MEDE?quote:
Zaadbalhaarquote:Op zondag 7 december 2008 20:46 schreef zarGon het volgende:
Neem het op tegen ze in de topics, zaadbalhaar. Aandacht geven in een aparte nieuwe topic, terwijl je tegen het aanbidden bent. Ben je neuraal schraal beceld of wat?.
Insha'allah. Fijne offerfeestquote:Op zondag 7 december 2008 20:46 schreef zarGon het volgende:
Neem het op tegen ze in de topics, zaadbalhaar. Aandacht geven in een aparte nieuwe topic, terwijl je tegen het aanbidden bent. Ben je neuraal schraal beceld of wat?.
quote:
Naiszj bij mij andersomquote:Op zondag 7 december 2008 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jup, m'n moeder komt uit Indonesië en m'n vader uit Nederland.
Lol, ouch.quote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Beetje gefrustreerd dat ik je uit mn msn heb getyft?
Waarom heb je 'm uit msn verwijderdquote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Omdat 'ie saai en irritant was.quote:Op zondag 7 december 2008 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm uit msn verwijderd?
Nee ik klaag dan ook niet over jouquote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Betere vraag:quote:Op zondag 7 december 2008 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm uit msn verwijderd?
Verdulleme! TS corrigeert Sackboy na het verkeerd overnemen van het nummer van TS (3 getalletjes verschil)quote:
Een doodsverwensing, omdat er een getalletje verkeerd overgenomen was!quote:Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"633 <-----
Op 6 December 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
Bedankt voor het stemmen, zoals beloofd verloot ik de prijs onder de stemmers. Zie deze post voor meer details over de verloting:
[KLB Bagger SC #554] dagdag, sterkte met je hand
Dus stuur mij een PM met een getal onder 1000 als je voor de prijs in aanmerking wil komen. "
Dikke hoax dus, sackboy mag een trein koppen.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk gast, ga nou maar op BT geilen.
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Betere vraag:
Waarom heeft ze mij niet op msn.
Zelfgemaakt?quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
En dat van Pluisignijntje zoek ik nu even op.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef zarGon het volgende:
Niet, die zullen uitgekotst worden door de normale mensen en alleen aanbeden worden door de kneuzen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:19 schreef afcajos het volgende:
Als BT en ik gaan trouwen, en kindertjes gaan maken, hoe fucking populair zullen die dan wel niet worden
Juistquote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet, die zullen uitgekotst worden door de normale mensen en alleen aanbeden worden door de kneuzen.
Normale mensen kotsen me niet uit hoorquote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet, die zullen uitgekotst worden door de normale mensen en alleen aanbeden worden door de kneuzen.
Erachter komen dat vrouwen een no life forummodje eerder pijpen dan jij, je hoort zijn hart breken.quote:
Het gaat om de kinderen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Normale mensen kotsen me niet uit hoor
Hoax! Bt heeft daar twee verschillende avatars!quote:Op zondag 7 december 2008 21:44 schreef zarGon het volgende:
De finishing touch. Print ze maar lekker uit en hang ze maar bij je bed.
[ afbeelding ]
Welk stukje haal je daar weg?quote:Op zondag 7 december 2008 21:44 schreef zarGon het volgende:
De finishing touch. Print ze maar lekker uit en hang ze maar bij je bed.
[ afbeelding ]
Als je mij gaat afwijzen maak het dan episch, ik wil ook een poster.quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Betere vraag:
Waarom heeft ze mij niet op msn.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:46 schreef zarGon het volgende:
Nee joh, daar heb ik niet echt een reden voor.quote:Op zondag 7 december 2008 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je mij gaat afwijzen maak het dan episch, ik wil ook een poster.
Meid toch.quote:Op zondag 7 december 2008 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb ik niet echt een reden voor.
Behalve misschien wat gemene opmerkingen van jouw kant in het verleden
Ah, op zoeen reactie zat ik al te wachtenquote:Op zondag 7 december 2008 21:54 schreef Adelante het volgende:
Ik snap die aanbidding ook niet, meer hé, ik ben blij dat ze toch nog ergens aanbidding en aandacht krijgen
Wordt er nou een pact besloten om ons te boycotten ?quote:
Qft inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2008 21:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ah, op zoeen reactie zat ik al te wachtenWat laat jou denken dat ik in het echte leven een mensenschuw menneke ben die nooit aandacht krijgt
Twee posts boven je geeft een mod nog toe dat ze met liefde een podium biedt voor de gedachtespinsels van een stel hormonale koters en hun gezamenlijke punt van aandacht, dus neuh.quote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wordt er nou een pact besloten om ons te boycotten ?
Adelantequote:Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Twee posts boven je geeft een mod nog toe dat ze met liefde een podium biedt voor de gedachtespinsels van een stel hormonale koters en hun gezamenlijke punt van aandacht, dus neuh.
hijquote:Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Twee posts boven je geeft een mod nog toe dat ze met liefde een podium biedt voor de gedachtespinsels van een stel hormonale koters en hun gezamenlijke punt van aandacht, dus neuh.
Namen van die paupers zeggen me niets.quote:Het feit dat je in heel klaagbaak bijna alleen nog maar afcajos aanbidders hebt en lui die bij breathtaking slijmen
Ga je mn vraag nog beantwoorden of watquote:
Hoe kan je ze dan paupers vinden?quote:Op zondag 7 december 2008 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Namen van die paupers zeggen me niets.
nee, ik geef je geen aandachtquote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je mn vraag nog beantwoorden of wat
Golden postquote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Catch_me het volgende:
Zijn vaak autisten uit de SC, het afvoerputje van KLB.
Niet druk om maken TS, in het echt zijn het magere mannetjes, maar op internet ware helden
Dus? Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want dit is echt een post uit duizenden?
Dit soort dingen worden elke dag gepost hier
Het kaartspel of op de baksteen nintendo?quote:Op zondag 7 december 2008 22:15 schreef MASD het volgende:
Sowieso, echte mannen onderscheiden zich niet door hun hosselvermogen. Echte mannen zijn degenen die pokemon spelen.
En net zozeer als die post is mijn kut ook geen kut uit duizendenquote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
brrrrr
Je zou wel anders praten als je gehaktmixer bij Bt tussen der billetjes mag.
Ik nodig je van harte uit om een keer mee op stap te gaanquote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Catch_me het volgende:
Niet druk om maken TS, in het echt zijn het magere mannetjes, maar op internet ware helden
Ohh, dat zal mij lerenquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het kaartspel of op de baksteen nintendo?
Goed topic verder.
Kleine hint maar ik denk zo maar dat het door die fotos in dat fap-topic komt .quote:Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En net zozeer als die post is mijn kut ook geen kut uit duizenden![]()
Ik snap de hele fascinatie ook niet echt eerlijk gezegd
Dat dat alweer 10 jaar geleden is.quote:
En nu zijn er geloof ik nog steeds vervolgen van op tvquote:
Het is net the bold en the jostifull hier.quote:
Neuh, dat is het niet. Ik gok dat 80 % die niet eens gezien heeft.quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kleine hint maar ik denk zo maar dat het door die fotos in dat fap-topic komt .
Ik had eerst baak. Josti-baak. Maar ik heb het al verbeterd.quote:
Onze favoriete mod ook weer!quote:Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is net the bold en the jostifull hier.
Tsjah, iemand moet jullie scherp houden!quote:
zo spannend is het niet. In het kort:quote:Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis vanalles hier tegenwoordigen ik weet niet of dat erg is zo af en toe
Voor mannen is het sowieso moeilijker MASD, op Fok! geeft het hebben van een vagina je al een bepaalde mate van aandacht. Het leven is oneerlijkquote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
zo spannend is het niet. In het kort:
BT en jos krijgen aandacht, mouzurX wil dat ook maar het lukt hem niet. En het afgestoten liefdeskind van deze gebeurtenissen is dit topic.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
BT en jos krijgen aandacht, mouzurX wil dat ook maar het lukt hem niet. En het afgestoten liefdeskind van deze gebeurtenissen is dit topic.
En jij wilde Bt op msn, kaartte dat aan, maar ze negeerde je in eerste instantie.quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
O dan hebben ze wel wat gemist zegquote:Op zondag 7 december 2008 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, dat is het niet. Ik gok dat 80 % die niet eens gezien heeft.
Stiekem geniet je er wel van. Dat directe "Hey neuken?", je zou liegen als je zou zeggen dat je e-clitoris en niet van gaat kloppen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mannen is het sowieso moeilijker MASD, op Fok! geeft het hebben van een vagina je al een bepaalde mate van aandacht. Het leven is oneerlijk!
Dat dus.quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
Nu kunnen we TS wel gaan bashen maar er zit wel een kern van waarheid in.
Post ze eens hier.quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kleine hint maar ik denk zo maar dat het door die fotos in dat fap-topic komt .
Maar je wilde er maar al te graag bij horenquote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Catch_me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |