Verwacht 't ook. Maar zie liever Stenders. Bij Paul hoor ik niet de muzikale gedrevenheid van een Stenders of Ekdom. En die is er ook amper bij Giel enquote:
Ja kloptquote:Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Part of the show.
Net zoals alles nu een beetje heel erg overgeproduceerd is. Natuurlijk, hoort erbij, maar toch....
Jazekerquote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren is weer naar huis!
Was echt gezellig
Lijntje is wel jammer maar verder wel erg gaaf.quote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
edit: stom zwart lijntje![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 22:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jazeker
Deze knuffeljunk heeft ook weer wat shotjes gehad vandaag![]()
Goeienavond allen
Heb je daar nog niemand voor in kunnen huren?quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
ben bijna twee uur bezig geweest met dat kutplaatjeen dan issie nog niet perfect
euh jah...LL beloofde n plaatje te fixen voor me, daar wacht ik nog ff op, maar das meer met betrekking op SR.quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je daar nog niemand voor in kunnen huren?
jammerquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef on_air het volgende:
Dat viel tegen. Het voorprogramma was ultiem top. Fiction Plane leuk, maar live niet vernieuwender dan op de plaat. En het publiek was ook wat jong en obsessief. Ben maar weggegaan. Heb de nummer gehoord die ik wilde horen.
Je doet welgeteld een stap naar achteren?quote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jammer
* muisje-eliza gaat weer bankhangen![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je doet welgeteld een stap naar achteren?
Hmzquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef on_air het volgende:
Dat viel tegen. Het voorprogramma was ultiem top. Fiction Plane leuk, maar live niet vernieuwender dan op de plaat. En het publiek was ook wat jong en obsessief. Ben maar weggegaan. Heb de nummer gehoord die ik wilde horen.
Zou kunnenquote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5276671171163990210
Is dit de rots waar Youp van 't Hek het over heeft in "het Zelfmoordcommando", ik geloof uit 2005?
Jaquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Irritant, dat mobiele internet. Vroeger kon je ern pc nog gewoon uitzetten; nu heb je internet op je nachtkastje liggen.
Herkenbaar probleem...quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Irritant, dat mobiele internet. Vroeger kon je ern pc nog gewoon uitzetten; nu heb je internet op je nachtkastje liggen.
Haai!quote:Op maandag 8 december 2008 01:07 schreef rjvandevelde het volgende:
Ha Bonsoir!
Ik wou dat ik om 8:30 kon opstaanquote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haai!
En meteen een Bye! erachter, want ik moet om 8.30 uur weer naast m'n bed staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |