Altijd hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Youri Mulder vervult vandaag écht de rol van figurant.
Dat doet ie altijdquote:Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Dat doet Huntelaar al.quote:Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
Vond ik ook zeer opvallend. Naar de tribune ermee.quote:Op zondag 7 december 2008 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Altijd hoor.
Maar wat een rattenstreek van die Salcido. Ik zou hem echt nooit meer opstellen, maar Stevens is blijkbaar te aardig?
quote:Op zondag 7 december 2008 23:26 schreef Noshiba het volgende:
wow, dat is nogal controle al vraag ik me af of die laatste actie echt zo bedoeld is
Ik welquote:Op zondag 7 december 2008 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet hebt tot het end
Ik wil hem als gifje voor m'n fotoboekquote:Op zondag 7 december 2008 23:29 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik wel
Het filmpje staat boven zijn post.
Allang al gedaanquote:Op zondag 7 december 2008 23:30 schreef Greetings het volgende:
Noemt Jack de uitslag van Real niet ff?
"Handelingssnelheid hé."quote:Op zondag 7 december 2008 23:29 schreef Noshiba het volgende:
haha het is gewoon een held die klaasWat een opmerkingen weer
Zag hem niet toch?quote:Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
Die omhaal tegen Roda zullen ze ook wel laten zien...
quote:Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
We hadden nog nauwelijks TV toen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou nou wat een geweldige beelden van Di Stefano
SBS6 uitzendrechten, was voor de bekerquote:Op zondag 7 december 2008 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
Beetje jammer van die beelden ja.quote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
SBS6 uitzendrechten, was voor de beker.
Pfoeh wat was ik blij toenquote:Op zondag 7 december 2008 23:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
SBS6 uitzendrechten, was voor de beker.
Omdat vroeger en nu totaal niet vergelijkbaar meer is...quote:Op zondag 7 december 2008 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Zo impressed ben ik niet van de voetballer.
Het was een geweldige voetballer. Samen met Puskas verreweg de beste in zijn tijd. Daarna kwam Eusebio.quote:Op zondag 7 december 2008 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat bedoel ik niet. Zo impressed ben ik niet van de voetballer.
Ik heb een week niet kunnen praten.quote:
VertelTquote:
Ik pak even mijn rode penquote:Op zondag 7 december 2008 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Opa Golfer verteld
Viel mij ook op ja, mooi.quote:Op maandag 8 december 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar zei nog steeds "we" als hij het over Ajax had.![]()
Hij was 7 dec. ook nog gewoon onder contract bij Ajax.quote:Op maandag 8 december 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar zei nog steeds "we" als hij het over Ajax had.
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 8 december 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar zei nog steeds "we" als hij het over Ajax had.
Nergens..al maanden nietquote:Op maandag 8 december 2008 13:12 schreef mrsjaak2 het volgende:
waar kan ik hem terugkijken?
Het zat toch in Studio Voetbal? De herhaling is nu op ned 2.quote:
http://player.nos.nl/inde(...)0743/category/sport/quote:Op maandag 8 december 2008 13:12 schreef mrsjaak2 het volgende:
waar kan ik hem terugkijken?
Dat staat er ook bij.quote:Op maandag 8 december 2008 20:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
huh nou kan het in 1 keer wel , of zouden ze die paar beelden uit de eredivisie hebben weggehaald ?
Bedankt. Door een virus doet uitzendinggemist het niet bij me.quote:Op maandag 8 december 2008 20:45 schreef maril het volgende:
[..]
http://player.nos.nl/inde(...)0743/category/sport/
Dat is niet te hopen, dan zit er een zwaar chagrijnige reker aan tafel.quote:
Dat zal dan van Borst moeten komen, de rest is te slap om ruzie met een zesjarige te durven maken.quote:Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef golfer het volgende:
Reker. Bluffer en mooiprater die zelden tot daden komt. Laten ze hem maar flink aanpakken.
Moet je het in bed kijken. Vaak ideaal slaapmiddel.quote:Op zondag 14 december 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
Deze aflevering sla ik dus écht over. Vroeg naar bed.
als je ziet wat hij aanricht bij PSV zie ik zelfs teveel dadenquote:Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef golfer het volgende:
Reker. Bluffer en mooiprater die zelden tot daden komt. Laten ze hem maar flink aanpakken.
Of naar de herhalingquote:Op zondag 14 december 2008 18:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet je het in bed kijken. Vaak ideaal slaapmiddel.
En dan toch kijken hequote:Op zondag 14 december 2008 21:38 schreef Houniet het volgende:
Hoelaat gaat deze saaie bende beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2008 21:48 schreef knnth het volgende:
[..]
En dan toch kijken heEen poging wagen, straks wordt het hartstikke leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Hugoquote:Op zondag 14 december 2008 16:26 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat zal dan van Borst moeten komen, de rest is te slap om ruzie met een zesjarige te durven maken.
Dus ondertitelingquote:
De herhaling ook ?quote:Op zondag 14 december 2008 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Begint weer wat later dan gepland, 22.55.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, altijd weer dat gezeur om elektronische hulpmiddelen.
Dat gevoel had ik ook jaquote:Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
Waterreus is weer eens jaloers op Edwin.
Wat een onzin in 2 zinnen, zeg.quote:Op zondag 14 december 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV heeft het geluk wel vaker aan hun kant gehad. Dus al met al gerechtigheid.
Je hebt het tegen Cyberia hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een onzin in 2 zinnen, zeg.
Bedoel je geluk zoals tegen Ajax? Of tegen Sparta? En 2x fout maakt een goed? Heeft toch helemaal niets met gerechtigheid te maken.
Ooit gehoord van PI's?quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een onzin in 2 zinnen, zeg.
Bedoel je geluk zoals tegen Ajax? Of tegen Sparta? En 2x fout maakt een goed? Heeft toch helemaal niets met gerechtigheid te maken.
Die speelt bij PSV inderdaadquote:
Ja, zijn spelers kunnen het niet.quote:
Zullen we hem Archie gaan noemen ?quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
Reker kan wel met een stalen gezicht liegen.
Graagquote:
Je bent oudquote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
Huub lijkt op die boef in de Billie Turf films
Die komen vanzelf weer aan bod als ze een keer gewonnen hebben. Ergens in 2011 dus weer.quote:
Daar kun je wel 20 programma's mee vullenquote:
Zal een overwinning op FC Omniworld dan de krantenkoppen kunnen halen?quote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komen vanzelf weer aan bod als ze een keer gewonnen hebben. Ergens in 2011 dus weer.
WAHHAAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komen vanzelf weer aan bod als ze een keer gewonnen hebben. Ergens in 2011 dus weer.
quote:Op zondag 14 december 2008 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wil echt wel een kaassoufle, mag echter niet van de sponsor."²
Haha, ik hoop niet dat alle supporters van PSV zo makkelijk zijn, anders heeft Reker een erg makkelijke baanquote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
"We hoorde dat Alex bezig was met Griekenland, toen hadden we onmiddelijk gebeld"
Toch goed gedaan
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
Waterreus is een beetje jaloers.
In de winterstop komt ie weer 5 kilo aanquote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Isaksson![]()
![]()
![]()
Na Timmer de meeste bedroevende keeper van de competitie. Is Verhoeven niet iets voor PSV in de winterstop?
Topper hoorquote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
"We hoorde dat Alex bezig was met Griekenland, toen hadden we onmiddelijk gebeld"
Toch goed gedaan
Dat dus.quote:Op zondag 14 december 2008 13:21 schreef knnth het volgende:
En eeuwig doorkauwen op rand-randzaken die we allang weer vergeten zijn ... Lemic, Gomes
Kijk je nu ook mee?quote:Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom is hij een smerige clown?
Ze moeten hem kapot makenquote:Op zondag 14 december 2008 23:23 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vindt vind ze maar slap ten opzichte van Reker.
Welnee, die man doet bijna dagelijks niets anders. Het is z'n 2e natuur geworden.quote:
Helaas is Bayern Europese top en Ajax niet.quote:Op zondag 14 december 2008 23:23 schreef toma het volgende:
Zo hoort dat. Bayern wil kampioen worden dus laten ze hem niet gaan. Ajax luister je mee?
Hoe doet ze het op school? Gymnasium?quote:Op zondag 14 december 2008 23:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Reker heeft een heel geil nichtje die je lachend pijpt. Echt.
Of begon ze te lachen toen je je broek liet zakken?quote:Op zondag 14 december 2008 23:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Reker heeft een heel geil nichtje die je lachend pijpt. Echt.
Ze hadden een zeer ervaren verdediger moeten kopen...quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben zat geld dus. Waarom hadden ze dan niet wat betere verdedigers gekocht?
Ja, maar als hij wakker wordt mag ie blij zijn Middlesbrough of Tottenham.quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef TC03 het volgende:
Van Bommel kan nog naar een Engelse top 4 club?
de Clerquote:Op zondag 14 december 2008 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze hadden een zeer ervaren verdediger moeten kopen...
Zoals de Cler ofzo..
Lijkt me heel sterk.quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef TC03 het volgende:
Hij kostte 4 miljoenquote:Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
Iedereen ziet dat Meeuwis een topper is.
Waarom kocht PSV die niet vorig jaar ?
O, wat gevat Toma.quote:Op zondag 14 december 2008 23:25 schreef toma het volgende:
[..]
Of begon ze te lachen toen je je broek liet zakken?
Omdat hij een zekerheidje is, dat willen ze niet, ze twijfelen liever.quote:Op zondag 14 december 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
Iedereen ziet dat Meeuwis een topper is.
Waarom kocht PSV die niet vorig jaar ?
goed aangevoeldquote:Op zondag 14 december 2008 23:30 schreef Houniet het volgende:
Ophangen en beginnen over Twente.
Hull city staat (stond?) toch 4e?quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef TC03 het volgende:
Ik heb Sjek even gesmst.quote:
Ja, wat moet ik me daar bij voor stellen?quote:Op zondag 14 december 2008 23:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand beelden van het minzaam glimlachen?
Jij bent oud man.quote:Op zondag 14 december 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog dat Twente in 75 net geen kampioen werd op doelsaldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |