Ja dat was niet helemaal mijn bedoeling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eliza, zet daar even dit linkje neer:quote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet nogsteeds wennen...
wil iemand voor mij 60 euri bieden?
*knip*
ik wil er minimaal 75 euri voor hebben, misschien help ik de bieders zo een beetje op de goede weg![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 15:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dan is er iets mis met je ogen..![]()
En hoi Noortje.
quote:Op zondag 7 december 2008 15:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Eliza, zet daar even dit linkje neer:
http://link.marktplaats.nl/213334428
Met dat andere linkje komen we direct onder jouw account Marktplaats binnen en kunnen we de advertentie wijzigen enzo
Geloof die Nikki ook. 1 hitje en dan al in zo'n lijst staan.. Dan toch liever Ilse.quote:Op zondag 7 december 2008 15:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
Miss Montreal genomineerd?! 't Moet niet gekker worden..
Hé! Wees mij eens niet voorquote:Op zondag 7 december 2008 15:43 schreef Piles het volgende:
Niet echt origineel met die Chinezen, maar wel leuk
Die stemmetjes zijn toch altijd wel weer leuk.quote:Op zondag 7 december 2008 15:43 schreef Piles het volgende:
Niet echt origineel met die Chinezen, maar wel leuk
Alle Nederlandse acts met een top10-notering in de Mega Top 50 zijn automagisch genomineerd.quote:Op zondag 7 december 2008 15:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
Miss Montreal genomineerd?! 't Moet niet gekker worden..
Dat meen je niet..quote:Op zondag 7 december 2008 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof die Nikki ook. 1 hitje en dan al in zo'n lijst staan.. Dan toch liever Ilse.
oh ja, die wilde je mij ook al aansmeren he!quote:Op zondag 7 december 2008 15:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iets met oogmeting![]()
hai Nooertje
Ah. Ik kreeg er ook al zo'n Mega Top 50-gevoel bij. Duidelijk.quote:Op zondag 7 december 2008 15:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse acts met een top10-notering in de Mega Top 50 zijn automagisch genomineerd.
Whehehe. Scherp.quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Waaorm niet, ik zie Ilse ook liever dan Nikki
quote:Op zondag 7 december 2008 15:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh ja, die wilde je mij ook al aansmeren he!
potverdulleme.
Dat is veel te ver van twente vandaan. (toch?)
En dan daarbij, ik heb al een bril. Met veel krassen.
Mah, effe geen cent te makke enzo.quote:Op zondag 7 december 2008 15:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan dit jaar nog een bril kopen en volgend jaar bijna geheel aftrekken van de belasting
ik kan wat voor je betekenen mbt lenzen...welke sterkte heb je?quote:Op zondag 7 december 2008 15:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mah, effe geen cent te makke enzo.
En ik wil weer lenzen. Maar die zijn weer veel duurder.
Euh moet ik ff checken, volgens mij -.75 en -1.25quote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan wat voor je betekenen mbt lenzen...welke sterkte heb je?
wil je een proefset 2 weekslenzen proberen? speciaal voor droge oogjesquote:Op zondag 7 december 2008 15:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Euh moet ik ff checken, volgens mij -.75 en -1.25
Maar ben nogal lastig met die dingen. Iets met te weinig knipperen enzo.
Winamp FMquote:
Gezien de tussenstand denk ik niet dat NAC het vandaag gaat redden tegen ADO.quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Woohoo!
Als NAC er nou nog 1 of 2 intikt is de Graafschap meteen uit de degradatiezone
Sorry, Dandelion!quote:
nah ja, altijd leuk natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wil je een proefset 2 weekslenzen proberen? speciaal voor droge oogjes
Zutphenquote:
Nijmegenquote:
Don't worry, gebeurt nietquote:
Overijsselquote:
Go Ahead Eaglesquote:
Finlandquote:
Deportivo de La Corunaquote:
Zwedenquote:
quote:
Tsja, niet best inderdaad. En Heerenveen loopt ook uit op Feyenoord.. Geen goed weekend voor R'dam.quote:Op zondag 7 december 2008 16:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk ook. Kansloos gebeuren zo.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen goed weekend seizoen voor R'dam.
Wat een fantastische competitie hebben we hier hequote:Op zondag 7 december 2008 16:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het blijft de Eredivisie. Daar is álles mogelijk.
En het is ook weer bijna tijd voor 'n kerstplaat!!quote:Op zondag 7 december 2008 16:27 schreef -Hans- het volgende:
En dan ook Beyonce draaien.![]()
Shit.. wat een ellende! En dit is erg maar de nieuwe single gaat daar met een factor 10 (easy!) overheen.
Als ze dat maar laat..quote:Op zondag 7 december 2008 16:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En het is ook weer bijna tijd voor 'n kerstplaat!!
Die is zeker liefquote:
Europaquote:
omdat ik zelf een grote sukkel ben zie ik...quote:Op zondag 7 december 2008 16:45 schreef Dandelion het volgende:
tering wat een kut dag zo.
Waarom duurt filmpjes editten nou zo lang. En waarom exporteerd quicktime het ene stukkie van 60 seconden in no time en duurt het andere bijna een uur. grmbl.
bleurgh
quote:Op zondag 7 december 2008 16:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
omdat ik zelf een grote sukkel ben zie ik...
Dan kun je idd lang wachtenquote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja, ipv 60 seconden 120 minuten converteren duurt langer dan 2 minuten
opzich niet erg. Maar als je dan niet door hebt waarom het zo lang duurt... dan ben je gewoon een sukkel.quote:
volgens mij is het tijd voor drank.quote:Op zondag 7 december 2008 16:57 schreef Dandelion het volgende:
oh ja en het is hier verdorie 21 graden in huis en ik heb 't nog koud.
Hoiquote:
ik ook, wat een vervelende zanger zeg.quote:Op zondag 7 december 2008 17:23 schreef Noortje. het volgende:
Godskolere wat heb ik op dit nummer gejankt.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ook, wat een vervelende zanger zeg.
Veel plezierquote:Op zondag 7 december 2008 17:43 schreef on_air het volgende:
[..]
OVER een paar uurtjes.
Misschien had ik meer moeten slapen...
wat ga je opererenquote:Op zondag 7 december 2008 18:32 schreef MutZ het volgende:
Ik ga toch nog maar eens ff wat nuttigs doen (operaties van morgen voorbereiden)
Mijn radio ging om precies 18.00 uur uitquote:Op zondag 7 december 2008 18:56 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik snap nu waarom t zo rustig is![]()
Bring it on is bezig
quote:Op zondag 7 december 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn radio ging om precies 18.00 uur uit![]()
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...quote:
oh dan weet jij vast wel of tramadol verslavend isquote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...Ik loop stage bij de anesthesie en ben dus medeverantwoordelijk voor de narcose/pijnstilling/whatever
Bij langdurig gebruik kan het verslavend werken jaquote:Op zondag 7 december 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan weet jij vast wel of tramadol verslavend is![]()
nagoed. ga lekker voorbereiden...
Heb je al een DS? Kun je oefenenquote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...![]()
Wel een wii, kan het daar ook mee?quote:
quote:
dan luister ik nooitquote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Even een vraag. Heb vannacht tussen 1 en 3 geluisterd naar 3FM en er was een vette DJ set van onder andere Funkerman. Ik heb even gekeken op de 3fm site maar staat niet op uitzendinggemist en er staat sowieso geen programmering voor na 1uur in het programma overzicht. Weet iemand misschien of die set(s) nog ergens op internet te vinden zijn?
Alvast bedankt.
Volgens mij is het via de officiele kanalen niet terug te vinden...quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Even een vraag. Heb vannacht tussen 1 en 3 geluisterd naar 3FM en er was een vette DJ set van onder andere Funkerman. Ik heb even gekeken op de 3fm site maar staat niet op uitzendinggemist en er staat sowieso geen programmering voor na 1uur in het programma overzicht. Weet iemand misschien of die set(s) nog ergens op internet te vinden zijn?
Alvast bedankt.
Ik zat op dat moment nog in de kroeg, dus heb er ook niets van gehoordquote:Op zondag 7 december 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan luister ik nooitje bent misschien wel 1 van de weinigen die dan luisterd
Hoi Gastonquote:
Heb ook even voor je gekeken bij de Podcast van 3FM, maar daar staat de VPRO (WhiteNoise) helemaal niet tussen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Alvast bedankt.
En dat terwijl ik niet eens lid benquote:Op zondag 7 december 2008 19:39 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Hahaha! Ja holiekidikkiedee de postcodeKANJER is bij jij gevallen Mutz!
Zekers te weten dat die te luisteren zijn: http://3voor12.vpro.nl/programmas/29794118/2007quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook even voor je gekeken bij de Podcast van 3FM, maar daar staat de VPRO (WhiteNoise) helemaal niet tussen.
Dat is zoooooo leukquote:Op zondag 7 december 2008 19:41 schreef Mark336 het volgende:
Ben eventjes weggeweest.. voor zwarte piet gespeeld..
quote:
Dat is 'm !quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Zekers te weten dat die te luisteren zijn: http://3voor12.vpro.nl/programmas/29794118/2007
Dan heeft Stenders mijn voorkeur maar Paul Rabberink is ook wel ok.quote:Op zondag 7 december 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Rabbering denkt dat hij morgen wel een kans maakt. Ik denk het ook.
Stenders zou ook wel tof zijn.![]()
Ik hoop zelf een beetje op Rabbering.quote:Op zondag 7 december 2008 20:59 schreef Mark336 het volgende:
Het gaat morgen idd tussen Stenders en Rabbering..
Ik hoop Stenders
Noppes,quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan heeft Stenders mijn voorkeur maar Paul Rabberink is ook wel ok.
Behalve deze 2 zijn er verder geen echte kanshebbers toch?
Paul noemde Sander ook nog maar hij voegde daar wel het woord misschien aan toe. Denk dat we tussen 12:00 - 16:00 wel weten wie de derde jock is. Sander gaat echt niet nog een jaar het huis in.quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan heeft Stenders mijn voorkeur maar Paul Rabberink is ook wel ok.
Behalve deze 2 zijn er verder geen echte kanshebbers toch?
Je vergeet Domien in het lijstje, of vergis ik me nou?quote:Op zondag 7 december 2008 21:05 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Noppes,Giel zit er al in Gerard gaat niet Stenders heeft op KX gezegt dat hij beschikbaar is Rabbering is nog niet gekozen, maar zou kunnen Coen zit er al in Sander gaat iets met TV doen Michiel gaat niet Eric zou kunnen, maar die doet al alles voor het rode kruis.. dus lijkte me niet
Volgens mij gaat Domien iets in het callcenter doen ofzoquote:Op zondag 7 december 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je vergeet Domien in het lijstje, of vergis ik me nou?
Sander gaat samen met Sophie Hilbrand (geloof ik) de dagelijkse tv-updates doen, heb ik ergens gelezen. Wordt een beetje lastig als je IN het huis zit, lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Paul noemde Sander ook nog maar hij voegde daar wel het woord misschien aan toe. Denk dat we tussen 12:00 - 16:00 wel weten wie de derde jock is. Sander gaat echt niet nog een jaar het huis in.
Bron: http://seriousrequest.3fm.nlquote:Klusjesmannen zoeken klusjes
Er zijn weer DJ's te huur! Sander Lantinga en dagelijks een wisselende DJ zijn dringend op zoek naar klusjes voor geld. Heitje voor een karweitje. Nou ja, heitje (dat was heeel lang geleden een kwartje toch?), liever zware cash. Allemaal hard nodig voor het goede doel.
Rent a DJ dus. Geef je hieronder op en vertel ons wat je Sander en de DJ van dienst wilt laten doen.
Hoe bedoel je een hint? De DJ zelf weet natuurlijk niet dat hij het huis in gaatquote:Op zondag 7 december 2008 21:11 schreef Krambo het volgende:
En de nachtjocks komen ook niet in aanmerking zeker?
Ik herinner me opeens dat ik Rabberink laatst heb horen zeggen dat hij gestopt is met roken, zou dat een hint geweest zijn?
(ik neem aan dat roken in het glazen huis niet mag, ik vraag me af hoe Giel dat gaat redden)
Precies, dan kunnen we heb wel doorstrepen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sander gaat samen met Sophie Hilbrand (geloof ik) de dagelijkse tv-updates doen, heb ik ergens gelezen. Wordt een beetje lastig als je IN het huis zit, lijkt me.
Nee dat weten ze vast niet....quote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een hint? De DJ zelf weet natuurlijk niet dat hij het huis in gaat
Natuurlijk weten ze het niet, dat is ook het hele conceptquote:
Part of the showquote:Op zondag 7 december 2008 21:19 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Natuurlijk weten ze het niet, dat is ook het hele concept
Anders zou Coen toch wel wat warmere kleren aangetrokken hebben of Giel geen broek aangetrokken hebben die afzakt?
Verwacht 't ook. Maar zie liever Stenders. Bij Paul hoor ik niet de muzikale gedrevenheid van een Stenders of Ekdom. En die is er ook amper bij Giel enquote:
Ja kloptquote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Part of the show.
Net zoals alles nu een beetje heel erg overgeproduceerd is. Natuurlijk, hoort erbij, maar toch....
Jazekerquote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren is weer naar huis!
Was echt gezellig
Lijntje is wel jammer maar verder wel erg gaaf.quote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
edit: stom zwart lijntje![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 22:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jazeker
Deze knuffeljunk heeft ook weer wat shotjes gehad vandaag![]()
Goeienavond allen
Heb je daar nog niemand voor in kunnen huren?quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
ben bijna twee uur bezig geweest met dat kutplaatjeen dan issie nog niet perfect
euh jah...LL beloofde n plaatje te fixen voor me, daar wacht ik nog ff op, maar das meer met betrekking op SR.quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je daar nog niemand voor in kunnen huren?
jammerquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef on_air het volgende:
Dat viel tegen. Het voorprogramma was ultiem top. Fiction Plane leuk, maar live niet vernieuwender dan op de plaat. En het publiek was ook wat jong en obsessief. Ben maar weggegaan. Heb de nummer gehoord die ik wilde horen.
Je doet welgeteld een stap naar achteren?quote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jammer
* muisje-eliza gaat weer bankhangen![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je doet welgeteld een stap naar achteren?
Hmzquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef on_air het volgende:
Dat viel tegen. Het voorprogramma was ultiem top. Fiction Plane leuk, maar live niet vernieuwender dan op de plaat. En het publiek was ook wat jong en obsessief. Ben maar weggegaan. Heb de nummer gehoord die ik wilde horen.
Zou kunnenquote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5276671171163990210
Is dit de rots waar Youp van 't Hek het over heeft in "het Zelfmoordcommando", ik geloof uit 2005?
Jaquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Irritant, dat mobiele internet. Vroeger kon je ern pc nog gewoon uitzetten; nu heb je internet op je nachtkastje liggen.
Herkenbaar probleem...quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Irritant, dat mobiele internet. Vroeger kon je ern pc nog gewoon uitzetten; nu heb je internet op je nachtkastje liggen.
Haai!quote:Op maandag 8 december 2008 01:07 schreef rjvandevelde het volgende:
Ha Bonsoir!
Ik wou dat ik om 8:30 kon opstaanquote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haai!
En meteen een Bye! erachter, want ik moet om 8.30 uur weer naast m'n bed staan...
Lekker aan het monologen?quote:Op maandag 8 december 2008 06:41 schreef -Hans- het volgende:
Giel? Briljant??quote:Op maandag 8 december 2008 08:36 schreef -Hans- het volgende:
Zit nu trouwens even Nachtegiel terug te kijken. Briljant![]()
Echt Rose, Nachtegiel was echt gruwelijk.quote:Op maandag 8 december 2008 08:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Giel? Briljant??
Heb jij nu al gedronken?
gru·we·lijk bn, bw 1 afgrijselijk: een ~e misdaadquote:Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt Rose, Nachtegiel was echt gruwelijk.![]()
morguh !quote:Op maandag 8 december 2008 08:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Morgen allemaal
Dacht net: waarom heeft die tandarts van Giel niet z'n bek dichtgetimmerd?
Scherp, Rosequote:Op maandag 8 december 2008 08:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gru·we·lijk bn, bw 1 afgrijselijk: een ~e misdaad
ok
quote:Op maandag 8 december 2008 09:15 schreef Dandelion het volgende:
We beginnen weer vol goede moed aan een verse week, dusse: Goede morgen!
quote:Op maandag 8 december 2008 09:15 schreef Dandelion het volgende:
We beginnen weer vol goede moed aan een verse week, dusse: Goede morgen!
Nelly was toch een reppert?quote:Op maandag 8 december 2008 09:29 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is die vrouw die zingt
nelly dus
lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 09:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
* muisje-eliza is ff naar de bakker
Succesquote:Op maandag 8 december 2008 09:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
* muisje-eliza is ff naar de bakker
Ah, ma Flodder, natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 09:44 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja die met die pleister!
Maar ze bedoelt nelly frijda natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |