En het is ook weer bijna tijd voor 'n kerstplaat!!quote:Op zondag 7 december 2008 16:27 schreef -Hans- het volgende:
En dan ook Beyonce draaien.![]()
Shit.. wat een ellende! En dit is erg maar de nieuwe single gaat daar met een factor 10 (easy!) overheen.
Als ze dat maar laat..quote:Op zondag 7 december 2008 16:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En het is ook weer bijna tijd voor 'n kerstplaat!!
Die is zeker liefquote:
Europaquote:
omdat ik zelf een grote sukkel ben zie ik...quote:Op zondag 7 december 2008 16:45 schreef Dandelion het volgende:
tering wat een kut dag zo.
Waarom duurt filmpjes editten nou zo lang. En waarom exporteerd quicktime het ene stukkie van 60 seconden in no time en duurt het andere bijna een uur. grmbl.
bleurgh
quote:Op zondag 7 december 2008 16:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
omdat ik zelf een grote sukkel ben zie ik...
Dan kun je idd lang wachtenquote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja, ipv 60 seconden 120 minuten converteren duurt langer dan 2 minuten
opzich niet erg. Maar als je dan niet door hebt waarom het zo lang duurt... dan ben je gewoon een sukkel.quote:
volgens mij is het tijd voor drank.quote:Op zondag 7 december 2008 16:57 schreef Dandelion het volgende:
oh ja en het is hier verdorie 21 graden in huis en ik heb 't nog koud.
Hoiquote:
ik ook, wat een vervelende zanger zeg.quote:Op zondag 7 december 2008 17:23 schreef Noortje. het volgende:
Godskolere wat heb ik op dit nummer gejankt.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ook, wat een vervelende zanger zeg.
Veel plezierquote:Op zondag 7 december 2008 17:43 schreef on_air het volgende:
[..]
OVER een paar uurtjes.
Misschien had ik meer moeten slapen...
wat ga je opererenquote:Op zondag 7 december 2008 18:32 schreef MutZ het volgende:
Ik ga toch nog maar eens ff wat nuttigs doen (operaties van morgen voorbereiden)
Mijn radio ging om precies 18.00 uur uitquote:Op zondag 7 december 2008 18:56 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik snap nu waarom t zo rustig is![]()
Bring it on is bezig
quote:Op zondag 7 december 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn radio ging om precies 18.00 uur uit![]()
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...quote:
oh dan weet jij vast wel of tramadol verslavend isquote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...Ik loop stage bij de anesthesie en ben dus medeverantwoordelijk voor de narcose/pijnstilling/whatever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |