Mag je best zeggen hoorquote:Op maandag 8 december 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
Ik zie jou die fout ook vaak maken, maar durf het nooit te zeggen![]()
Waarom denk je dat het in de TT staatquote:Mart gebruik ik ookInmiddels echt serieus
Ik schrijf ook in spreektaal en nu ik nieuwsberichten voor de frontpage type word dat ook erg duidelijkquote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag je best zeggen hoor
Maar ik weet eigenlijk gewoon dat ik het doe. Waar ik steeds vaker "last" van krijg
is dat ik hier in spreektaal schrijf. En dan heb ik dat door maar ben ik te lui om het te gaan veranderen
Hehehe ja vooral daar moet je een beetje normaal taalgebruik hanteren jaquote:Op maandag 8 december 2008 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik schrijf ook in spreektaal en nu ik nieuwsberichten voor de frontpage type word dat ook erg duidelijk
Vind je dat al deftige woorden?quote:Op maandag 8 december 2008 02:23 schreef MaJo het volgende:
Ik maak me altijd schuldig aan veel te deftige woorden, Maar woorden als desalniettemin en echter zijn gewoon te mooi om niet te gebruiken
Gelukkig valt het wel redelijk mee maar ik gebruik vooral gister ipv van gisterenquote:Op maandag 8 december 2008 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehehe ja vooral daar moet je een beetje normaal taalgebruik hanteren ja
Ik kreeg op de opleiding altijd commentaar dat ik te ambtelijk schreefquote:Op maandag 8 december 2008 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je dat al deftige woorden?
Dat vind ik toch normale woorden hoor
En ja, ga nou maar slapen anders heb je morgenochtend weer spijt
Ik had je nog zo gewaarschuwdquote:Op maandag 8 december 2008 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Gisterenavond ruw uit mijn slaap gehouden door Fiction Plane.
Het is meer mw. MM d'r bandje dan die van mij en ik had het na een half uur wel gezien/gehoord.
Mooi moment om mijn oordoppen in te doen en half in te kakken.
Die ga ik even checken.quote:Voorprogramma was overigens geweldig: De Memphis Maniacs.
Een soort van Sjonnies maar dan in het Engels en met de meest vreemdsoortige (maar wel goed uitgevoerde) uitvoeringen van allerlei bekende nummers die ze door elkaar mixte tot lange medleys.
Kregen de zaal goed mee en kregen tot hun eigen verassing een daverend applaus na afloop.
Mocht je een avondje lol willen hebben, dan kan je hun er prima bij hebben...
Ik heb ze september vorig jaar als voorprogramma van The Police ook 2 keer gezien (en getaped) en ik had gehoopt dat ze als headliner iets meer zouden laten zien. Wel wat nieuwe nummers gisteren, maar wat je zegt, ik vind het veel van hetzelfde.quote:Op maandag 8 december 2008 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gewaarschuwd
Ik heb FP toen als voorprogramma gezien bij The Police en ik vind ze wel leuk maar -zoals ik gisteren al zei- is zijn stem behoorlijk hoog/eentonig en lijk veel nummers ook op elkaar.
Leuk om gezien te hebben en hier een daar een catchy nummer maar ik hoef ze niet gauw weer te zien
quote:Die ga ik even checken.
-edit- de Sjonnies zijn trouwens vet
Memphis maniacs heb ik ook een keer gezien. Is inderdaad erg tof !quote:Op maandag 8 december 2008 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Gisterenavond ruw uit mijn slaap gehouden door Fiction Plane.
Het is meer mw. MM d'r bandje dan die van mij en ik had het na een half uur wel gezien/gehoord.
Mooi moment om mijn oordoppen in te doen en half in te kakken.
Voorprogramma was overigens geweldig: De Memphis Maniacs.
Een soort van Sjonnies maar dan in het Engels en met de meest vreemdsoortige (maar wel goed uitgevoerde) uitvoeringen van allerlei bekende nummers die ze door elkaar mixte tot lange medleys.
Kregen de zaal goed mee en kregen tot hun eigen verassing een daverend applaus na afloop.
Mocht je een avondje lol willen hebben, dan kan je hun er prima bij hebben...
quote:
het gemiddelde was een 8,5 hoorquote:Op maandag 8 december 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]gefeliciteerd!!
Ik heb in mn hele studie nog nooit een 9 gehaald volgens mij
Ik wel, voor een hertentamen waar ik eerst een 4 voor had.quote:Op maandag 8 december 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb in mn hele studie nog nooit een 9 gehaald volgens mij
Nog meer vrolijk nieuws:quote:
Je bent dus gewoon veel te kritisch.quote:Op maandag 8 december 2008 14:11 schreef MadMaster het volgende:
En dat terwijl ik zelf helemaal niet tevreden ben over de stand van zaken rondom mijn werkzaamheden...
you know that's the point right?quote:Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef Soempie het volgende:
Leuk die foto's!
Je bent moeilijk te herkennen verkleed als zwarte piet.
Ik ben degene in het paars/zwarte pak...quote:Op maandag 8 december 2008 15:24 schreef Soempie het volgende:
Leuk die foto's!
Je bent moeilijk te herkennen verkleed als zwarte piet.
dat dacht ik alquote:Op maandag 8 december 2008 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben degene in het paars/zwarte pak...
Dat dacht ik al, omdat je zei dat je de hoofdpiet was.quote:Op maandag 8 december 2008 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben degene in het paars/zwarte pak...
quote:Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat dacht ik al(maar dat kwam meer omdat je had gezegd dat je Hoofdpiet was, en die houdt meestal het Boek van Sinterklaas vast
)
Kijk, die rol heb ik dus prima uitgevoerd...quote:Op maandag 8 december 2008 15:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, omdat je zei dat je de hoofdpiet was.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:17 schreef Etcetera het volgende:
ah, had ik moeten weten
wat is een wyccie middagje?
staatslot al gekochtquote:Op maandag 8 december 2008 15:39 schreef Soempie het volgende:
Ik word echt chagrijnig van m'n eigen huis.Als ik weer tijd heb ga ik schilderen en kijken of ik het gezelliger kan maken. Misschien nieuwe meubels kopen.
Elke keer als ik in de kamer zit heb ik zo'n- gevoel.
Ik wil een interieurontwerper!
Volgens mij gaf je nog niet zo heel lang geleden aan dat je zo happy was met je huisje...quote:Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Soempie het volgende:
Het is dus nu net een opslaghok/ studentenwoning. En Sven zal het aan z'n reet roesten hoe die kamer eruit ziet. Ik moet echt zelf beginnen wil er iets veranderen.
* klaag, klaag, klaag
Heb je al vaker iets in 3D gemaakt?quote:Op maandag 8 december 2008 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
staatslot al gekocht![]()
ik ben een handkar aan het bouwen in 3d
ik had vorig blok een vogel moeten maken (maar dat is er niet echt van gekomenquote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je al vaker iets in 3D gemaakt?
Ik ben wel happy met het bureau, de tuin en het idee van een huisje hebben samen. De kamer is alleen heel ongezellig. Daar zit ik dus ook bijna nooit.quote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij gaf je nog niet zo heel lang gelden aan dat je zo happy was met je huisje...![]()
De hele vakantie ben ik weg, dusquote:Wat anders:
Hoe staat het met je actie voor het glazen huis van 3FM?
Moet ik nog rekening houden met het storten van een bedrag of... ???
quote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
speciaal voor Soempie
http://www.telegraaf.nl/v(...)pakket__.html?p=11,1
Sven heeft 't bed in elkaar gezet zonder handleiding en alleen.Ik kreeg het met handleiding en een vriendin als hulp amper voor elkaar.quote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
speciaal voor Soempie
Studio 3d Maxquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 15:56 schreef Soempie het volgende:
Nog even en je kunt voor ons in 3D de inrichting ontwerpen, Ets!
Oja, dat was het. Een vriend van mij gebruikt dat programma ook. Mooie dingen kun je er mee maken.quote:
https://www.dynabyte.nl/artikel/614936/quote:Op maandag 8 december 2008 15:56 schreef Soempie het volgende:
Nog even en je kunt voor ons in 3D de inrichting ontwerpen, Ets!
jepquote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, dat was het. Een vriend van mij gebruikt dat programma ook. Mooie dingen kun je er mee maken.
Moet je daar ook het computerspel mee ontwerpen?
Ik ben happy met onze huiskamer, ook al is die soms wat vol...quote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben wel happy met het bureau, de tuin en het idee van een huisje hebben samen. De kamer is alleen heel ongezellig. Daar zit ik dus ook bijna nooit.![]()
En m'n kamer in Groningen was lekker knus en vond ik wel gezellig. Maar hier krijg ik het maar niet voor elkaar. Het is gewoon een grote ruimte met wat spullen erin.![]()
Soms kijk ik in klussen en wonen en daar zijn wel mensen met een leuke inrichting.Ik ben ook wel benieuwd naar jullie woonkamers.
![]()
Jammer, ik had je graag zien acteren op TV...quote:De hele vakantie ben ik weg, dus
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kan helemaal niet acteren.![]()
En in het echt ben ik heel anders dan op Fok!
Dat bedoel ik juist...quote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
vind ik ook wel meevallenquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Dat neem ik van je aanquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Wehehe wat een onzinquote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
speciaal voor Soempie
Is het heel erg dat ik het raar vind dat die kinderen echt geloven dat Sinterklaas echt is, dat ze niet doorhebben dat het raar is dat hij Nederlands spreekt terwijl hij uit Spanje komt, dat zijn mijter niet klopt?quote:Op maandag 8 december 2008 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Wat foto's van afgelopen vrijdag (de intocht met de brandweerauto heb ik nog niet teruggevonden helaas):
[ afbeelding ]
Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht...
[ afbeelding ]
Statieportret...
[ afbeelding ]
Even checken of ze ook spelen wat er op papier stond...
[ afbeelding ]
De Spaanse Pietendans (geheel geïmproviseerd)...
[ afbeelding ]
Limbodansen onder de staf van Sinterklaas door...
[ afbeelding ]
De boekbewaarder van Sinterklaas...
[ afbeelding ]
De ChiChiWa-dans die we 4 keer in verschilende klassen moetsen doen...
[ afbeelding ]
Sint & Pieten met het organisatie-comité...
Heb je zelf nooit in Sinterklaas geloofd?quote:Op maandag 8 december 2008 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik het raar vind dat die kinderen echt geloven dat Sinterklaas echt is, dat ze niet doorhebben dat het raar is dat hij Nederlands spreekt terwijl hij uit Spanje komt, dat zijn mijter niet klopt?
Gaan jullie het op de vrouwenmanier doen?quote:Op maandag 8 december 2008 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben ook meubels voor in de woonkamer uitgezocht...
Nee. Ik kan me nog wel herinneren dat ik op mijn vierde een gedichtje moest voordragen aan de Sint. Ik vond het maar stom, zo'n verklede man en die enge pieten ernaast. Maar ja, als je vier bent ga je daar niet tegenin en doe je maar wat de juf je zegt.quote:Op maandag 8 december 2008 17:47 schreef Soempie het volgende:
Heb je zelf nooit in Sinterklaas geloofd?
Hehe, daar heb ik nooit naar gekeken.quote:En kinderen zien zo veel niet.![]()
Ze merken bijvoorbeeld ook niet dat Pippi Langkous nagesynchroniseerd is.
De meubels monteren bedoel ik. Onderdelen sorteren en gewoon de handleiding gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2008 17:49 schreef Soempie het volgende:
Wat houdt de vrouwenmanier in?
kinderen denken daar echt niet over na hoorquote:Op maandag 8 december 2008 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik het raar vind dat die kinderen echt geloven dat Sinterklaas echt is, dat ze niet doorhebben dat het raar is dat hij Nederlands spreekt terwijl hij uit Spanje komt, dat zijn mijter niet klopt?
Nee, als ze cadeautjes krijgen zijn ze opeens Oost-Indisch blind. Ik zal echt niet de enige zijn geweest die zag dat zijn baard met een elastiekje vastzat.quote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
kinderen denken daar echt niet over na hoor
Nou nee want het is geen Ikeaquote:Op maandag 8 december 2008 17:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaan jullie het op de vrouwenmanier doen?
Ik ben niet zo duur, maar ik heb wel goede smaak en inrichttalentquote:Op maandag 8 december 2008 15:39 schreef Soempie het volgende:
Ik word echt chagrijnig van m'n eigen huis.Als ik weer tijd heb ga ik schilderen en kijken of ik het gezelliger kan maken. Misschien nieuwe meubels kopen.
Elke keer als ik in de kamer zit heb ik zo'n- gevoel.
Ik wil een interieurontwerper!
Als ik die kamerwoningen in de IKEA zie, dan word ik altijd helemaal claustrofobisch. Ik heb nog liever een eigen slaapkamer (op normaal formaat) en alle overige kamers gedeeld met het hele huis, dan in mijn eentje zo'n kolenhok als huisquote:Op maandag 8 december 2008 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij Ikea laten ze toch altijd zien hie je van een kamer van 3 bij 3 een komplete woning kan maken?
En er zit een IKEA on Breda...
(nou ja Breda, Prinsenhagen dan)
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer helemaal niet. En nee, ik kan niet uitleggen wat dan welke kant isquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Hier in de SC duurt het gemiddeld een week voordat iemand vermist wordt.quote:
Ja, gruwelijkquote:Op maandag 8 december 2008 18:22 schreef Soempie het volgende:
is Fok bij jullie ook zo langzaam?
ik was best regelmatig (dwz, te vaak), maar nu ben ik al een week niet meer geweest, volgens mij.quote:Op maandag 8 december 2008 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want jij bent helemaal niet zo regelmatig hier.
Waar heb je uitgehangen, jongedame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |