Dus? Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want dit is echt een post uit duizenden?
Dit soort dingen worden elke dag gepost hier
Het kaartspel of op de baksteen nintendo?quote:Op zondag 7 december 2008 22:15 schreef MASD het volgende:
Sowieso, echte mannen onderscheiden zich niet door hun hosselvermogen. Echte mannen zijn degenen die pokemon spelen.
En net zozeer als die post is mijn kut ook geen kut uit duizendenquote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
brrrrr
Je zou wel anders praten als je gehaktmixer bij Bt tussen der billetjes mag.
Ik nodig je van harte uit om een keer mee op stap te gaanquote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Catch_me het volgende:
Zijn vaak autisten uit de SC, het afvoerputje van KLB.
Niet druk om maken TS, in het echt zijn het magere mannetjes, maar op internet ware helden
Ohh, dat zal mij lerenquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het kaartspel of op de baksteen nintendo?
Goed topic verder.
Kleine hint maar ik denk zo maar dat het door die fotos in dat fap-topic komt .quote:Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En net zozeer als die post is mijn kut ook geen kut uit duizenden![]()
Ik snap de hele fascinatie ook niet echt eerlijk gezegd
Dat dat alweer 10 jaar geleden is.quote:
En nu zijn er geloof ik nog steeds vervolgen van op tvquote:
Het is net the bold en the jostifull hier.quote:
Neuh, dat is het niet. Ik gok dat 80 % die niet eens gezien heeft.quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kleine hint maar ik denk zo maar dat het door die fotos in dat fap-topic komt .
Ik had eerst baak. Josti-baak. Maar ik heb het al verbeterd.quote:
Onze favoriete mod ook weer!quote:Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is net the bold en the jostifull hier.
Tsjah, iemand moet jullie scherp houden!quote:
zo spannend is het niet. In het kort:quote:Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis vanalles hier tegenwoordigen ik weet niet of dat erg is zo af en toe
Voor mannen is het sowieso moeilijker MASD, op Fok! geeft het hebben van een vagina je al een bepaalde mate van aandacht. Het leven is oneerlijkquote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
zo spannend is het niet. In het kort:
BT en jos krijgen aandacht, mouzurX wil dat ook maar het lukt hem niet. En het afgestoten liefdeskind van deze gebeurtenissen is dit topic.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
zo spannend is het niet. In het kort:
BT en jos krijgen aandacht, mouzurX wil dat ook maar het lukt hem niet. En het afgestoten liefdeskind van deze gebeurtenissen is dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |