We moeten nog steeds een jointje roken! Morgenavond @ Odessa!quote:Op maandag 8 december 2008 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
nah beetje aan het smoken op bed met wat family guy
'domme hosti! En je bent nog wel mijn broeder van een andere vader en een andere moeder!quote:Op maandag 8 december 2008 02:24 schreef HostiMeister het volgende:
Denk dat ik ook maar eens met de ogen dicht ga liggen, en D_K morgen komt me volgens mij niet goed uit
Byebye
Een nog te bedenken smoesquote:Op maandag 8 december 2008 02:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar ik had morgen iets, weet niet meer wat maar er was iets ...
Die heeft ie morgen vroeg als ie nuchter is wel weer verzonnen!quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 02:42 schreef LastRequest het volgende:
Spijt me Hosti
Ik ga iig slapen mensen, morgen weer een drukke dag!
Flinke bijdrage!quote:Op maandag 8 december 2008 09:10 schreef Californium het volgende:
morgen![]()
tvp
en tot morgen
(laptop wordt vanmiddag opgehaald ter reparatie)
Da's toch altijd? Al die kuttekoppen zonder verkeersinzicht die alles vast weten te zetten, altijd leuk.quote:Op maandag 8 december 2008 10:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw vanochtend weer heel et keizer karelplein dichtVanaf Graafseweg tot Oranjesingel 1 lange rij met auto's, netjes het overige verkeer blokkerend
Achja, netjes linksom erlangs op
Op de openbare weg? Dus hij heeft een lijntje op het asfalt gelegd ofzo?quote:
Hij bedoelde denk ik z'n dubbele vraag over je externe harde schijfquote:Op maandag 8 december 2008 08:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dosbox nog steeds niet aan de praat dan? Typ es 'help' dan
Ff teruglezen danquote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik z'n dubbele vraag over je externe harde schijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |