Jep.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef donroyco het volgende:
Heb ik Fred en Ria gemist? Ik schakelde in bij Sayid boven de pleepot..
Heddegijdagezeedghatmindûddawerkelikwoarhoedoeduhgijdahoedoeduhgijdahoeheddegijdegedoanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond hem wel leuk. Cursus brabant was ouderwets leuk
PUNT BR HE!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heddegijdagezeedghatmindûddawerkelikwoarhoedoeduhgijdahoedoeduhgijdahoeheddegijdegedoan
Nee, dat is alleen als ze de website noemenquote:
Hij staat er inderdaad al opquote:Op zondag 4 januari 2009 21:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik ook, maar het komt toch snel op de site en op uitzendinggemist als het goed is.
thx!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hij staat er inderdaad al op![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=8575850
O jaquote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als ze de website noemen
quote:
Leon, leee-eee-on. Iedereen komt als je Leon roept!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Leuke aflevering![]()
Was nog beter geweest met Joop & Leon maar ja volgende week maar weer dan
En een milkshakie, Banaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leon, leee-eee-on. Iedereen komt als je Leon roept!
» Wat mag het zijn?
Doe mij maar een kipcorn!
» Eentje?
Doe er maar twee!
En een milkshakie kiwi!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
En een milkshakie kiwi!
» Kiwi?
Nee, doe maar banaan..
Zeg dat wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heddegijdagezeedghatmindûddawerkelikwoarhoedoeduhgijdahoedoeduhgijdahoeheddegijdegedoan
Inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 01:45 schreef Tim86 het volgende:
hahaha dat Villa Achterwerk/Zapp achtige item is echt briljant..Jeroen doet het echt exact na
Ik vond het meer een Klokhuis-itemquote:Op maandag 5 januari 2009 01:45 schreef Tim86 het volgende:
hahaha dat Villa Achterwerk/Zapp achtige item is echt briljant..Jeroen doet het echt exact na
Boeiendquote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond het item met de wiskunde leraar het grappigst, maardat komt ook omdat ik zelf voor leraar aan het leren ben
Yup, daarom vond ik het ook zo geniaalquote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Die vergeetachtige bejaarde vond ik eerder zielig dan leuk.
idd, vandaar ook de verwijzing met de opgegeten appel volgens mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik vond het meer een Klokhuis-item
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:22 schreef superjojo het volgende:
[..]
idd, vandaar ook de verwijzing met de opgegeten appel volgens mij.
Dat is toch *hahaha* verschrikkelijk! *hahaha* moet je niet over nadenken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef Crushly het volgende:
érg leuke aflevering![]()
Alleen ik miste de man met zn snor en bodywarmer
Ik vind die vent niet zo leuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat is toch *hahaha* verschrikkelijk! *hahaha* moet je niet over nadenken.
Ow? Tell me!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben er net achter gekomen hoe het nummer heet van de intro van draadstaal
The White Stripes - Blue Orchidquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:12 schreef superjojo het volgende:
Heb 'm op een cd van the White Stripes staan, maar hoe het nummer ook al weer heet?
De man op straat is echt een held geworden. net weer even een paar oude filmpjes daarvan bekeken. Vooral die over inkomen is geniaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |