Gewoon aan de hoogste bieder verkopen natuurlijk! Mocht dat niet lukken, over drie weken heb ik weer geldquote:Op zondag 7 december 2008 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ik zet hem ook op MP heb ik binnen 5 minuten een reactie, alsof 100 euro veel te laag is.. Maar goed ik moet hem toch verkopen, misschien is het wel toevallig.
D'r stond echt niks hoor! Maar nu welquote:
Dat ze hem eraf zou halenquote:
Ja ik heb nu twee mensen die hem voor 100 willen kopen, hoe zeg ik netjes dat de gene die het hoogst biedt de xbox mag hebben?quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef marsterretje het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Gewoon aan de hoogste bieder verkopen natuurlijk! Mocht dat niet lukken, over drie weken heb ik weer geld.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:07 schreef k_i_m het volgende:
Hallo, ik heb meerdere mensen die 100 euro bieden. De hoogste bieder mag hem hebben.
Troeeequote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind 90 euro eigenlijk wel meevallenje hebt er zo weinig van nodig dat je er minstens een jaar mee doet.
En PF: zeg gewoon dat de hoogste bieder wint! Wat nou vriendelijk zijn, zij willen dat ding toch hebben?
Misschien was je tijdeljik kleurenblind en dacht je dat het een mooie zwarte bank wasquote:Op zondag 7 december 2008 16:07 schreef Isegrim het volgende:
Wat een lelijke bank hè?Ik weet niet waarom ik dat ding ooit heb gekocht.
Ik vind hem vreselijk.
Mweh, dan is mijn neus heel roodquote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef cyclechick het volgende:![]()
Muis, mooie foto, maar volgens mij ben je ook zonder je dure make-upjes mooi
... zei zij subtiel.quote:Op zondag 7 december 2008 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis is mooi, maar wat belachelijk veel geld voor make-up, sorry.
Ise wat een vreselijke bank!
Vriendin van me handelt in van die hele dure cremepjes.quote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oeh, ik heb een dagcreme op het oog die is 27 euro voor 30 mL
en foundation van ook rond die prijs. Waarom is het zo duur
Balen... ik heb er nog een liggen waarvan ik ooit de batterij zou vervangen want hij deed het nog maar 15 minutenquote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet wil een nieuwe pm3 speler, aangezien die van mij nadat hij al 2x binnen de garantie, 1x buiten de garantie nu WEER kapot is, en niks meer doet (de ingang om op te laden of aan te sluiten op pc is kapo).
Dus, een nieuwe, maar 2e hands, want geel geld enzo.
Heb m'n oog op creative laten vallen, iemand daar ervaring mee? En eigenlijk wil ik dan gelijk heel veel geheuegen hebben (had nu 4 en had die wel zo'n beetje vol) maarrr misschien is 8, plus extra mogelijkheid met SD kaartje ook wel genoeg? en dan is er een van creative die ook I-tunes compatible is. Das vast handig.
Iemand ervaring met dat merk/soort?
Zoals Greys fijntjes opmerktequote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef Muis006 het volgende:
Mijn internet is langzaam![]()
Oh en DML, waarom sorry? Ik kan me best voorstellen dat je dat teveel geld vindt hoor. Het is ook de eerste keer dat ik het doe. Ik dacht alleen bij mezelf: ik kan nu 1x veel geld uitgeven voor goede make up waar ik lang mee doe, dan dat ik door het jaar heen kleinere bedragen uitgeef voor make up die toch niet zo geweldig blijkt te zijn.
Bovendien is er niks mis mee om jezelf af en toe te verwennen
Oh ik ben zelf ook niet altijd even subtiel hoorquote:Op zondag 7 december 2008 16:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoals Greys fijntjes opmerktewas het niet al te subtiel.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je jezelf wilde verwennen.
Hell ik ga het ook doen dinsdag, alleen niet aan make-up want zo belangrijk is make-up niet voor mij. That's all.
Goede genetische predispositie!quote:Op zondag 7 december 2008 16:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb een soort poging gedaan tot wat opmeten, misschien niet heel nauwkeurig want zo'n koude metalen rolmaat is geen ideaal meetinstrument - voor een bloot mens.
Ik weet niet waar precies de eerdere gebruikte getallen 1/6 voor stonden, maar bij mij is het dus ongeveer:
Bovenbeen: 60
Heupen: 96
Taille: 79
Borsten: 92
Kortom: die taille moet ingesnoerd worden, dan is het naar wens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Er houden nu al een paar winkels uitverkoop, maar ik denk inderdaad januari. Dan komt meestal wel de lente-collectie in de winkels te hangen.quote:Op zondag 7 december 2008 16:35 schreef Goodbye het volgende:
Poeh, ik heb nieuwe kleren nodig. Nouja, vooral nieuwe broeken eigenlijkWanneer is er uitverkoop, januari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |