreni Schneider (Skiister, maar van begin jaren 90).quote:Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef Messenga het volgende:
Waar heb je het voor nodig dan? Zoveel bekende Zwitserse wintersporters zijn er namelijk niet..quote:Op maandag 8 december 2008 23:12 schreef Messenga het volgende:
Tong toch
Kan jij me niet helpen trouwens?
quote:Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef Messenga het volgende:
Essay, kut onderwerpquote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig dan? Zoveel bekende Zwitserse wintersporters zijn er namelijk niet..
Je had zeker andere projectjes lopen tussendoor?quote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Essay, kut onderwerpmoet morgen af, onderwerp is Zwitserland:
Topwintersporters en sponsoring in de wintersport
Is ook gebeurd. Let opquote:Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Dan zou ik maar een item aan Pirmin Zubringen besteden. Dat is de succecvolste denk ik.
Had je niet gewoon Oostenrijk kunnen kiezen, dat had je een hoop ellende bespaardquote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Essay, kut onderwerpmoet morgen af, onderwerp is Zwitserland:
Topwintersporters en sponsoring in de wintersport
En toen stond je essay op internet en word je gepakt op plagiaat.quote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is ook gebeurd. Let op
Zwitserland heeft in het verleden veel bekende topsporters gehad in de wintersport. Denk aan Madeleine Berthod en Renée Colliard, die beiden tijdens de winterspelen verschillende olympische medailles behaalden met het skiën. Ook Michela Figini, Vreni Schneider en Sonja Nef hebben dit kunstje bewezen. Ook Simon Amman bij het schansspringen. Pirmin Zurbriggen was één van de grootste alpineskiërs ooit. Hij won de Wereldbeker Alpineskiën 4 keer en hij won 1 keer gouden Olympische medaille (afdaling), hij heeft in totaal 40 Wereldbekerwedstrijden gewonnen. Hij is één van de vijf mensen die races hebben gewonnen in alle alpine-disciplines van de wereldbeker. De bekende Hahnenkammafdaling won hij twee keer: in 1985 en 1987. Zurbriggen is na zijn skicarrière hotelier geworden en zet zich in voor de talentenbevordering voor de Zwitserse skibond.
Als dat van te voren gekozen had kunnen worden had ik dat gedaan natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Had je niet gewoon Oostenrijk kunnen kiezen, dat had je een hoop ellende bespaard
Mja, ik ben het toch zelfquote:Op maandag 8 december 2008 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En toen stond je essay op internet en word je gepakt op plagiaat.
ik had je in het vorige deel al gefeliciteerdquote:
Op slotquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie mogen me nog feliciteren met mijn 100000 posts in VBL
quote:
dat wordt ook gesponsordquote:
zenuwachtig voor de 200.000 van tong?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:51 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Tong van harte met je pffff zoveel posts![]()
Ben zenuwachtig alvast
ja natuurlijk ben ik daar zenuwachtig voor....quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:58 schreef sezten het volgende:
[..]
zenuwachtig voor de 200.000 van tong?
goeiemorgen
Neuh, ik gokte op het enige mogelijke antwoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja natuurlijk ben ik daar zenuwachtig voor....
Waar anders voor?
Dan had je dus wel gelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, ik gokte op het enige mogelijke antwoord
Is dat vandaag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:58 schreef sezten het volgende:
[..]
zenuwachtig voor de 200.000 van tong?
Nou, met hoeveel hij post zal het zomaar vandaag kunnen zijn, waar hij gister nog 102.000 posts ofzo had in VLBquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan had je dus wel gelijk![]()
Ben misschien een heel heel heel klein beetje jaloers op al die posts van Tong
Ik heb even gecheck, tong heeft ongeveer 325000 posts, ik dacht zijn 200.000ste post,quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou, met hoeveel hij post zal het zomaar vandaag kunnen zijn, waar hij gister nog 102.000 posts ofzo had in VLB
Ja, de 100.00ste hadtie een tijdje terug, dus op naar de 200.00 héquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb even gecheck, tong heeft ongeveer 325000 posts, ik dacht zijn 200.000ste post,
maar het gaat dus op de 200.000ste in VBL?
Dat zal niet gaan lukken en zou het denk ik ook niet willen.quote:
Haha, dan moet je het gewoon niet doen en tevreden zijn met wat je wél hebtquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan lukken en zou het denk ik ook niet willen.
Zou mijn zoontje ook niet leuk vinden denk ik.
Ik ben meer dan tevredenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Haha, dan moet je het gewoon niet doen en tevreden zijn met wat je wél hebt
Houdt je zoontje niet van fok?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goedzoquote:
Hij is 6 , dus gelukkig heeft ie genoeg anders te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Houdt je zoontje niet van fok?!
en als je nu gewoon naar het EK kijkt op Eurosport wordt je ook doodgegooid met reclame van die Zwitserse kazen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]http://www.worldcurling.org/championships2008-2009.html
[ afbeelding ]
de kinderen van Tong lijden er ook niet onderquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het is al ingeleverd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:42 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
en als je nu gewoon naar het EK kijkt op Eurosport wordt je ook doodgegooid mar reclame van die Zwitsersekazen!
Global Warming..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het wel even koud willen hebben. 39 graden om 11 uur ´s ochtends.
Dan rol ik liever even twee minuten door de sneeuw.
dan is het niet erg compleetquote:
moet jij niet naar het vliegveld vandaag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het wel even koud willen hebben. 39 graden om 11 uur ´s ochtends.
Dan rol ik liever even twee minuten door de sneeuw.
Wageningen.quote:
Dat zei ze gisteravond vast ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:33 schreef Messenga het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is koud en vies.
Morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet jij niet naar het vliegveld vandaag?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Morgen![]()
!!!
Ik zit nu nog in Iguazu, mag eerst zelf vandaag nog 19 uur in de bus zitten. Overigens wordt er wel voldoende wijn, champagne en whiskey geserveerd, dus dat maakt het iets minder erg.
En dan morgen samen met mijn vriendinnetje een week in Buenos Aires, wiehoe!!.
De watervallen waren hier trouwens best okay hoor
ja ik kan tegenwoordig op wat meer plaatsen meelezenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je bent ook van alles op de hoogte he?
dat ziet er wel fatsoenlijk uit ja. Nou iig sterkte voor de rit alvastquote:Ja, opzich wel. Zijn brede stoelen. Dit is de beste die ik gehad heb.
[ afbeelding ]
Maar normaal is het niet van leer, maar wel net zo breed. Zit eigenlijk wel okay, maar meer dan 15 uur in een bus is gewoon niet te doen. Ik kan er ook niet goed in slapen. Het eten is redelijk, drinken prima. Films varieren nogal :´).
Maar goed, het is nu de laatste keer, en ik kan in NL nooit meer klagen dat ik ergens lang moet reizen!
Whehe, thanks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik kan tegenwoordig op wat meer plaatsen meelezen
[..]
dat ziet er wel fatsoenlijk uit ja. Nou iig sterkte voor de rit alvast
3 uur wachten/zitten om vervolgens 19 uur in de bus te mogen zittenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe, thanks.
Ik moet alleen nog een uurtje of drie wachten en ik mocht niet meer in het hostel zijn. En dat het nu het weer is om lekker over straat te banjeren, nou nee :´).
Het leven gaat niet over rozen :´). Ach ja, de bus is nog niet eens 50 euro...quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 uur wachten/zitten om vervolgens 19 uur in de bus te mogen zitten
Ja wat was weer bagger.quote:
Kuit doet niet mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik zet vast even koffie, wij kijken er zo mee?
Normaal vang ik je op op MSNquote:
nauwelijks..quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal vang ik je op op MSN
Red je het zonder me ?
Ik kan wel zeggen dat er voetballen is maar dat is ook maar betrekkelijk als PSV speeltquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef Ole het volgende:
[..]
nauwelijks..
En nu weet ik ook niet wat ik op tv moet kijken
Lollige quiz. In NL werd het bij talpa uitgezonden met Linda de Mol als presentator.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:57 schreef Ole het volgende:
oh, dat lijkt me wel wat!
?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:49 schreef tong80 het volgende:
Verder weer rustig hier zoals vaak de laatste tijd behalve die nieuwe puber.
quote:
Je bent onze laatste aanwinst wees blij met je veroverde positie en dat sinds jij er bent SCH minder aanwezig is. En dan heb ik het nog niet over Bluezz die veel gewicht in de SCHaal legt normaal gesproken.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent onze laatste aanwinst wees blij met je veroverde positie en dat sinds jij er bent SCH minder aanwezig is. En dan heb ik het nog niet over Bluezz die veel gewicht in de SCHaal legt normaal gesproken.
Kan ook veel over mij zeggen héquote:en dat sinds jij er bent SCH minder aanwezig is.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
Je bent onze laatste aanwinst wees blij met je veroverde positie en dat sinds jij er bent SCH minder aanwezig is. En dan heb ik het nog niet over Bluezz die veel gewicht in de SCHaal legt normaal gesproken.
Hélaquote:
met zakdoek !quote:
wees gerust, na volgende week kan ik weer op mijn eigen tijden werken tong!quote:Op woensdag 10 december 2008 00:49 schreef tong80 het volgende:
Verder weer rustig hier zoals vaak de laatste tijd behalve die nieuwe puber.
Nu al tentamen? Wat doe je volgende week dan?quote:
2 weken tentamens?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:33 schreef Ole het volgende:
hier ook tentamens hoor, heb al weer fijn gesurveilleerd net
reflectieverslagen, dat klinkt engquote:Op woensdag 10 december 2008 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
2 weken tentamens?relaxed.
Ik heb zelfstudieweek nu. Komt neer op het schrijven van allemaal reflectieverslagen, een miniscriptie en o ja, ook nog 2 tentamens
Prima hoor. kat op schoot en nakijken maarquote:Op woensdag 10 december 2008 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker knus tegen de verwarming, mok chocolademelk erbij... Ach, best ok toch?
Studenten skippen reflectieverslagen ook. Gewoon allemaal een voldoende geven en iedereen is blij.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:57 schreef Ole het volgende:
[..]
reflectieverslagen, dat klinkt eng![]()
Moesten mijn studenten ook doen, maar ik heb dat geskipt want ik weet niet wat ik ermee aanmoet![]()
Ik ben maar een simpel econoom, geen psyh
dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 12:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Studenten skippen reflectieverslagen ook. Gewoon allemaal een voldoende geven en iedereen is blij.
In mijn tijd was het " Filosofie en Wijsbegeerte"quote:Op woensdag 10 december 2008 12:37 schreef borisz het volgende:
In Januari krijgen we trouwens een echt VU vak. Filosofie.
Bij ons het het officieel Economische filosofie en wetenschapsleer. Maar ik kort het gewoon af tot filosofie of filoquote:Op woensdag 10 december 2008 12:42 schreef Ole het volgende:
[..]
In mijn tijd was het " Filosofie en Wijsbegeerte"![]()
Makkie hoor
Middagquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kinderen van Tong lijden er ook niet onder
ik zal trouwens vanavond even naar de perstribune zwaaien
Pechtoldquote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef borisz het volgende:
Even eenvoor Pechtold. Die maakt een goede opmerking tegen Hamer.
Pechtold: Zijn regels, regels?
Hamer: Meestal wel, tenzij er bijzondere gevallen zijn.
Pechtold: We hebben nog niks concreets maar de PvdA is al weer aan het draaien![]()
![]()
quote:In Spanje is het nieuws dat Santi Kolk geblesseerd is voor de wedstrijd tegen PSV nog niet doorgedrongen. Een delegatie van Salamanca zit komende zondag wederom op de tribunes voor Kolk
geweldig stukje idd van afgelopen zondag, door het winkelcentrum en samen met het legerquote:Op woensdag 10 december 2008 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_fiesta_review.html
Briljant stukje Topgear
wij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik zet vast even koffie, wij kijken er zo mee?
alles beter dan Almerequote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef RayMania het volgende:
Bluh, van 10:00 tot 18:00 allemaal lezingen. Niet leuk als je verkouden bent.
En misschien, heel misschien, ga ik in Zeist wonen.
Ik studeer nietquote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
alles beter dan Almere
en dichterbij je studie
Welk voetbal kijkl je of ben je alweer in Nederland ?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zap tussen real en arsenal, tong. En ik krijg ook de goals van man utd te zien. Maar ik kijk telkens op het verkeerde moment naar de verkeerde match.
Hey, hoe is het met jou en je huissie?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef appelsientje het volgende:
alles beter dan Almere
en dichterbij je studie
Met alle liefdequote:Op woensdag 10 december 2008 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, kan jij de column van Genee van de site van het ad kopiëren en plakken in het column topic?. Staan wel interessante dingen in. Ik ben online op mijn telefoon, dus kan het niet doen.
Hier ook, daarom ben ik blij dat de proefperiode van Sport 1 en Eredivisie Live laatst verstreken wasquote:
Dat is allang hoor, zal wel aan het roken liggenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:34 schreef tong80 het volgende:
Wat een rust hier weer.
De krediet-crisis slaat ook in deze kroeg toe.
héél eventjes geduld tong, dan ben ik er weer vaker laat!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:34 schreef tong80 het volgende:
Wat een rust hier weer.
De krediet-crisis slaat ook in deze kroeg toe.
Leukk! heb je verlopig weer wat te doenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef borisz het volgende:
Boek van Dick Jol valt op de deurmat.
Squashen op de vroege ochtend helpt ook wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:07 schreef borisz het volgende:
Zo eenbroodje haring
als lunch levert weer voldoende bijdrage om te kunnen studeren
.
Ik heb terug gezwaaid hoor en er is een getuigequote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Middag![]()
En ik heb vanuit vak CD naar jou gezwaaid Eend, maar heb jou niet terug zien zwaaien![]()
En daarna mochten we het spelershome in.
Voor Justin PSV shirt gekocht en daarop 6 handtekeningen gescoord. De PSV-ers waren trouwens snel naar huis
Middagquote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Ik heb terug gezwaaid hoor en er is een getuigeMemento-Mori was mee
hoezo gaat wat niet op? Ik zeg alleen dat ik gezwaaid heb en dat daar een getuige van is hier op het forumquote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Middag![]()
En ik had ook een getuige bij me, dus die gaat niet op Eend![]()
Modem aangesloten en hij doet het ook nog![]()
Mijn moeder wil 'm zien dus ik vrees...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
iemand hier eigenlijk nog van plan dat ding te gaan bekijken?
Nu heb ik zin in haringquote:Op donderdag 11 december 2008 13:07 schreef borisz het volgende:
Zo eenbroodje haring
als lunch levert weer voldoende bijdrage om te kunnen studeren
.
Wilde er net een topic over openen.quote:
kom de volgende x even dag zeggen danquote:Op donderdag 11 december 2008 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo gaat wat niet op? Ik zeg alleen dat ik gezwaaid heb en dat daar een getuige van is hier op het forum
ik kan in het stadion niet zomaar van oost naar de perstribune lopenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
kom de volgende x even dag zeggen dan![]()
Zondag in Arnhem ofzo
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan in het stadion niet zomaar van oost naar de perstribune lopen
sssssssssssssst niet iedereen hoeft dat te wetenquote:Op donderdag 11 december 2008 19:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goh dat verbaast me echt. Dacht dat jij alles kon
Sorry...dat was ik even vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sssssssssssssst niet iedereen hoeft dat te weten
doe je ogen dan ook ff dichtquote:
Dat was het idee ook, maar dat klinkt niet zo heel ergquote:Op donderdag 11 december 2008 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe je ogen dan ook ff dicht
No thnx.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
iemand hier eigenlijk nog van plan dat ding te gaan bekijken?
Je blijft een homoquote:Op donderdag 11 december 2008 22:39 schreef SCH het volgende:
Ik ben naar Joseph en zijn kleurige droomjasje geweest
Als je niet zoveel verhaal hebt, zing je alle liedjes gewoon 3 x
Ja gelukkig wel zeg, stel je voor dat ik ineens zo'n vagina in zou moeten.quote:
Kijk dan naar het dansen op RTL.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel zeg, stel je voor dat ik ineens zo'n vagina in zou moeten.
Ik zou maar verdwalen
Anders heeft Harry geen baan meer.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:10 schreef Grulez het volgende:
Ajoh alles komt goed. Zelfs met Hools.
Door gaan door gaan zou Berry Stevens zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef sezten het volgende:mwah, ik ben ook niet zo heel erg actief, maar ik doe mijn best
Met de SP in de regering was het pas goed gekomen met de bankenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
Toch triest dat er een programma moet zijn voor de voedselbanken terwijl de PVDA in de reger5ing zit.
Die zijn rechtser dan rechts tegenwoordig.
Zoek het zelf maar uit en dop je eigen boontjes
Ze zouden minder huichelagtig zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Met de SP in de regering was het pas goed gekomen met de banken
Nee hoor, Opa Drees is trots op Wouter, politicus van het jaarquote:Op donderdag 11 december 2008 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zouden minder huichelagtig zijn.
Opa Drees draait zich om.
Joop draait zich omquote:Op donderdag 11 december 2008 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, Opa Drees is trots op Wouter, politicus van het jaar
Het gaat om de manier waarop. Altijd direct die vijandige houding en dat arrogante gedoe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:05 schreef Grulez het volgende:
maar dat is toch altijd al zo. ik maak me daar niet zo druk om. dit is niet het eerste geval, maar als ze die lijn doortrekken, kunnen ze denk ik 30 topics sluiten (zie Kieft).
Pauw en Witteman #51: Meer Moore graag!quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
Ze willen van iedere speler een topic
Ik heb morgen vrij dusseh.....
Ik vind het jammer, vroeger was het hier een stuk aangenamer, kwamen Vaduz e.d. hier ook regelmatig posten en was er niet die vijandige sfeer van wij modjes tegen de rest.
Dat je je daar aan stoort snap ik wel. Ze zouden er meer boven moeten staan, ook al doe jij ook een beetje irritant. Ze gaan er nu gewoon in mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop. Altijd direct die vijandige houding en dat arrogante gedoe.
Die sjimz is zo'n ontzettende agent - ik ken tientallen van dat soort knaapjes die op macht geilen.
Ja opaquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef SCH het volgende:
Jij bent lief slurfje, moet je niet eens naar bed?
Ik wist niet dat ik niet regelmatig post in HOOLSquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
Ze willen van iedere speler een topic
Ik heb morgen vrij dusseh.....
Ik vind het jammer, vroeger was het hier een stuk aangenamer, kwamen Vaduz e.d. hier ook regelmatig posten en was er niet die vijandige sfeer van wij modjes tegen de rest.
gut gut, het zit je echt diep hequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop. Altijd direct die vijandige houding en dat arrogante gedoe.
Die sjimz is zo'n ontzettende agent - ik ken tientallen van dat soort knaapjes die op macht geilen.
quote:
Kom maar hier, hier is het muisjestil.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker boren in de flat tijdens de zelfstudieweek
*gekreun hoort*quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar hier, hier is het muisjestil.
Donner zit nog op sociale zakenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
Toch triest dat er een programma moet zijn voor de voedselbanken terwijl de PVDA in de reger5ing zit.
Die zijn rechtser dan rechts tegenwoordig.
Zoek het zelf maar uit en dop je eigen boontjes
Oeiquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Gisteren een aanrijding gehad. Was niet mijn schuld en verder ook niet ernstig maar toch 3000 euries schade.
Bos heeft het dit jaar gewoon uitstekend gedaan!quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zegt genoeg over het niveau in Nederland.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:41 schreef rubbereend het volgende:
SCH heb je je ice save centjes al terug?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Is toch een van je trouwe viervoeters SCH?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Is toch een van je trouwe viervoeters SCH?
Zijn OK, tieten zijn -quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:36 schreef rubbereend het volgende:
De foto's van Do zijn trouwens best
wat is er mis met die tieten?quote:
spierziekte las ik netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |