Het standje dat me de minste rugklachten geeft.quote:Op zondag 7 december 2008 17:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Middag Bengeltje.
Welk standje is bij jou favoriet?
Als je na 3 x neuken zijn of haar naam nog niet weet is het pas echt vreemdgaanquote:Op zondag 7 december 2008 17:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Relatief behoorlijk veel. Ga je wel eens vreemd en vanaf wanneer noem je het vreemdgaan?
Met elkaar spelen...quote:Op zondag 7 december 2008 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het standje dat me de minste rugklachten geeft.![]()
Wat zijn dit trouwens voor een vragen.
Je valt binnen tijdens het vragenvuur.quote:Op zondag 7 december 2008 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het standje dat me de minste rugklachten geeft.![]()
Wat zijn dit trouwens voor een vragen.
Lastige vraag.. Ik denk toch van de relaties omdat het met losse contacten altijd minder experimenteel is. Hoever ga jij met experimenteren?quote:Op zondag 7 december 2008 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Flauw.
[..]
Ben nog nooit vreemdgegaan. Het hangt af van je partner en je relatie op dat moment wat vreemdgaan inhoudt. "Gezellig chatten" kan ingrijpender zijn dan dronken zoenen.
Heb je in bed meer geleerd van losse contacten of van relaties?
op het moment erg ja.quote:Op zondag 7 december 2008 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met elkaar spelen...
Heb je een zwakke rug dan?
Wat als je niet wil antwoorden? Net doen of je er niet bent?quote:
Over lastige vragen gesproken...quote:Op zondag 7 december 2008 17:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Lastige vraag.. Ik denk toch van de relaties omdat het met losse contacten altijd minder experimenteel is. Hoever ga jij met experimenteren?
Chao JB,quote:Op zondag 7 december 2008 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Ik ben wel benieuwd welk standje dan de minste rugklachten geeft Bengel
Niet anders dan toen het woord MILF nog niet zo ingeburgerd was en niemand dat van me zei.quote:Op zondag 7 december 2008 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chao JB,
Hoe voelt het om een MILF te zijn?
Neemt toe, absoluut. Ik ben er in vergelijking met vroeger veel meer mee bezig, ik weet het zelf ook vrijwel altijd zo te sturen dat ik er veel plezier aan beleef dus daardoor wordt het verlangen ook groter.quote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Over lastige vragen gesproken...
Eh, ver, hmm, geen harde SM ofzo of andere extreme dingen. Wel wat dingetjes uitproberen en buiten seks enzo. Maar niet heftig experimenteel doen.
Wil wel graag een keer sex on cocain, dat schijnt heftig te zijn.
Merk je dat lust afneemt, of juist toeneemt naarmate je ouder wordt?
Dominant. Onderdanig kan wellicht best geil zijn, maar heb er niet zo'n ervaring mee.quote:Op zondag 7 december 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Neemt toe, absoluut. Ik ben er in vergelijking met vroeger veel meer mee bezig, ik weet het zelf ook vrijwel altijd zo te sturen dat ik er veel plezier aan beleef dus daardoor wordt het verlangen ook groter.
Ben je onderdanig of dominant?
quote:
Kreunen in mijn oor, sabbelen op mijn oorlelletje.quote:Op zondag 7 december 2008 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dominant. Onderdanig kan wellicht best geil zijn, maar heb er niet zo'n ervaring mee.
Wat is een echte turn-on voor je (behalve die neg0r)?
Dat is tegen mijn principes.quote:Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar jij bent een milf met rugklachten... ofzo..
ik wacht ook weer wel even totdat mli en el matador tot de conclusie komen dat ze elkaar gewoon dermate opgewonden hebben dat een van de twee per direct in een voertuig stapt om richting de ander te gaan, Vervolgens dampende sex in stilgezette lift met een snuit cocaine achter het neusschot, dan voor ze elkaar hun echte naam hebben verteld weer als twee vreemde schildpadden ieders eigen weg te kruipen, en tegen vrienden vertellen dat ze het weer met een vreemde gedaan hebben Ofzoiets...
quote:Op zondag 7 december 2008 17:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben anders zaterdag 4 keer uitgewoond door mijn neg0rcollega.
Twee vreemde schildpadden.quote:Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar jij bent een milf met rugklachten... ofzo..
ik wacht ook weer wel even totdat mli en el matador tot de conclusie komen dat ze elkaar gewoon dermate opgewonden hebben dat een van de twee per direct in een voertuig stapt om richting de ander te gaan, Vervolgens dampende sex in stilgezette lift met een snuit cocaine achter het neusschot, dan voor ze elkaar hun echte naam hebben verteld weer als twee vreemde schildpadden ieders eigen weg te kruipen, en tegen vrienden vertellen dat ze het weer met een vreemde gedaan hebben Ofzoiets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |