quote:
Je hossle-powers zijn gewoon geslacht-overstijgend!quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ik beschouw het meestal als een compliment maar op een gegeven moment is het gewoon niet meer leuk
Dankje
Serieusquote:Op maandag 8 december 2008 01:17 schreef LastRequest het volgende:
Ik werd overigens gisteren uitgelachen in de kroeg toen ik vroeg of er wat mensen mee gingen buiten roken
Blijkt dat men allang weer binnen rookt..
Wil het een beetje met de cakejes lukken?quote:
We moeten nog steeds een jointje roken! Morgenavond @ Odessa!quote:Op maandag 8 december 2008 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
nah beetje aan het smoken op bed met wat family guy
'domme hosti! En je bent nog wel mijn broeder van een andere vader en een andere moeder!quote:Op maandag 8 december 2008 02:24 schreef HostiMeister het volgende:
Denk dat ik ook maar eens met de ogen dicht ga liggen, en D_K morgen komt me volgens mij niet goed uit
Byebye
Een nog te bedenken smoesquote:Op maandag 8 december 2008 02:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar ik had morgen iets, weet niet meer wat maar er was iets ...
Die heeft ie morgen vroeg als ie nuchter is wel weer verzonnen!quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 02:42 schreef LastRequest het volgende:
Spijt me Hosti
Ik ga iig slapen mensen, morgen weer een drukke dag!
Flinke bijdrage!quote:Op maandag 8 december 2008 09:10 schreef Californium het volgende:
morgen![]()
tvp
en tot morgen
(laptop wordt vanmiddag opgehaald ter reparatie)
Da's toch altijd? Al die kuttekoppen zonder verkeersinzicht die alles vast weten te zetten, altijd leuk.quote:Op maandag 8 december 2008 10:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw vanochtend weer heel et keizer karelplein dichtVanaf Graafseweg tot Oranjesingel 1 lange rij met auto's, netjes het overige verkeer blokkerend
Achja, netjes linksom erlangs op
Op de openbare weg? Dus hij heeft een lijntje op het asfalt gelegd ofzo?quote:
Hij bedoelde denk ik z'n dubbele vraag over je externe harde schijfquote:Op maandag 8 december 2008 08:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dosbox nog steeds niet aan de praat dan? Typ es 'help' dan
Ff teruglezen danquote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik z'n dubbele vraag over je externe harde schijf
Ik heb een Synology 107+ gekocht. Da's een leeg kastje, zonder HD, met een heleboel functies waaronder die netwerk- en internetmeuk. Er zit bv. ook een iTunes server in en je kan er websites op hosten enzo. Vervolgens mag je zelf weten wat voor een HD je er in hangt. In mijn geval is dat dus een HD van 1TB. Ik heb die van mij bij wifimedia gekocht, die zitten in Arnhem en zijn de Nederlandse importeur van Synology. Check deze aanbieding maar esquote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
slari, wat voor schijf had jij ook al weer gekocht? eentje van 1 tb iig.. die je ook over t internet kon benaderen? en had die een netwerk functie? en kan die evt zonder stroom aan n laptop hangen...
zoeen zoek ik er iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |