Gewoon aan de hoogste bieder verkopen natuurlijk! Mocht dat niet lukken, over drie weken heb ik weer geldquote:Op zondag 7 december 2008 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ik zet hem ook op MP heb ik binnen 5 minuten een reactie, alsof 100 euro veel te laag is.. Maar goed ik moet hem toch verkopen, misschien is het wel toevallig.
D'r stond echt niks hoor! Maar nu welquote:
Dat ze hem eraf zou halenquote:
Ja ik heb nu twee mensen die hem voor 100 willen kopen, hoe zeg ik netjes dat de gene die het hoogst biedt de xbox mag hebben?quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef marsterretje het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Gewoon aan de hoogste bieder verkopen natuurlijk! Mocht dat niet lukken, over drie weken heb ik weer geld.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:07 schreef k_i_m het volgende:
Hallo, ik heb meerdere mensen die 100 euro bieden. De hoogste bieder mag hem hebben.
Troeeequote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind 90 euro eigenlijk wel meevallenje hebt er zo weinig van nodig dat je er minstens een jaar mee doet.
En PF: zeg gewoon dat de hoogste bieder wint! Wat nou vriendelijk zijn, zij willen dat ding toch hebben?
Misschien was je tijdeljik kleurenblind en dacht je dat het een mooie zwarte bank wasquote:Op zondag 7 december 2008 16:07 schreef Isegrim het volgende:
Wat een lelijke bank hč?Ik weet niet waarom ik dat ding ooit heb gekocht.
Ik vind hem vreselijk.
Mweh, dan is mijn neus heel roodquote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef cyclechick het volgende:![]()
Muis, mooie foto, maar volgens mij ben je ook zonder je dure make-upjes mooi
... zei zij subtiel.quote:Op zondag 7 december 2008 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis is mooi, maar wat belachelijk veel geld voor make-up, sorry.
Ise wat een vreselijke bank!
Vriendin van me handelt in van die hele dure cremepjes.quote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oeh, ik heb een dagcreme op het oog die is 27 euro voor 30 mL
en foundation van ook rond die prijs. Waarom is het zo duur
Balen... ik heb er nog een liggen waarvan ik ooit de batterij zou vervangen want hij deed het nog maar 15 minutenquote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet wil een nieuwe pm3 speler, aangezien die van mij nadat hij al 2x binnen de garantie, 1x buiten de garantie nu WEER kapot is, en niks meer doet (de ingang om op te laden of aan te sluiten op pc is kapo).
Dus, een nieuwe, maar 2e hands, want geel geld enzo.
Heb m'n oog op creative laten vallen, iemand daar ervaring mee? En eigenlijk wil ik dan gelijk heel veel geheuegen hebben (had nu 4 en had die wel zo'n beetje vol) maarrr misschien is 8, plus extra mogelijkheid met SD kaartje ook wel genoeg? en dan is er een van creative die ook I-tunes compatible is. Das vast handig.
Iemand ervaring met dat merk/soort?
Zoals Greys fijntjes opmerktequote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef Muis006 het volgende:
Mijn internet is langzaam![]()
Oh en DML, waarom sorry? Ik kan me best voorstellen dat je dat teveel geld vindt hoor. Het is ook de eerste keer dat ik het doe. Ik dacht alleen bij mezelf: ik kan nu 1x veel geld uitgeven voor goede make up waar ik lang mee doe, dan dat ik door het jaar heen kleinere bedragen uitgeef voor make up die toch niet zo geweldig blijkt te zijn.
Bovendien is er niks mis mee om jezelf af en toe te verwennen
Oh ik ben zelf ook niet altijd even subtiel hoorquote:Op zondag 7 december 2008 16:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoals Greys fijntjes opmerktewas het niet al te subtiel.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je jezelf wilde verwennen.
Hell ik ga het ook doen dinsdag, alleen niet aan make-up want zo belangrijk is make-up niet voor mij. That's all.
Goede genetische predispositie!quote:Op zondag 7 december 2008 16:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb een soort poging gedaan tot wat opmeten, misschien niet heel nauwkeurig want zo'n koude metalen rolmaat is geen ideaal meetinstrument - voor een bloot mens.
Ik weet niet waar precies de eerdere gebruikte getallen 1/6 voor stonden, maar bij mij is het dus ongeveer:
Bovenbeen: 60
Heupen: 96
Taille: 79
Borsten: 92
Kortom: die taille moet ingesnoerd worden, dan is het naar wens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Er houden nu al een paar winkels uitverkoop, maar ik denk inderdaad januari. Dan komt meestal wel de lente-collectie in de winkels te hangen.quote:Op zondag 7 december 2008 16:35 schreef Goodbye het volgende:
Poeh, ik heb nieuwe kleren nodig. Nouja, vooral nieuwe broeken eigenlijkWanneer is er uitverkoop, januari?
Mijn vriend merkte gister op dat je het merk sale momenteel ook weer in steeds meer winkels zietquote:Op zondag 7 december 2008 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er houden nu al een paar winkels uitverkoop, maar ik denk inderdaad januari. Dan komt meestal wel de lente-collectie in de winkels te hangen.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn vriend merkte gister op dat je het merk sale momenteel ook weer in steeds meer winkels ziet
* checkt jouw fotoboekquote:Op zondag 7 december 2008 16:46 schreef cyclechick het volgende:
Whaha, dat mocht wel hoor, kwam even jouw ideale maten bekijken.. maar werd er depressief van toen ik naar m'n eigen kont en middel keek, dus heb 'm weer gauw weggeklikt
Maarre een paar kilo's in je taille nog en dan ben je dus perfect, way to go!
quote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb Muis gemist, juist terwijl ik zo om een foto aant zeiken wasMaggik ook PM met foto, Muis?
![]()
DMLHet merk Sale...
Ik heb geen pm gekregenquote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb Muis gemist, juist terwijl ik zo om een foto aant zeiken wasMaggik ook PM met foto, Muis?
![]()
DMLHet merk Sale...
Zie bovenstaande postquote:Op zondag 7 december 2008 17:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gekregenMiss is ze niet meer zo alert nu ze lurker-af is
Ik probeerde hem te mailen maar hij zegt dat het emailadres fout isquote:Op zondag 7 december 2008 17:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gekregenMiss is ze niet meer zo alert nu ze lurker-af is
Ik vind het zo grappig dat jij als ex vegetariėr zulk soort ideeėn hebtquote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een webwinkel gevonden met prachtige rendiervellen.Ik wil er zo eentje voor op de nieuwe bank. Die zijn zó heerlijk zacht.
Die foto is met make up hequote:Op zondag 7 december 2008 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foto binnen Muis! Wat een fijn gezichtje! Zoals gezegd, je hebt geen make-up nodig volgens mij, maar jezelf verwennen is idd altijd goed
Kloptquote:Op zondag 7 december 2008 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te mailen maar hij zegt dat het emailadres fout is
Ik denk hetquote:Op zondag 7 december 2008 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopter moet nog 'je' achter, dan snap je hem wel toch?
Ouiquote:Op zondag 7 december 2008 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk hetmijn brein staat op non-actief vandaag.
Gewoon wat je pmde maar dan 'je' achter het deel dat voor @...... komt?
Zo verstuurd! En nu ga ik op de bank hangen want ik heb hoofdpijnquote:Op zondag 7 december 2008 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OuiMijn brein staat ook op non-actief vandaag, zoals je merkt
Muchas graciasquote:Op zondag 7 december 2008 17:25 schreef Goodbye het volgende:
Hij is aangekomen, leuke foto!Mooie make-up ook, zo naturel
Ik draag zelfs een bontjas.quote:Op zondag 7 december 2008 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat jij als ex vegetariėr zulk soort ideeėn hebt
Een vriendin van me heeft er toch echt al jaren eentje liggen hoor...quote:Op zondag 7 december 2008 17:14 schreef sigme het volgende:
Nee Isegrim, niet doen! NIET doen. Rendiervellen ontbinden binnen een jaar: de haren breken af.
Ik heb wel een adresje voor je voor mooie schapevellen, maar rendiervel moet ik je ernstig afraden.
Nou, geen nerts ofzo. Het is rund of paard en de mouwen en kraag zijn van wasbeer denk ik. Ik hou wel van bontjassen. Zou alleen geen zeehond o.i.d. kopen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Een echte bontjas? Bah, daar heb ik echt een ontzettende hekel aan.
Waarom maak je dat onderscheid? Is dat op basis van bedreigd/niet bedreigd?quote:Op zondag 7 december 2008 17:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, geen nerts ofzo. Het is rund of paard en de mouwen en kraag zijn van wasbeer denk ik. Ik hou wel van bontjassen. Zou alleen geen zeehond o.i.d. kopen.
Dan heeft die toevallig mazzel.. denk ik.quote:Op zondag 7 december 2008 17:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft er toch echt al jaren eentje liggen hoor...
Ik vind het prachtig. Deze althans. Sommige vind ik ook oerlelijk, vooral die ouderwetse met allemaal aan elkaar genaaide nertsvellen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Waarom maak je dat onderscheid? Is dat op basis van bedreigd/niet bedreigd?
Ik vind het overigens naast volledig dieronvriendelijk ook nog eens oerlelijk. Maargoed, ieder z'n smaak (en principes).
Deze zijn niet zo duur, ik waag het er wel op, want ik vind ze zo heerlijk aanvoelen. Schapenvellen zijn saai en die heb ik al.quote:Op zondag 7 december 2008 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan heeft die toevallig mazzel.. denk ik.
De mijne is uitgehaard, en ik heb dat ook van anderen gehoord. Het was geen goedkoopje (boven de Poolcirkel gekocht). Maar als het ook goed kan gaan.. heb ik niks gezegd.
Je schoonmoeder?quote:Op zondag 7 december 2008 17:29 schreef conleche het volgende:
Er zijn hier mensen en ik wil dat ze weggaan.(met hier bedoel ik dus fysiek hier he, niet jullie)
Heb ik Muis gemist, ik wil ook zien![]()
Blergh.
O ik ben in een nogal dubieus humeur geloof ik....
Zoiets als dit vind ik erg mooi:quote:Op zondag 7 december 2008 17:36 schreef sigme het volgende:
Ik had een hele fijne bontjas van beer. Nog van overgootmoeder geweest, helaas vielen de gaten er op een gegeven moment in.
Ik zou best wel weer een mooie bontjas willen. Niet van rund of paard, 't moet wel lekker zacht zijn.
Serieus, is het nog erger geworden toen ik op vakantie was?quote:Op zondag 7 december 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie nu pas dat Shadowcat gebanned is![]()
wegens stalking![]()
Tja, voor slank zijn moet je wat tiet opofferen meestal.quote:Op zondag 7 december 2008 17:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou het meetlint is terecht
borsten 89 cm
taille 70 cm
heupen 98 cm
*hmmmm mijn borstomtrek wordt minder*
Saai?quote:Op zondag 7 december 2008 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Deze zijn niet zo duur, ik waag het er wel op, want ik vind ze zo heerlijk aanvoelen. Schapenvellen zijn saai en die heb ik al.
Nieuw lijkt me ook niet nodig, dat is vast schreeuwende duur.quote:Op zondag 7 december 2008 17:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zoiets als dit vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
Maar goed, ik koop afgedankte exemplaren op de markt. Ik zou niet gauw een nieuwe kopen.
Luddes zijn zo ongelofelijk saai dat het niet eens op een schaap lijkt. Op dit adresje hebben ze deze niet-saaie (prachtig prachtig), maar ook hypersuperontiegelijk zachte ijslandse vachten. Saai spierwit, dat wel.quote:Op zondag 7 december 2008 17:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh die zijn wel leuk.Ik heb een Ludde.
Emancipatie, dude! Koken kunnen jullie ook!quote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef neen het volgende:
En ik ben alleen thuis met m'n vader, pizza dus
Die IJslandse vachten zien er inderdaad erg zacht uit. En er zit wel iets kleurschakering in (beetje grijzig erbij).quote:Op zondag 7 december 2008 17:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Luddes zijn zo ongelofelijk saai dat het niet eens op een schaap lijkt. Op dit adresje hebben ze deze niet-saaie (prachtig prachtig), maar ook hypersuperontiegelijk zachte ijslandse vachten. Saai spierwit, dat wel.
Bij die bonte ben ik betrokken bij het ophalen van de handel.
Helaas, vandaag niet. We zijn nu in de opperste staat van luiheid.quote:Op zondag 7 december 2008 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Emancipatie, dude! Koken kunnen jullie ook!
Die bonte komen niet van mijn schapen, vachten looien in Nederland is duurquote:Op zondag 7 december 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Ze zijn trouwens ook bepaald niet duur, plus gratis bezorging.
Ja, dat zal ook wel. Volgens mij komt er veel uit Polen e.d. Daar kun je tenminste overal vachten kopen.quote:Op zondag 7 december 2008 18:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Die bonte komen niet van mijn schapen, vachten looien in Nederland is duur.
Ah, het zijn illegale vachten?quote:Ik heb het wel eens zelf gedaan, ook mooi, maar dat wordt niet zo'n soepel zacht vel.
Nee, ik ben wel eens meegeweest met het halen van die bonte vachten op het geheime adresje waar ze vandaan komen - en mijn lief rijdt altijd mee met het halen (3 a 4 x per jaar). Oude vrienden, gezellig.
Ssssssssstquote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel. Volgens mij komt er veel uit Polen e.d. Daar kun je tenminste overal vachten kopen.
Stel je een appartementje voor van 20m2. Keuken 2 bij 3, kamer 2 bij 3, slaapkamer 2 bij 3. En een wc en hal. En dat daar dan een 70jarige mevrouw woont. En haar volwassen zoon.quote:Ah, het zijn illegale vachten?
Ik kan informeren naar vriendenprijsje..quote:Misschien bestel ik er wel eentje.
quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ssssssssst![]()
[..]
Stel je een appartementje voor van 20m2. Keuken 2 bij 3, kamer 2 bij 3, slaapkamer 2 bij 3. En een wc en hal. En dat daar dan een 70jarige mevrouw woont. En haar volwassen zoon.
En dan 300 schapevellen in dat appartement gestapeld.
quote:Ik kan informeren naar vriendenprijsje..
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 7 december 2008 18:21 schreef Isegrim het volgende:
Wij kunnen ook gezond blijven door andere dingen dan vlees te eten.Bont is even nodig of onnodig als vlees.
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik waarschijnlijk deze week zo'n zakkie ga halen he?quote:Op zondag 7 december 2008 18:19 schreef conleche het volgende:
Mensen weg.Werkmensen. Bleven veuls te lang plakken.
Ik ben tegen bont. Dat wil zeggen, als je een dier dood om vlees te eten en het vel gebruik je om kleding te maken ben ik er niet op tegen, (als dat dier een goed bestaan heeft gehad). Alleen dieren kweken voor hun vel vind ik niet nodig. Wij kunnen warm blijven door andere materialen. En alleen voor de mooi, vind ik geen goede reden.
Ik heb een nieuwe verslaving: light chips en dan de balsamico variant. Bij de eerste hap denk je: huh, das zuur. Maar nu kan ik niet meer stoppen.......
Zo moeder zo dochterquote:Op zondag 7 december 2008 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik waarschijnlijk deze week zo'n zakkie ga halen he?![]()
![]()
Wij eten zo een patatje![]()
Ja, wat een deceptiequote:Op zondag 7 december 2008 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo moeder zo dochter![]()
Heb je de ER finale al gezien??
Goed dat je er weer bent!! Er is nu nog niets aan de hand! Die 5 kilo zijn er zo weer af. Hoe gaat het met je??quote:Op zondag 7 december 2008 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Ik moet echt weer serieus aan de slag met mijn niet-vreterij. 65 kgEn net 2 chocoladeletters gehad! Maar ik heb goede plannen...
Bont![]()
dEUS vrijdag![]()
![]()
![]()
Met de JvT erbij
Aan het eind van de finale hebben ze een nieuw eerbetoon gemaakt, zorgt voor een nog grotere brok in je keelquote:Op zondag 7 december 2008 18:57 schreef Chicolate het volgende:
Niet vertellen wie er gewonnen heeft bij ER!!! Ik moet het nog kijken.
En ik krijg iedere week weer een brok in mijn keel bij dat eerbetoon. Gewoon, omdat het zo oneerlijk is dat jonge mensen doodgaan.
Zwaarder dus. Ik durf niet op het lijstje van pagina 1 te kijken. Iedereen is vast ontzettend dun ondertussen.quote:Op zondag 7 december 2008 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed dat je er weer bent!! Er is nu nog niets aan de hand! Die 5 kilo zijn er zo weer af. Hoe gaat het met je??
Ik moest ook huilen hoorquote:Op zondag 7 december 2008 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Ja, wat een deceptieEerbetoon aan het eind was wel prachtig, ik had tranen in m'n ogen
![]()
Oh wat FIJN!quote:Op zondag 7 december 2008 19:14 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh Greysie mijn zus is hier en ze heeft de eerste 10 afleveringen van seizoen 5 van Greys meegenomen, mét subs![]()
Dus ik ga nu lekker kijken!
Oh, dus ik ben niet de enige. Pfiewquote:Op zondag 7 december 2008 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik leef zo onder een steen dat ik helemaal niet kan bedenken wat er bedoeld wordt met ER (het is niet dat ziekenhuisprogramma lijkt me...).
De entrance van McArmyquote:Op zondag 7 december 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat FIJN!
Ik ga nu afl. 10 kijken, die had ik nog niet gezien!
quote:Op zondag 7 december 2008 19:31 schreef Aventura het volgende:
Expeditie Robinson...(*moest ook even denken). En de traantjes zijn voor presentator Ernst-Paul Hasselbach, die onlangs verongelukt is.
Ik kwam je al tegen in het Groningentopic en moest even teruglezen toen je zei als meisje geen chocolade te lusten (al opmerkelijkquote:Op zondag 7 december 2008 19:41 schreef Bob. het volgende:
Hoi, mag ik hier ook posten?![]()
Want die groeiende speklaagjes mogen misschien erg handig zijn in de winter, erg charmant is het niet.
En minder eten is nooit mijn sterkste punt geweest, dus alle hulp is handig!
Oja, ik ben 1,81 en weeg 74 kilo. En ik ben een meisje, ondanks wat de naam doet vermoeden!
Wees welkomquote:Op zondag 7 december 2008 19:41 schreef Bob. het volgende:
Hoi, mag ik hier ook posten?![]()
Want die groeiende speklaagjes mogen misschien erg handig zijn in de winter, erg charmant is het niet.
En minder eten is nooit mijn sterkste punt geweest, dus alle hulp is handig!
Oja, ik ben 1,81 en weeg 74 kilo. En ik ben een meisje, ondanks wat de naam doet vermoeden!
Zijn je ouders dan weer samen?? En ik sta zo'n beetje stil hoor qua gewicht, ben een kilo zwaarder dan toen je me zag.quote:Op zondag 7 december 2008 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zwaarder dus. Ik durf niet op het lijstje van pagina 1 te kijken. Iedereen is vast ontzettend dun ondertussen.
Ik leef zo onder een steen dat ik helemaal niet kan bedenken wat er bedoeld wordt met ER (het is niet dat ziekenhuisprogramma lijkt me...). Maar een OK pakje staat me niet eens zo slecht, zelfs met klompen maat 45!
Oh en we hebben net ont-zet-tend gezellig samen sinterklaas gevierd. Met broer en broertje, vader čn moeder. Eigenlijk verandert er helemaal niets door zo'n scheiding besef ik me.
Zelfs zonder chocola zo'n kont weten te kweken is toch knap.quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam je al tegen in het Groningentopic en moest even teruglezen toen je zei als meisje geen chocolade te lusten (al opmerkelijk) en ik dacht: huh, daar stond Bob
Maar heel erg welkom tussen de slinkende speklaagjes!
Ze wonen gewoon nog bij elkaar. Behalve financieel en niet meer gezamelijk langs schoonfamilie, is er niets veranderd. Dagen als sinterklaas en kerst worden ook gezamelijk gevierd blijkbaar, want (onduidelijke reden die ik niet begrijp). En het is mijn zaak verder niet en ik moet me er niet mee bemoeien ofzo dus ja, ik probeer maar me er zo min mogelijk druk over te makenquote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef conleche het volgende:
Zijn je ouders dan weer samen?? En ik sta zo'n beetje stil hoor qua gewicht, ben een kilo zwaarder dan toen je me zag.
Nou! Ooit, heel lang geleden, was er een meisje bij Wedden Dat! (jaja, de versie met Jos Brink) en zij kon elk merk chocolade + soort aan de smaak herkennen. Ze was echt megaslank!quote:Op zondag 7 december 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:
Zelfs zonder chocola zo'n kont weten te kweken is toch knap.![]()
En Groningen topic ja! Las daar dat je laatst erg ziek was, gaat het al wat beter?
En ik las iets over maten in het vorige topic (Ja, je moet je toch inlezen hč.), die van mij:
100-80-106 (die honderd is mijn borst, schrijf ik het dan goed op of moet het andersom?)
Aha, je moet dus veel chocola eten, snap ik ook weer wat ik fout doe.quote:Op zondag 7 december 2008 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ooit, heel lang geleden, was er een meisje bij Wedden Dat! (jaja, de versie met Jos Brink) en zij kon elk merk chocolade + soort aan de smaak herkennen. Ze was echt megaslank!Toen dacht ik al: hoe kan dat nou! Om zoiets te kunnen moet je héél veel chocolade eten!
En ik ben nog een klein beetje ziekjes. Veel gerommeldebommel in mijn buik en zo nu en dan een pijnscheut. Maar ik eet ook nog niet veel. Ik ga vannacht wel weer werken. Moet toch inkomen hebben.
En je noteert je maten goed: borst-taille-heupen
Ik ken de site. Die hebben ook mooi spul ja.quote:Op zondag 7 december 2008 19:14 schreef SHE het volgende:
Ise, hier iets?
http://www.leerhandel.nl/huiden.html
quote:Op zondag 7 december 2008 20:14 schreef sigme het volgende:
Isegrim, ken jij de stichting inside-outside?
Leek me al redelijk waarschijnlijk. Ik PM je.quote:Op zondag 7 december 2008 20:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]Door hen ben ik bij Jamie terechtgekomen.
20!quote:Op zondag 7 december 2008 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Bob, voor het gemiddelde hier in het topic. Doe eens vertellen hoe oud je bent?
Muis bleek na onderzoek ook veel jonger dan ik dacht!
Welkom leeftijdsgenootje!quote:Op zondag 7 december 2008 20:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
20!
Oh en waar moet je beenomtrek meten? Breedste punt?
Confessionsquote:Op zondag 7 december 2008 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb net mijn valkuil ontdektIk teer er nu nog op dat ik vrijdag ben wezen trainen
Valkuil 1: Ik ben oo zo goed bezig geweest, dus daarna mag ik lekker rustig aandoen. En iets lekkers. Deze is nog wel te doorzien.
Valkuil 2: Ik heb spierpijn dus ben ik zielig. Dus hoef ik niets naars te doen en al helemaal niet te sporten. En ik mag de hele dag snoepjes eten want ik ben zielig.
Kortom ik heb nog niet hardgelopen....En het is zondag en ik ben vrijdag voor het laatst geweest en volgens mijn planning ga ik maandag weer.
Maar ik heb dus spierpijnZou ik nu een aspirine kunnen nemen of is dat evol?
Dat dikste punt zit bij mij niet eens in de buurt van mijn heupquote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef Laureline het volgende:
Welkom Bob! Was het je favoriete personage bij Twin Peaks?
En voor het meten: heupwijdte is dus het breedste gedeelte van je onderlichaam. Van de centimeter een rondje maken en kijken of je die helemaal naar onderen op de grond kan laten zakken. Vaak moet je dan bij het begin bovenbeen weer een beetje meer cm geven. En dat is dan helaas je echte maat, niet die 90 cm precies aan de bovenkant van het heupbot.![]()
Bij mij in goede doen: 90-70-100
in slechte doen: 95-75-105
Oh voor een wedstrijd neem ik ook wel eens een paracetamol als ik me niet toppie voel hoor, het werkt altijd! (vooral tussen je oren)quote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Even een dubbele post, daar lezen jullie toch niet mee
[..]
Confessions![]()
Hoe gaan jullie hier mee om?
PF, die spierpijn wordt na vandaag minder, 2e dag is altijd het ergst. Pijnstillers innemen zou ik eigenlijk niet doen, zeker in het begin hoort pijn er een beetje mee (en na 3x trainen is dat ook weer voorbij).quote:Op zondag 7 december 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het doet pijn en ik kan mijn armen niet zo goed optillen(woaaah gertje, rennen doe je met je benen [ afbeelding ])
I feel yaquote:Op zondag 7 december 2008 20:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat dikste punt zit bij mij niet eens in de buurt van mijn heup. Dan is het 102.
pijn hoort er altijd bijquote:Op zondag 7 december 2008 20:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF, die spierpijn wordt na vandaag minder, 2e dag is altijd het ergst. Pijnstillers innemen zou ik eigenlijk niet doen, zeker in het begin hoort pijn er een beetje mee (en na 3x trainen is dat ook weer voorbij).
Maar ik doe het zelf ook, dat teren op 1 training. Ik heb vrijdag teveel gegeten, ga trainen, maar de 3 dagen daarna mag ik ook nog extra eten, want ik heb al zo hard getraind vrijdag.
Ojee, ojee, dat ken ik niet. Ter verdediging: volgens IMDb is hij in 1990 uit gekomen en als 2 jarige keek ik nog niet zo veel films?quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef Laureline het volgende:
Welkom Bob! Was het je favoriete personage bij Twin Peaks?
En voor het meten: heupwijdte is dus het breedste gedeelte van je onderlichaam. Van de centimeter een rondje maken en kijken of je die helemaal naar onderen op de grond kan laten zakken. Vaak moet je dan bij het begin bovenbeen weer een beetje meer cm geven. En dat is dan helaas je echte maat, niet die 90 cm precies aan de bovenkant van het heupbot.![]()
Op hoogte van onderste stuk van het schaambeenquote:Op zondag 7 december 2008 20:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
I feel ya![]()
Bij mij is het die knook bovenaan het dijbeenbot. Bij de meeste vrouwen is dat trouwens pas het breedste gedeelte.
Maar neem dan een ibu als je er niet tegen kan, paracetamol is een koortsremmer, liever een ontstekingsremmerquote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pijn hoort er altijd bijno pain no gain
Mijn heupen waren een tijdje terug echt wel 105. Ik heb enigzins zadeltassen en een flinke bolle kont. Toen had ik maat 40.quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef Laureline het volgende:
Heuj, je kijkt toch ook wel eens naar iets van voor je geboorte mag ik hopenquote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ojee, ojee, dat ken ik niet. Ter verdediging: volgens IMDb is hij in 1990 uit gekomen en als 2 jarige keek ik nog niet zo veel films?![]()
Hetzelfdequote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Even een dubbele post, daar lezen jullie toch niet mee
[..]
Confessions![]()
Hoe gaan jullie hier mee om?
Klopt! Nu gratis te bekijken als je UPC on demand hebt.quote:Op zondag 7 december 2008 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Twin Peaks moet je gezien hebben. Een bril-jante serie, David Lynch rules!!!!
Rillingen kreeg en krijg ik van de theme song:
quote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Lijstjes post ik even niet, alleen maar bagger vandaag. Of toch maar wel, schrikt hopelijk af:. Die lijstjes van mij zijn ook altijd zo schizofreen, alsof ik gedurende de dag verander in een Mr Hyde.
paracetamol is toch een pijnstiller?quote:Op zondag 7 december 2008 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op hoogte van onderste stuk van het schaambeen. Ik weet niet waar je dijbeenbot zit eigenlijk.
[..]
Maar neem dan een ibu als je er niet tegen kan, paracetamol is een koortsremmer, liever een ontstekingsremmer.
Tegen de tijd dat ze mijn karakter kan omschrijven kan ik haar vast wel met iets chanteren waardoor ze het terugneemtquote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nu heb ik nog trek in chipsAls ik ooit nog 60 wil wegen moet ik denk ik voortaan om 8 uur naar bed gaan, tegelijk met kind. Die beschreef mijn karakter vandaag trouwens als: "een aardig kreng". Merci. Geniet er dus nog maar van nu ze nog 100% idolaat van je zijn, Vivi en Kim...
Wat een stelletje loeders he?!quote:Op zondag 7 december 2008 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb lekker de finale van Expeditie Robinson gekeken. En ik zou foto's van taart uploaden voor jullie, nog maar even doen dus
.
Welke? De finalisten of de mensen die niet in de finale zijn gekomen? (en PM anders, dit is nog net geen spoilerquote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een stelletje loeders he?!![]()
En tįįrt, daar heb ik nu enorm veel zin in!Ze hadden een enorm lekker taartjesbuffet in mijn hotel, ik heb geen avond overgeslagen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hartstikke schyzo die lijst.quote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Heuj, je kijkt toch ook wel eens naar iets van voor je geboorte mag ik hopen![]()
Lijstjes post ik even niet, alleen maar bagger vandaag. Of toch maar wel, schrikt hopelijk af:. Die lijstjes van mij zijn ook altijd zo schizofreen, alsof ik gedurende de dag verander in een Mr Hyde.
O: frambozen yoghurt, jus,
T: geroosterde boterham ei
L: 2 boterhammen pindakaas
T: halve chocoladeletter puur
T: zure aardbeisnoepjes
T: saucijzenbroodje
T: naturel ribbelchips en 2 LaChouffe
D: Thaise vis, kip met cashew, gebakken groente, witte rijst, witte wijn.
Nu heb ik nog trek in chipsAls ik ooit nog 60 wil wegen moet ik denk ik voortaan om 8 uur naar bed gaan, tegelijk met kind. Die beschreef mijn karakter vandaag trouwens als: "een aardig kreng". Merci. Geniet er dus nog maar van nu ze nog 100% idolaat van je zijn, Vivi en Kim...
quote:Op zondag 7 december 2008 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen spoiler, want de finale is allang geweest. Volgensmij kijkt er in dit topic verder ook niemandMaarrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit, in een ver verleden, paar weken geleden, wilde ik meedoen aan expeditie robinson.Tot ik zag dat een meisje dr haar had verloren, ze allemaal ziek werden na de uitzendingen (ben nogal vatbaar) en ik las over trauma's van deelnemers. Ze maken een karikatuur van je, slechts 1 kant van je karakter laten ze naar voren komen. Al ben je 10x lief, en je schiet 1x uit je slof, ze kunnen de beelden zo weglaten dat jij de agressieve lijkt en iedereen in je omgeving kan je erop aan gaan kijken. Voor mijn zelfbeeld en imago beter dat ik niet meedoe
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Waarom niet?quote:Op zondag 7 december 2008 20:54 schreef Syrena het volgende:
.. alleen buiten rennen durf ik niet.
Jouw lijstje lijkt zeker op dat van mijquote:Op zondag 7 december 2008 21:32 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is geheimEn morgen wordt 't ook niks, want ik trakteer dus ik moet alle soorten taart natuurlijk proeven. Maarrrrr er is ook dieettaart voor de dames van de klantenservice want anders eten die niet mee van de taart en ze moeten
Nou ik heb een potje met biologische Italiaanse paprikaprut, heerlijk om groente in te dippen, maar ik dip er van die korte soepstengeldingen in.quote:Op zondag 7 december 2008 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw lijstje lijkt zeker op dat van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb vandaag een stukkie gefietst en gesekst, dus dat scheelt heul veul!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als mijn buik nog verder opblaast dan bop-float ik zo het raam uit![]()
Als ik in een tekenfilm zat was het probleem met iets scherps zo opgelost!
Oh nowai dat ik dat nog doe! Van mn wii fit (ja, echtquote:Op zondag 7 december 2008 21:55 schreef Anneque het volgende:
gaan jullie eigenlijk dagelijks op de weegschaal? Ik denk dat ik daar compleet kriegel van zou worden.. ik ga eens per week! (al 1 keer geweest sinds ik er 1 heb)
O, het ging an sich wel goed... alleen dit weekend nietquote:Op zondag 7 december 2008 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Night night, Esse!
En Kwak: je weet wat je zwakke punten zijn, dus je kan eraan werken!Doe anders mee met mij, Chico en Douwe!
Zeg NU gaat het beter, NU gaan we gezond eten, van ongezonde rommel voel je je niet blijer achteraf, alleen kutter, en probeer je dat te realiseren vóor je het eet, dus op het moment waarop het een HEEL goed idee lijkt om dat lekkere te eten. Zei zij die daar ook zo goed in is
Ahum. Hum.
Maar echt, mij heeft het afgelopen week wel geholpen te weten dat Chico iig (van Douwe hoorde ik niet zoveel) ook haar best aan het doen was!
die suikervrije magnum na die berg suikersquote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef conleche het volgende:
O: eitje, beschuitje met 30+kaas
L: cracker, ossenworst met ui
T: balsamico chips
T: 4 biscuitjes met sjokolade ertussen
T: stukje vlaai (klein stukje)
T: wodka, balsamico chips
D: lamsvlees met mosterdjus, aardappelpuree, spinazie en rode kool suikervrije magnum toe
ik probeer t mezelf aan te leren om niet meer elke dag te gaan, is ook beter voor me, maar t lukt niet zo goed.quote:Op zondag 7 december 2008 21:55 schreef Anneque het volgende:
gaan jullie eigenlijk dagelijks op de weegschaal? Ik denk dat ik daar compleet kriegel van zou worden.. ik ga eens per week! (al 1 keer geweest sinds ik er 1 heb)
Ik trakteer samen met een collega die woensdag jarig is. Logisch hčquote:Op zondag 7 december 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Merel![]()
Waarom trakteer je morgen als je dinsdag jarig bent?
Morgen! En dan echt morgen! Niet zoals de spanjaarden/zuid amerikanen: mańana, en dan morgen weer mańanaquote:Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef kwakveense het volgende:
@ maria: deal! ik zal ook braaf lijstjes gaan posten dan, ok? (alleen niet van vandaag...mén....morgen echt)
precies, want anos ging me ook al schoppen...quote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Morgen! En dan echt morgen! Niet zoals de spanjaarden/zuid amerikanen: mańana, en dan morgen weer mańanaMorgen gaan we allemaal weer kont schoppen en namen noteren
![]()
Go Kwak!
Joah, jij kan het ookquote:Op zondag 7 december 2008 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neen:
Let that puistje be your lesson, young padawan! Your path from the Dark Side into the awesome (slender) jedi-ness!
En idd, morgen weer een dagYou can do it toooo!
En ik ook! (Ja echt?Echt ja
Awesome
)
quote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
[..]
die suikervrije magnum na die berg suikers![]()
Jaaaaa Maria heeft zich als enige van ons drieėn redelijk gehouden dit weekend als ik het zo hoorquote:Op zondag 7 december 2008 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neen:
Let that puistje be your lesson, young padawan! Your path from the Dark Side into the awesome (slender) jedi-ness!
En idd, morgen weer een dagYou can do it toooo!
En ik ook! (Ja echt?Echt ja
Awesome
)
Gewichtverlies of niet, we gaan een doelstelling zetten voor een gezonde, blije Kwak die trots op zichzelf mag zijn om alles wat ze bereikt, zowel op gezondheidsvlak als op andere vlakken!quote:Op zondag 7 december 2008 22:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
precies, want anos ging me ook al schoppen...
dan gaat er hopelijk toch nog wat af voor mn verjaardag begin januari...
Jaaaa kwak doet ook meequote:Op zondag 7 december 2008 22:01 schreef kwakveense het volgende:
@ maria: deal! ik zal ook braaf lijstjes gaan posten dan, ok? (alleen niet van vandaag...mén....morgen echt)
Klopt. De cm gaan er nog steeds af bij mij. De kilo's niet.quote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Weegschalen
Nergens goed voor. Meten is weten!
Dat heb ik ook. Ik sta er alleen op als ik echt bezig ben met afvallen. Voor de rest merk ik het wel aan mijn broekquote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef conleche het volgende:
Als ik een periode heel goed eet en dus weet dat ik afval, sta ik er iedere dag op. Als ik zoals nu maar wat aanmodder heb ik die behoefte helemaal niet. Morgen ga ik me er toe dwingen, anders word ik op een ochtend wakker en zijn er 4 kilo bij.......
quote:Op zondag 7 december 2008 22:07 schreef kwakveense het volgende:
hallo zeg, jij bent duizendmaal toffer. je noemt je kinderen geen rolls en royce. en tsjakkalotte... toch?
ik zou heel graag niet meer obees willen zijn, en nog wat cmers eraf zodat ik in įlle maten 44 broeken pas en medium/large topjes. is dat een mooie doelstelling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké ik sta niet meer rood.. Like omg!
Én je moet nog lootjes trekken met ons!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de xbox al verkocht?
Oja weer 8 euro!!!!!!!quote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Én je moet nog lootjes trekken met ons!!!
Heb je de xbox al verkocht?
quote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké ik sta niet meer rood.. Like omg!
Ik ben nu eindelijk na een jaar uit het rood aan het komen. Alleen met grote uitgaven (zoals de vakantie van net) ga ik weer even in het rood. Echt heerlijk dat ik straks weer gewoon lekker in de plus ga staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
misschien omdat rauwkost en rauwkost en chocolademousse een perfect recept is voor honger?quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef cyclechick het volgende:
Ooh Kwak, ik weet precies hoe je je voelt.. Ik weeg me ook bijna elke dag, en als ik een keer oversla, durf ik de dag erna niet meer, want stel dat het dan ineens 10 kilo meer is![]()
En ik heb net, na mijn avondeten (van rauwkost en rauwkost en chocolademousse) nog beschuitjes met kaas gegeten en nu voel ik me zo vol, vies en schuldig en ontzettend slecht... ik wil zoo graag gezond eten, waarom lukt het dan niet
Bweheheh, ik post hem ook welquote:Op zondag 7 december 2008 22:10 schreef Chicolate het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag: (om te laten zien dat het altijd erger kan)
O: 2 croissantjes en een pistoletje
T: paar handjes winegums en drop
L: stuk Kersen(MonChou)taart
T: chips, cashews, kaas, 1 plakje komkommer, paar happen appeltaart en nog een stuk MonChou taart
D: stokbrood met rundersalade en een halve Mona pudding
T: deze sla ik over als jullie het niet erg vinden![]()
Die komkommer even dikgedrukt, dat was mijn groente/gezonde hapje voor vandaag
Ik heb drie maanden geleden rood staan aangevraagd "omdat het mij handig leek" en ik stond meteen -500quote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben nu eindelijk na een jaar uit het rood aan het komen. Alleen met grote uitgaven (zoals de vakantie van net) ga ik weer even in het rood. Echt heerlijk dat ik straks weer gewoon lekker in de plus ga staan![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef cyclechick het volgende:
En ik heb net, na mijn avondeten (van rauwkost en rauwkost en chocolademousse) nog beschuitjes met kaas gegeten en nu voel ik me zo vol, vies en schuldig en ontzettend slecht... ik wil zoo graag gezond eten, waarom lukt het dan niet
Ik heb het aangevraagd toen ik even geen baantje had. En als je er eenmaal in staat is het heel lastig om er uit te komen. Het gaat nu financieel echt lekker bij mij, gelukkig. Dan kan ik ook zonder schuldgevoel goed shoppenquote:Op zondag 7 december 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb drie maanden geleden rood staan aangevraagd "omdat het mij handig leek" en ik stond meteen -500(mijn max)
Handig
Ik ookquote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
Jullie verdienen wel een collectief pak slaag voor de lijstjes vandaag.
WHAT'S WRONG WITH YOU PEOPLE????
Chica spant de kroon trouwens. Vooral de ongepaste trots op dat plakje!!! komkommer, die voornamelijk bestaat uit water.!
HET IS DECEMBER!!!!quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
Weer een Titanic associatie pour moiquote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
Chica spant de kroon trouwens. Vooral de ongepaste trots op dat plakje!!! komkommer, die voornamelijk bestaat uit water.!
Oh ik ken het probleem, als iets wat ik zo op kan eten ergens in huis ligt eet ik het op. Of ik er nou zin in heb of niet.quote:Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
WHAT IS WRONG WITH MEIk kan gewoon niet normaal eten. Ik ben een faler, een mislukkeling. En het is niet zo dat ik snoep lekker vind... Het ligt gewoon met bergen door het huis, het is makkelijk, het is easy..... Waarom
Rode draad, kwakmeister, rode draad!quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef kwakveense het volgende:
ik kan mn roodstand niet "wegdoen". verplicht bij t pakket van mn bank. heel stom. ook het enie mindpunt van die bank. ik wilde er vanaf nadat ik eindelijk een keer uit t rood was...
achteraf gelukkig, anders had ik mn tandarts rekeningen niet kunnen betalen (had nog geen spaargeld). maar ja, nu stuiter ik dus weer elke maand volledig door mn salaris heen tot de bodem, en lukt sparen nog steeds niet...o.a. nu door mn verhuizing ook.
deze december is een hele hele slechte maand... en ik maak me eigenlijk tot maart nog wel flink zorgen over mn geld....
Ik sta maar één week per jaar niet rood, en dat is aan het eind van het jaarquote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben nu eindelijk na een jaar uit het rood aan het komen. Alleen met grote uitgaven (zoals de vakantie van net) ga ik weer even in het rood. Echt heerlijk dat ik straks weer gewoon lekker in de plus ga staan![]()
jaquote:
Ik heb vrijdag voor 12 euro aan sinterklaas rommel gehaald. want alles was met >50% korting.quote:Op zondag 7 december 2008 22:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ik ken het probleem, als iets wat ik zo op kan eten ergens in huis ligt eet ik het op. Of ik er nou zin in heb of niet.
Mijn oplossing is om gewoon nooit wat lekkers in huis te hebben. Ik weet niet of jij nog bij je ouders woont? Want dan is het wat lastiger om ze te verbieden om eten te kopen.
I KNOW!!!!quote:
Ja hč, ik voel je pijn. Ik denk ook elke keer weer stug dat ik ondertussen een braaf net meisje ben geworden wat maat kan houden.quote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag voor 12 euro aan sinterklaas rommel gehaald. want alles was met >50% korting.MIJN IDEE. MIJN INITIATIEF. en m'n mama en papa waren heel blij toen ik thuis kwam met een zak vol rommel.
O en ik heb ook nog een hand muizen en kikkers met bikini gegeten
En het nare is dat ik vrij slank overkom op mensen dus dat als ik weiger er een soort "woaaah gertje! maar jij hoeft toch helemaal niet af te vallen! neem gewooooooon"quote:Op zondag 7 december 2008 22:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hč, ik voel je pijn. Ik denk ook elke keer weer stug dat ik ondertussen een braaf net meisje ben geworden wat maat kan houden.
Maar no way José, dat eten roept je gewoon!
Overstappen op 'meerdere bieders; de eerste die 'm komt halen voor ¤100,-' mag 'm hebben'.quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja weer 8 euro!!!!!!!
Ik heb echt al 10 mailtjes gehad dat ze hem wel willen voor 100
dus ik zeg hij gaat naar de hoogste biederMaar vervolgens bieden ze niet
Als in, ik sla over, ik heb genoeg gegetenquote:Op zondag 7 december 2008 22:13 schreef conleche het volgende:
Chico, nu ben ik heel benieuwd naar je geheime T!!!
Jij ook, want jij moet allemaal heftige dingen doen en dus moet je super super super clean eten.quote:Op zondag 7 december 2008 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook? mijn suiker valt toch wel mee!
OK het is net een pro ana lijstje maar het kon slechter
Doe iets aan die CC. Die rekent veel te veel rente. Ga bij je bank langs, of desnoods bij je moeder/broertje (met rente).quote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef kwakveense het volgende:
ik heb gewoon anderhalf jaar lang geen ruimte gehad om te sparen, en dus ga ik voor jan drol met elke onverwachte kutsituatie.... en owe ik na een aantal fianciele crises mn broertje dus nog 900 euro, mn moeder 500, de creditcard 2450 en mn roodstand 1000.
Ik wilde hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe iets aan die CC. Die rekent veel te veel rente. Ga bij je bank langs, of desnoods bij je moeder/broertje (met rente).
omdat ik nu ernstig het topic kaap even in spoilerquote:Op zondag 7 december 2008 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe iets aan die CC. Die rekent veel te veel rente. Ga bij je bank langs, of desnoods bij je moeder/broertje (met rente).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
En die komkommer was niet eens lekkerquote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
Oh ik heb daarnet al een breakdown van de stress gehad dus dat zit wel goedquote:Op zondag 7 december 2008 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij ook, want jij moet allemaal heftige dingen doen en dus moet je super super super clean eten.
Jij moet veel groene groenten.
Jij moet veeel tomatensaus
Jij moet veeel knof
Jij moet veeel goed fruit
Maar ik durf niet lelijk tegen je te doen omdat je heftige dingen moet doen en dan vind ik het zielig
Ik heb trouwens de indonesian blend ( groene thee ) van Lipton. Die ruikt zo schitterend, net parfum!
PF, geef jezelf eens even een schop onder je bevallige bips.quote:Op zondag 7 december 2008 22:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben gewoon een vrouwelijke Jan Peter maar dan zonder ambitie en kennis
500 gram sperziebonen is goedkoper dan een frikandelquote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef neen het volgende:
Geld
Ik moet m'n reserves gaan aanspreken en dat wil ik niet.... eigenlijk moet ik weer gaan werken maar iedere keer als ik van plan ben werk te gaan zoeken zeg ik tegen mezelf dat ik wil verhuizen en daar beter op kan wachten zodat ik daar lekker kan werken.
Ik word een arme sloebertdan kan ik geen healthy shit kopen maar moet ik elke dag patat eten. Patat en frikandel en cola en chips van de aldi. En dan heb ik geen geld om te sporten.
Zo'n doos met 20 frikandellen is heel goedkoopquote:Op zondag 7 december 2008 22:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
500 gram sperziebonen is goedkoper dan een frikandel![]()
En lekkerder ook nog!
quote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat ik nu ernstig het topic kaap even in spoilerMaar Kwak, wat voor buitenlandse aankopen voor je werk zijn dat dan? Want je loopt nu steeds maar geld uit te geven wat je niet hebt? Ik moet even terug gaan lezen hoor (excuses, heb het niet meegekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar je gaat naar Amerika en je moet je hotel met CC betalen? Kan je met dat soort dingen niet beter wachten tot je financiėle situatie het toelaat? Of is dat al te laat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
I KNOW!!!!
enig idee hoe ik daar in 3 seconden iets aan kan doen? ik weet t namelijk niet. het is een lange termijn ding.
ik ben al goedkoper gaan wonen, hou nauwkeurig mn energeiverbruik in de gaten om daar te besparen, ik weet wat er elke maand uit gaat aan vaste lasten, doe tegenwoordig boodschappen bij de LIDL, ga niet meer uit eten de komende maanden etc.... meer verdienen zit er voorlopig echt nog niet in!
ik heb gewoon anderhalf jaar lang geen ruimte gehad om te sparen, en dus ga ik voor jan drol met elke onverwachte kutsituatie.... en owe ik na een aantal fianciele crises mn broertje dus nog 900 euro, mn moeder 500, de creditcard 2450 en mn roodstand 1000.
gofter. er komt per maand 1500 in, en ik heb 800 euro vaste lasten, inclusief afbetalen studieschuld en creditcard (sinds deze maand pas, voorheen was t 1000 euro per maand. huur-->omlaag, energie erbij en studieschuld aflossen erbij)
zo. dat heel nederland dat meteen ook maar weetmaar ik ben de schaamte al voorbij, zo kut is dit...
Ik ben gewoon een gaar wijf met potentie maar zonder ambitiequote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
PF, geef jezelf eens even een schop onder je bevallige bips.
Je jengelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |