Half 11 ben je de eerstequote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef Nashje het volgende:
Waarom komt ie vanavond niet? In de gids staat gewoon Draadstaal, maar er komt een of ander programma over Obama.
Komt na het concert voor Obamaquote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef Nashje het volgende:
Waarom komt ie vanavond niet? In de gids staat gewoon Draadstaal, maar er komt een of ander programma over Obama.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef henkde_j het volgende:
Nieuw Dier blijft toch het beste wat ze gemaakt hebben
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
En daarnaast een kipcornbakker.
Nieuw dier bevatte inderdaad sketches die het niveau van Draadstaal overstijgen, maar ik vond er bij nieuw dier ook vaker minder leuke sketches bijzitten.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef henkde_j het volgende:
Gaat wel erg bergafwaarts met Draadstaal. De sketch met de schrijver die moet strippen had ik ook al eens ergens eerder gezien![]()
Laatste avondmaal/Karaokequote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nieuw dier bevatte inderdaad sketches die het niveau van Draadstaal oversteigen, maar ik vond er bij nieuw dier ook vaker minder leuke sketches bijzitten.
Aflevering van gister was natuurlijk weer leuk, al vond ik een aantal scenes wel wat voorspelbaar.
Vind ik ook wel, misschien ook omdat het steeds meer op hetzelfde neerkomt nu.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef henkde_j het volgende:
Gaat wel erg bergafwaarts met Draadstaal. De sketch met de schrijver die moet strippen had ik ook al eens ergens eerder gezien![]()
Was dat niet een antwoord op Fucking Åmål?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:11 schreef LeonH het volgende:
---Aan de andere kant vroeg ik me weer af wat nou de bedoeling was met dat zweedse (?) gezin en hun zoon die hetero is maar hun ouders dat niet willen ofzo![]()
Geen idee, film nog nooit gezienquote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was dat niet een antwoord op Fucking Åmål?
Nieuw Dier had niet echt bedoelingen, het was gewoon vermaak door alledaagse dingen om te draaien.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:11 schreef LeonH het volgende:
. Aan de andere kant vroeg ik me weer af wat nou de bedoeling was met dat zweedse (?) gezin en hun zoon die hetero is maar hun ouders dat niet willen ofzo![]()
Ik ook nietquote:
Hoe doe je dat plaatje zo aan de zijkant?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef donroyco het volgende:
Bananenmilkshakes
[ afbeelding ]
"Milkshades, milfshakes, het is allemaal hetzelfde. Als ik dadelijk bij de Aldi langs ga, hebben ze alleen nog maar Snockers en geen bananenmilkshakes meer en moet ik tussen de boerka's heen slalommen. Tijd om die gordijnen af te schaffen hoor! Het is bij de zwijnen af! Vorige week flikkerde ik nog over zo'n klein kindje van Hindoezitse afgunst, kon meteen doorgaan naar de eerste hulp."
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hoe doe je dat plaatje zo aan de zijkant?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ja, dat weet ik ook niet precies, maar ene meneer Roodbol kwam hier laatst op de koffie en die heeft dat toen uitgelegd. Wat een vriendelijke en behulpzame man is dat toch! Hij heeft me ook uitgelegd hoe ik partiens op het internet moet spelen."
Meld je aan als tekstschrijver.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:56 schreef eentwee het volgende:
Erg matige aflevering, voorspelbaar en zonder echte grappen. Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen want het is hoog tijd voor bezinning en nieuwe impulsen.
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ja, lach maar! Maar het is wel zo.. Die Roodbol heeft het wel voor elkaar hoor. Al verdient ie maandelijks natuurlijk niet zoveel als mij, ik verdien namelijk 250.000 euro. Tweehonderdvijftigduizendeuro, ja daar zeg je u tegen! Dan sta je met de mond vol tanden, hè? Zhe man on zhe street strikes again..!"
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ja, lach maar! Maar het is wel zo.. Die Roodbol heeft het wel voor elkaar hoor. Al verdient ie maandelijks natuurlijk niet zoveel als mij, ik verdien namelijk 250.000 euro. Tweehonderdvijftigduizendeuro, ja daar zeg je u tegen! Dan sta je met de mond vol tanden, hè? Zhe man on zhe street strikes again..!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |