Zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:34 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Enig idee of seizoen 2 ook al op DVD gaat verschijnen?
Vanavond dus op Nederland 3 om 20:35u.quote:Special
Voor het eerst in de geschiedenis zitten Fred en Ria, de Boeren Bert en Teun en Sayid N'gish bij elkaar aan tafel. In de talkshow Praatstaal 2008 bespreken zij de invloed van het grote nieuws van 2008 op de gewone man. Topinterviewer Freek van der Tol presenteert de oudejaarstalkshow waarin verder een liveoptreden van Dolsma en Van Wanten, een liveverbinding met Otto op de K2, een vuurwerkinstructie van Victor en Theo van TV Televisie en een bijdrage van de fucking kabouters. Dit en nog veel meer in de talkshow van 2008: Praatstaal
Hé Frits, feli nog met je sloffen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Betrouwbare kicker.![]()
Vandaag talkshow-format, ben benieuwd.
Jij ook.quote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hé Frits, feli nog met je sloffen.
Leuk dit wel zo met z'n allen rond die tafel.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
ik heb een keer mijn familie verloren.....
quote:
Geeft niks, hoor. Volgend jaar misschien podium.quote:Op zondag 28 december 2008 21:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters veegt de tranen uit zijn ogen
Fred is echt het beste typetjequote:
Als ik meer vriendjes heb gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geeft niks, hoor. Volgend jaar misschien podium.
Ik zag al aankomen dat ze niet echt in de bergen waren, maar vond het toch nog grappigquote:Op zondag 28 december 2008 21:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Otto was een beetje slecht vond ik. Maar voor de rest:!!!
Jeroen zingt ook gewoon in een band, dus die kan wel zingen.quote:
Jep.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef donroyco het volgende:
Heb ik Fred en Ria gemist? Ik schakelde in bij Sayid boven de pleepot..
Heddegijdagezeedghatmindûddawerkelikwoarhoedoeduhgijdahoedoeduhgijdahoeheddegijdegedoanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond hem wel leuk. Cursus brabant was ouderwets leuk
PUNT BR HE!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heddegijdagezeedghatmindûddawerkelikwoarhoedoeduhgijdahoedoeduhgijdahoeheddegijdegedoan
Nee, dat is alleen als ze de website noemenquote:
Hij staat er inderdaad al opquote:Op zondag 4 januari 2009 21:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik ook, maar het komt toch snel op de site en op uitzendinggemist als het goed is.
thx!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hij staat er inderdaad al op![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=8575850
O jaquote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als ze de website noemen
quote:
Leon, leee-eee-on. Iedereen komt als je Leon roept!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Leuke aflevering![]()
Was nog beter geweest met Joop & Leon maar ja volgende week maar weer dan
En een milkshakie, Banaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leon, leee-eee-on. Iedereen komt als je Leon roept!
» Wat mag het zijn?
Doe mij maar een kipcorn!
» Eentje?
Doe er maar twee!
En een milkshakie kiwi!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
En een milkshakie kiwi!
» Kiwi?
Nee, doe maar banaan..
Zeg dat wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heddegijdagezeedghatmindûddawerkelikwoarhoedoeduhgijdahoedoeduhgijdahoeheddegijdegedoan
Inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 01:45 schreef Tim86 het volgende:
hahaha dat Villa Achterwerk/Zapp achtige item is echt briljant..Jeroen doet het echt exact na
Ik vond het meer een Klokhuis-itemquote:Op maandag 5 januari 2009 01:45 schreef Tim86 het volgende:
hahaha dat Villa Achterwerk/Zapp achtige item is echt briljant..Jeroen doet het echt exact na
Boeiendquote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond het item met de wiskunde leraar het grappigst, maardat komt ook omdat ik zelf voor leraar aan het leren ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |