Maar die 2e fout ook?quote:Op maandag 8 december 2008 16:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Jawel, ik zag gister al mijn fout in jouw post![]()
Soms, laatste tijd niet zoveel meer, maar half jaartje geleden elke dag (op PokerStars).quote:
neequote:
Ooit zal ik een beroemde Hool wordenquote:
Pssst, tel het aantal keer 'z' in de naam eensquote:Op maandag 8 december 2008 20:00 schreef sezten het volgende:
gefeliciteerd borisz
trouwens, je onderschrift moet dikgedrukt
1quote:Op maandag 8 december 2008 20:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Pssst, tel het aantal keer 'z' in de naam eens
Had je trein vertraging?quote:
Ja de conducteur is inmiddels ontslagen wegens een verkeerde wisselquote:
Hoezo? sevilla?quote:Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef sezten het volgende:
Inderdaad. Achja, sinds een zekere achste CL-finale heb ik een afkeer tegen fenerbahce![]()
Maar wel respect hoor
Juistemquote:Op maandag 8 december 2008 21:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo? sevilla?
Gewoon verdiend gewonnen hoor
Hoop liever op een finale tegen Sevilla.quote:Op maandag 8 december 2008 21:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Juistem
Uit waren wij niet heel erg onderliggend en thuis domineerde we bij uitstekPenalties = loterij + een stukje mentaal.
Maar qua doelpunten (incl. penalty's) hadden jullie verdiend gewonnen ja![]()
Hopen op een (halve) finale UC tegen Fenerbahce, dat zou erg leuk zijn
Dat is zo, het vertrek van Aurelio voelen jullie echt.quote:Op maandag 8 december 2008 21:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoop liever op een finale tegen Sevilla.
maarja Fenerbahce is niet meer wat het vorig jaar wel was.
nja vertrek van Aurelio is wel hard voor FB.quote:Op maandag 8 december 2008 22:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is zo, het vertrek van Aurelio voelen jullie echt.
En Roberto Carlos word ook met de maand slechter natuurlijk.
maar veel succes iig in de competitie & europees
Roger Federerquote:Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef Messenga het volgende:
Wie helpt mij eens aan een aantal bekende Zwitserse wintersporters?
Simon Ammann (won olympische titel bij het skispringen), Sonja Nef (Skiister) en Vreni Schneider (Skiister, maar van begin jaren 90).quote:Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef Messenga het volgende:
Waar heb je het voor nodig dan? Zoveel bekende Zwitserse wintersporters zijn er namelijk niet..quote:Op maandag 8 december 2008 23:12 schreef Messenga het volgende:
Tong toch
Kan jij me niet helpen trouwens?
quote:Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef Messenga het volgende:
Essay, kut onderwerpquote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig dan? Zoveel bekende Zwitserse wintersporters zijn er namelijk niet..
Je had zeker andere projectjes lopen tussendoor?quote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Essay, kut onderwerpmoet morgen af, onderwerp is Zwitserland:
Topwintersporters en sponsoring in de wintersport
Is ook gebeurd. Let opquote:Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Dan zou ik maar een item aan Pirmin Zubringen besteden. Dat is de succecvolste denk ik.
Had je niet gewoon Oostenrijk kunnen kiezen, dat had je een hoop ellende bespaardquote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Essay, kut onderwerpmoet morgen af, onderwerp is Zwitserland:
Topwintersporters en sponsoring in de wintersport
En toen stond je essay op internet en word je gepakt op plagiaat.quote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is ook gebeurd. Let op
Zwitserland heeft in het verleden veel bekende topsporters gehad in de wintersport. Denk aan Madeleine Berthod en Renée Colliard, die beiden tijdens de winterspelen verschillende olympische medailles behaalden met het skiën. Ook Michela Figini, Vreni Schneider en Sonja Nef hebben dit kunstje bewezen. Ook Simon Amman bij het schansspringen. Pirmin Zurbriggen was één van de grootste alpineskiërs ooit. Hij won de Wereldbeker Alpineskiën 4 keer en hij won 1 keer gouden Olympische medaille (afdaling), hij heeft in totaal 40 Wereldbekerwedstrijden gewonnen. Hij is één van de vijf mensen die races hebben gewonnen in alle alpine-disciplines van de wereldbeker. De bekende Hahnenkammafdaling won hij twee keer: in 1985 en 1987. Zurbriggen is na zijn skicarrière hotelier geworden en zet zich in voor de talentenbevordering voor de Zwitserse skibond.
Als dat van te voren gekozen had kunnen worden had ik dat gedaan natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Had je niet gewoon Oostenrijk kunnen kiezen, dat had je een hoop ellende bespaard
Mja, ik ben het toch zelfquote:Op maandag 8 december 2008 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En toen stond je essay op internet en word je gepakt op plagiaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |