jammerquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef on_air het volgende:
Dat viel tegen. Het voorprogramma was ultiem top. Fiction Plane leuk, maar live niet vernieuwender dan op de plaat. En het publiek was ook wat jong en obsessief. Ben maar weggegaan. Heb de nummer gehoord die ik wilde horen.
Je doet welgeteld een stap naar achteren?quote:Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jammer
* muisje-eliza gaat weer bankhangen![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je doet welgeteld een stap naar achteren?
Hmzquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef on_air het volgende:
Dat viel tegen. Het voorprogramma was ultiem top. Fiction Plane leuk, maar live niet vernieuwender dan op de plaat. En het publiek was ook wat jong en obsessief. Ben maar weggegaan. Heb de nummer gehoord die ik wilde horen.
Zou kunnenquote:Op maandag 8 december 2008 00:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5276671171163990210
Is dit de rots waar Youp van 't Hek het over heeft in "het Zelfmoordcommando", ik geloof uit 2005?
Jaquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Irritant, dat mobiele internet. Vroeger kon je ern pc nog gewoon uitzetten; nu heb je internet op je nachtkastje liggen.
Herkenbaar probleem...quote:Op maandag 8 december 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja.
Irritant, dat mobiele internet. Vroeger kon je ern pc nog gewoon uitzetten; nu heb je internet op je nachtkastje liggen.
Haai!quote:Op maandag 8 december 2008 01:07 schreef rjvandevelde het volgende:
Ha Bonsoir!
Ik wou dat ik om 8:30 kon opstaanquote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haai!
En meteen een Bye! erachter, want ik moet om 8.30 uur weer naast m'n bed staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |