En het is ook weer bijna tijd voor 'n kerstplaat!!quote:Op zondag 7 december 2008 16:27 schreef -Hans- het volgende:
En dan ook Beyonce draaien.![]()
Shit.. wat een ellende! En dit is erg maar de nieuwe single gaat daar met een factor 10 (easy!) overheen.
Als ze dat maar laat..quote:Op zondag 7 december 2008 16:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En het is ook weer bijna tijd voor 'n kerstplaat!!
Die is zeker liefquote:
Europaquote:
omdat ik zelf een grote sukkel ben zie ik...quote:Op zondag 7 december 2008 16:45 schreef Dandelion het volgende:
tering wat een kut dag zo.
Waarom duurt filmpjes editten nou zo lang. En waarom exporteerd quicktime het ene stukkie van 60 seconden in no time en duurt het andere bijna een uur. grmbl.
bleurgh
quote:Op zondag 7 december 2008 16:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
omdat ik zelf een grote sukkel ben zie ik...
Dan kun je idd lang wachtenquote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja, ipv 60 seconden 120 minuten converteren duurt langer dan 2 minuten
opzich niet erg. Maar als je dan niet door hebt waarom het zo lang duurt... dan ben je gewoon een sukkel.quote:
volgens mij is het tijd voor drank.quote:Op zondag 7 december 2008 16:57 schreef Dandelion het volgende:
oh ja en het is hier verdorie 21 graden in huis en ik heb 't nog koud.
Hoiquote:
ik ook, wat een vervelende zanger zeg.quote:Op zondag 7 december 2008 17:23 schreef Noortje. het volgende:
Godskolere wat heb ik op dit nummer gejankt.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ook, wat een vervelende zanger zeg.
Veel plezierquote:Op zondag 7 december 2008 17:43 schreef on_air het volgende:
[..]
OVER een paar uurtjes.
Misschien had ik meer moeten slapen...
wat ga je opererenquote:Op zondag 7 december 2008 18:32 schreef MutZ het volgende:
Ik ga toch nog maar eens ff wat nuttigs doen (operaties van morgen voorbereiden)
Mijn radio ging om precies 18.00 uur uitquote:Op zondag 7 december 2008 18:56 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik snap nu waarom t zo rustig is![]()
Bring it on is bezig
quote:Op zondag 7 december 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn radio ging om precies 18.00 uur uit![]()
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...quote:
oh dan weet jij vast wel of tramadol verslavend isquote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...Ik loop stage bij de anesthesie en ben dus medeverantwoordelijk voor de narcose/pijnstilling/whatever
Bij langdurig gebruik kan het verslavend werken jaquote:Op zondag 7 december 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan weet jij vast wel of tramadol verslavend is![]()
nagoed. ga lekker voorbereiden...
Heb je al een DS? Kun je oefenenquote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
Ikzelf niets, lijkt me niet zo heel verstandig...![]()
Wel een wii, kan het daar ook mee?quote:
quote:
dan luister ik nooitquote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Even een vraag. Heb vannacht tussen 1 en 3 geluisterd naar 3FM en er was een vette DJ set van onder andere Funkerman. Ik heb even gekeken op de 3fm site maar staat niet op uitzendinggemist en er staat sowieso geen programmering voor na 1uur in het programma overzicht. Weet iemand misschien of die set(s) nog ergens op internet te vinden zijn?
Alvast bedankt.
Volgens mij is het via de officiele kanalen niet terug te vinden...quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Even een vraag. Heb vannacht tussen 1 en 3 geluisterd naar 3FM en er was een vette DJ set van onder andere Funkerman. Ik heb even gekeken op de 3fm site maar staat niet op uitzendinggemist en er staat sowieso geen programmering voor na 1uur in het programma overzicht. Weet iemand misschien of die set(s) nog ergens op internet te vinden zijn?
Alvast bedankt.
Ik zat op dat moment nog in de kroeg, dus heb er ook niets van gehoordquote:Op zondag 7 december 2008 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan luister ik nooitje bent misschien wel 1 van de weinigen die dan luisterd
Hoi Gastonquote:
Heb ook even voor je gekeken bij de Podcast van 3FM, maar daar staat de VPRO (WhiteNoise) helemaal niet tussen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:20 schreef mirved het volgende:
Alvast bedankt.
En dat terwijl ik niet eens lid benquote:Op zondag 7 december 2008 19:39 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Hahaha! Ja holiekidikkiedee de postcodeKANJER is bij jij gevallen Mutz!
Zekers te weten dat die te luisteren zijn: http://3voor12.vpro.nl/programmas/29794118/2007quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook even voor je gekeken bij de Podcast van 3FM, maar daar staat de VPRO (WhiteNoise) helemaal niet tussen.
Dat is zoooooo leukquote:Op zondag 7 december 2008 19:41 schreef Mark336 het volgende:
Ben eventjes weggeweest.. voor zwarte piet gespeeld..
quote:
Dat is 'm !quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Zekers te weten dat die te luisteren zijn: http://3voor12.vpro.nl/programmas/29794118/2007
Dan heeft Stenders mijn voorkeur maar Paul Rabberink is ook wel ok.quote:Op zondag 7 december 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Rabbering denkt dat hij morgen wel een kans maakt. Ik denk het ook.
Stenders zou ook wel tof zijn.![]()
Ik hoop zelf een beetje op Rabbering.quote:Op zondag 7 december 2008 20:59 schreef Mark336 het volgende:
Het gaat morgen idd tussen Stenders en Rabbering..
Ik hoop Stenders
Noppes,quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan heeft Stenders mijn voorkeur maar Paul Rabberink is ook wel ok.
Behalve deze 2 zijn er verder geen echte kanshebbers toch?
Paul noemde Sander ook nog maar hij voegde daar wel het woord misschien aan toe. Denk dat we tussen 12:00 - 16:00 wel weten wie de derde jock is. Sander gaat echt niet nog een jaar het huis in.quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan heeft Stenders mijn voorkeur maar Paul Rabberink is ook wel ok.
Behalve deze 2 zijn er verder geen echte kanshebbers toch?
Je vergeet Domien in het lijstje, of vergis ik me nou?quote:Op zondag 7 december 2008 21:05 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Noppes,Giel zit er al in Gerard gaat niet Stenders heeft op KX gezegt dat hij beschikbaar is Rabbering is nog niet gekozen, maar zou kunnen Coen zit er al in Sander gaat iets met TV doen Michiel gaat niet Eric zou kunnen, maar die doet al alles voor het rode kruis.. dus lijkte me niet
Volgens mij gaat Domien iets in het callcenter doen ofzoquote:Op zondag 7 december 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je vergeet Domien in het lijstje, of vergis ik me nou?
Sander gaat samen met Sophie Hilbrand (geloof ik) de dagelijkse tv-updates doen, heb ik ergens gelezen. Wordt een beetje lastig als je IN het huis zit, lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Paul noemde Sander ook nog maar hij voegde daar wel het woord misschien aan toe. Denk dat we tussen 12:00 - 16:00 wel weten wie de derde jock is. Sander gaat echt niet nog een jaar het huis in.
Bron: http://seriousrequest.3fm.nlquote:Klusjesmannen zoeken klusjes
Er zijn weer DJ's te huur! Sander Lantinga en dagelijks een wisselende DJ zijn dringend op zoek naar klusjes voor geld. Heitje voor een karweitje. Nou ja, heitje (dat was heeel lang geleden een kwartje toch?), liever zware cash. Allemaal hard nodig voor het goede doel.
Rent a DJ dus. Geef je hieronder op en vertel ons wat je Sander en de DJ van dienst wilt laten doen.
Hoe bedoel je een hint? De DJ zelf weet natuurlijk niet dat hij het huis in gaatquote:Op zondag 7 december 2008 21:11 schreef Krambo het volgende:
En de nachtjocks komen ook niet in aanmerking zeker?
Ik herinner me opeens dat ik Rabberink laatst heb horen zeggen dat hij gestopt is met roken, zou dat een hint geweest zijn?
(ik neem aan dat roken in het glazen huis niet mag, ik vraag me af hoe Giel dat gaat redden)
Precies, dan kunnen we heb wel doorstrepen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sander gaat samen met Sophie Hilbrand (geloof ik) de dagelijkse tv-updates doen, heb ik ergens gelezen. Wordt een beetje lastig als je IN het huis zit, lijkt me.
Nee dat weten ze vast niet....quote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een hint? De DJ zelf weet natuurlijk niet dat hij het huis in gaat
Natuurlijk weten ze het niet, dat is ook het hele conceptquote:
Part of the showquote:Op zondag 7 december 2008 21:19 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Natuurlijk weten ze het niet, dat is ook het hele concept
Anders zou Coen toch wel wat warmere kleren aangetrokken hebben of Giel geen broek aangetrokken hebben die afzakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |