Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...quote:
oh dan weet jij vast wel of tramadol verslavend isquote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...Ik loop stage bij de anesthesie en ben dus medeverantwoordelijk voor de narcose/pijnstilling/whatever
Bij langdurig gebruik kan het verslavend werken jaquote:Op zondag 7 december 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan weet jij vast wel of tramadol verslavend is![]()
nagoed. ga lekker voorbereiden...
Heb je al een DS? Kun je oefenenquote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...![]()
Wel een wii, kan het daar ook mee?quote:
quote:
dan luister ik nooitquote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Even een vraag. Heb vannacht tussen 1 en 3 geluisterd naar 3FM en er was een vette DJ set van onder andere Funkerman. Ik heb even gekeken op de 3fm site maar staat niet op uitzendinggemist en er staat sowieso geen programmering voor na 1uur in het programma overzicht. Weet iemand misschien of die set(s) nog ergens op internet te vinden zijn?
Alvast bedankt.
Volgens mij is het via de officiele kanalen niet terug te vinden...quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Even een vraag. Heb vannacht tussen 1 en 3 geluisterd naar 3FM en er was een vette DJ set van onder andere Funkerman. Ik heb even gekeken op de 3fm site maar staat niet op uitzendinggemist en er staat sowieso geen programmering voor na 1uur in het programma overzicht. Weet iemand misschien of die set(s) nog ergens op internet te vinden zijn?
Alvast bedankt.
Ik zat op dat moment nog in de kroeg, dus heb er ook niets van gehoordquote:Op zondag 7 december 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan luister ik nooitje bent misschien wel 1 van de weinigen die dan luisterd
Hoi Gastonquote:
Heb ook even voor je gekeken bij de Podcast van 3FM, maar daar staat de VPRO (WhiteNoise) helemaal niet tussen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Alvast bedankt.
En dat terwijl ik niet eens lid benquote:Op zondag 7 december 2008 19:39 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Hahaha! Ja holiekidikkiedee de postcodeKANJER is bij jij gevallen Mutz!
Zekers te weten dat die te luisteren zijn: http://3voor12.vpro.nl/programmas/29794118/2007quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook even voor je gekeken bij de Podcast van 3FM, maar daar staat de VPRO (WhiteNoise) helemaal niet tussen.
Dat is zoooooo leukquote:Op zondag 7 december 2008 19:41 schreef Mark336 het volgende:
Ben eventjes weggeweest.. voor zwarte piet gespeeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |