Dat is pas later.quote:
quote:
Er komt nog een film op Net5quote:Op donderdag 11 december 2008 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is pas later.
Mijn keuzes beginnen om half negen.
Ik kan niet dansen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:43 schreef Tabloid het volgende:
Tong geef eens advies aan deze jongen.
Conclusie: de Frogers.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen.
De Docu van Bart is mislukt in de bioscoop.
Ik denk dat René en zijin vrouw wel een goed hart hebben.
Hoe gedateerd die ook mag zijn, mijn jongste heeft 'm voor Sinterklaas gekregen en heeft 'm in 1 adem en 1 weekend uitgekeken, hij vond 'm geweldig.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mmm gelukkig heb ik nog een dvd box van 'de zevensprong' liggen.
mislukt in de bios valt wel mee, maar niet heel gek ook als alle BNN leden hem thuisgestuurd kregenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen.
De Docu van Bart is mislukt in de bioscoop.
Ik denk dat René en zijin vrouw wel een goed hart hebben.
damn wat was dat spannendquote:Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoe gedateerd die ook mag zijn, mijn jongste heeft 'm voor Sinterklaas gekregen en heeft 'm in 1 adem en 1 weekend uitgekeken, hij vond 'm geweldig.
Ik ga naar Bart kijken, denk ik.
Je bent idd te jong om Q & Q te kennen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
damn wat was dat spannendDe spannendste jeugdserie ever...
Van SYTYCD!quote:
Het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:58 schreef shmoopy het volgende:Russische
dansers
en daar kom ik nu pas achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |