en ook geen dekens? Ik heb ook de verwarming niet aan staan 's nachts. Gewoon dikke dekens.quote:Op zondag 7 december 2008 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Meestal wel. Ik heb namelijk geen verwarming.
Ja ik heb ook dikke dekens. Maar als ik 's ochtends opsta heb ik het behoorlijk koud. Daarom ook een Pyjama.quote:Op zondag 7 december 2008 01:07 schreef mirved het volgende:
[..]
en ook geen dekens? Ik heb ook de verwarming niet aan staan 's nachts. Gewoon dikke dekens.
Inderdaad de morgens zijn verschrikkelijk...quote:Op zondag 7 december 2008 01:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook dikke dekens. Maar als ik 's ochtends opsta heb ik het behoorlijk koud. Daarom ook een Pyjama.
Uhhh.. Wat?quote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef candygirl het volgende:
geen verwarming,raam op klein kiertje, en naakt
ik hang me snachts op aan alles wat ik aan hem
alleen heel af en toe een warme kruik mee in bed maar meer voor mijn rugpijn
Die 2de zin bedoel je?quote:
Heb misschien? achterlijk much?quote:Op zondag 7 december 2008 03:20 schreef Remake het volgende:
[..]
Die 2de zin bedoel je?
Ik kan hem ook niet ontcijferen..
Je hebt geen dak boven je hoofd?quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 15:20 schreef mirved het volgende:
[..]
Je hebt geen dak boven je hoofd?
flauw![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 11:01 schreef Miam het volgende:
Ik slaap in een badstof flanellen pyjama, lekker warm.
Zomers draag ik gewoon een shortje + hemdje.
Met knoopjessssquote:Op zondag 7 december 2008 17:22 schreef bloep123 het volgende:
Een echte pyjama van zeeman, waarom ? toen ik kleuter was al.. altijd zo gebleven.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:54 schreef Nantes het volgende:
Maar als dat meevalt alleen in een lingerie.
Ligt er gewoon aan of je het in het algemeen snel koud hebt. Ik kan zo nu naar buiten lopen met een shirt aan zonder het koud te hebben, geen probleem.quote:Op maandag 8 december 2008 10:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Ongelooflijk om te lezen hoeveel mensen er alleen in ondergoed/niks slapen rond deze tijd van het jaar.Ik heb gewoon 2 dekbedden op me,badstof hoeslaken,pyama en me man tegen me aan (dan is het wel lekker warm hoor) Ik zou zonder pyama echt niet kunnen slapen van de kou,vreselijk!!
Ook wanneer er een vriendin bij je logeert?quote:Op zondag 7 december 2008 16:00 schreef HoneyTrap het volgende:
met iemand : Naakt
Ik krijg er echt kippenvel van als ik eraan denk.quote:Op maandag 8 december 2008 08:32 schreef Oblivion het volgende:
Nee, geen pyjama...
Wel naakt, met raam open...en voeten buiten de dekens...
Mijn broer is nog een graadje erger....quote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ik krijg er echt kippenvel van als ik eraan denk.
Daarom, ik ga me 'snachts echt niet bezig houden met dat het koud is, heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 8 december 2008 22:07 schreef Hyman het volgende:
Gewoon in ondergoed, met raam open, zonder verwarming aan, wel koud, maar daar merk je niks van als je slaapt
Een joggingbroek, trui en sokken aan in bed? Ieuw ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 7 december 2008 15:37 schreef HEROINchic het volgende:
Winter: Veel te grote joggingbroek, veel te grote trui, dikke sokken en nog een t-shirt.
Zomer: Hemdje en hipster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |