MEDE?quote:
Zaadbalhaarquote:Op zondag 7 december 2008 20:46 schreef zarGon het volgende:
Neem het op tegen ze in de topics, zaadbalhaar. Aandacht geven in een aparte nieuwe topic, terwijl je tegen het aanbidden bent. Ben je neuraal schraal beceld of wat?.
Insha'allah. Fijne offerfeestquote:Op zondag 7 december 2008 20:46 schreef zarGon het volgende:
Neem het op tegen ze in de topics, zaadbalhaar. Aandacht geven in een aparte nieuwe topic, terwijl je tegen het aanbidden bent. Ben je neuraal schraal beceld of wat?.
quote:
Naiszj bij mij andersomquote:Op zondag 7 december 2008 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jup, m'n moeder komt uit Indonesië en m'n vader uit Nederland.
Lol, ouch.quote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Beetje gefrustreerd dat ik je uit mn msn heb getyft?
Waarom heb je 'm uit msn verwijderdquote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Omdat 'ie saai en irritant was.quote:Op zondag 7 december 2008 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm uit msn verwijderd?
Nee ik klaag dan ook niet over jouquote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Betere vraag:quote:Op zondag 7 december 2008 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm uit msn verwijderd?
Verdulleme! TS corrigeert Sackboy na het verkeerd overnemen van het nummer van TS (3 getalletjes verschil)quote:
Een doodsverwensing, omdat er een getalletje verkeerd overgenomen was!quote:Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"633 <-----
Op 6 December 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
Bedankt voor het stemmen, zoals beloofd verloot ik de prijs onder de stemmers. Zie deze post voor meer details over de verloting:
[KLB Bagger SC #554] dagdag, sterkte met je hand
Dus stuur mij een PM met een getal onder 1000 als je voor de prijs in aanmerking wil komen. "
Dikke hoax dus, sackboy mag een trein koppen.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk gast, ga nou maar op BT geilen.
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Betere vraag:
Waarom heeft ze mij niet op msn.
Zelfgemaakt?quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
En dat van Pluisignijntje zoek ik nu even op.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef zarGon het volgende:
Niet, die zullen uitgekotst worden door de normale mensen en alleen aanbeden worden door de kneuzen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:19 schreef afcajos het volgende:
Als BT en ik gaan trouwen, en kindertjes gaan maken, hoe fucking populair zullen die dan wel niet worden
Juistquote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet, die zullen uitgekotst worden door de normale mensen en alleen aanbeden worden door de kneuzen.
Normale mensen kotsen me niet uit hoorquote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet, die zullen uitgekotst worden door de normale mensen en alleen aanbeden worden door de kneuzen.
Erachter komen dat vrouwen een no life forummodje eerder pijpen dan jij, je hoort zijn hart breken.quote:
Het gaat om de kinderen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Normale mensen kotsen me niet uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |