en ook geen dekens? Ik heb ook de verwarming niet aan staan 's nachts. Gewoon dikke dekens.quote:Op zondag 7 december 2008 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Meestal wel. Ik heb namelijk geen verwarming.
Ja ik heb ook dikke dekens. Maar als ik 's ochtends opsta heb ik het behoorlijk koud. Daarom ook een Pyjama.quote:Op zondag 7 december 2008 01:07 schreef mirved het volgende:
[..]
en ook geen dekens? Ik heb ook de verwarming niet aan staan 's nachts. Gewoon dikke dekens.
Inderdaad de morgens zijn verschrikkelijk...quote:Op zondag 7 december 2008 01:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook dikke dekens. Maar als ik 's ochtends opsta heb ik het behoorlijk koud. Daarom ook een Pyjama.
Uhhh.. Wat?quote:Op zondag 7 december 2008 01:43 schreef candygirl het volgende:
geen verwarming,raam op klein kiertje, en naakt
ik hang me snachts op aan alles wat ik aan hem
alleen heel af en toe een warme kruik mee in bed maar meer voor mijn rugpijn
Die 2de zin bedoel je?quote:
Heb misschien? achterlijk much?quote:Op zondag 7 december 2008 03:20 schreef Remake het volgende:
[..]
Die 2de zin bedoel je?
Ik kan hem ook niet ontcijferen..
Je hebt geen dak boven je hoofd?quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 15:20 schreef mirved het volgende:
[..]
Je hebt geen dak boven je hoofd?
flauw![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 11:01 schreef Miam het volgende:
Ik slaap in een badstof flanellen pyjama, lekker warm.
Zomers draag ik gewoon een shortje + hemdje.
Met knoopjessssquote:Op zondag 7 december 2008 17:22 schreef bloep123 het volgende:
Een echte pyjama van zeeman, waarom ? toen ik kleuter was al.. altijd zo gebleven.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:54 schreef Nantes het volgende:
Maar als dat meevalt alleen in een lingerie.
Ligt er gewoon aan of je het in het algemeen snel koud hebt. Ik kan zo nu naar buiten lopen met een shirt aan zonder het koud te hebben, geen probleem.quote:Op maandag 8 december 2008 10:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Ongelooflijk om te lezen hoeveel mensen er alleen in ondergoed/niks slapen rond deze tijd van het jaar.Ik heb gewoon 2 dekbedden op me,badstof hoeslaken,pyama en me man tegen me aan (dan is het wel lekker warm hoor) Ik zou zonder pyama echt niet kunnen slapen van de kou,vreselijk!!
Ook wanneer er een vriendin bij je logeert?quote:Op zondag 7 december 2008 16:00 schreef HoneyTrap het volgende:
met iemand : Naakt
Ik krijg er echt kippenvel van als ik eraan denk.quote:Op maandag 8 december 2008 08:32 schreef Oblivion het volgende:
Nee, geen pyjama...
Wel naakt, met raam open...en voeten buiten de dekens...
Mijn broer is nog een graadje erger....quote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ik krijg er echt kippenvel van als ik eraan denk.
Daarom, ik ga me 'snachts echt niet bezig houden met dat het koud is, heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 8 december 2008 22:07 schreef Hyman het volgende:
Gewoon in ondergoed, met raam open, zonder verwarming aan, wel koud, maar daar merk je niks van als je slaapt
Een joggingbroek, trui en sokken aan in bed? Ieuw ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 7 december 2008 15:37 schreef HEROINchic het volgende:
Winter: Veel te grote joggingbroek, veel te grote trui, dikke sokken en nog een t-shirt.
Zomer: Hemdje en hipster.
Eensquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:40 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik draag zelfs in augustus nog een pyjama (wel een zomervariant van dun katoen met korte mouwen en korte broek). Ik slaap nog liever zonder deken dan zonder pyama
![]()
Mijn (tikje ouderwetse) oma vind het niet 'vrouwelijk' en probeert me steeds aan de nachtjapon te krijgen. Leuk hoor, 's ochtends wakker worden met zo'n ding helemaal opgekropen tot aan je okselsquote:
Ik heb ooit zo'n nachtjapon gehad, en jawel toen ik 's ochtends wakker werd was hij helemaal omhoog gekropenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Mijn (tikje ouderwetse) oma vind het niet 'vrouwelijk' en probeert me steeds aan de nachtjapon te krijgen. Leuk hoor, 's ochtends wakker worden met zo'n ding helemaal opgekropen tot aan je oksels![]()
![]()
Pyjama!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:33 schreef Hakkyy het volgende:
Ik slaap altijd in de kleren die ik de volgende dag aan ga trekken, scheelt tijd en is meestal lekker warm.
Nee ik dousch niet in de ochtend, zonde voor mijn slaaptijd.
Ja, de verwarming doet het hier bijna nooit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een joggingbroek, trui en sokken aan in bed? Ieuw ik moet er niet aan denken.![]()
Verwarming aan op de slaapkamer is vies.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
Ja, de verwarming doet het hier bijna nooit.
Daar komt bij, 2 hele grote (geen dubbel glas) ramen vlak bij het bed. Redelijk fris.
ooh bah, nee geen raam! Das koud.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verwarming aan op de slaapkamer is vies.![]()
Gewoon lekker het raam open.
Wat doet de hond dan als je man naakt is?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef Patries86 het volgende:
Mijn man sliep voorheen altijd helemaal naakt, maar sinds onze hond (nu jaartje) slaapt hij met een boxer
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Wat doet de hond dan als je man naakt is?
[..]
Of wat doet de man dan als de hond erbij is?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Maar de hond slaapt bij jullie in bed ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:41 schreef Patries86 het volgende:
Geen idee wat de hond doet, daar komen we ook liever niet achter
Half... soms slaapt hij in bed en soms in zijn mand die in de slaapkamer staatquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:43 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Maar de hond slaapt bij jullie in bed ofzo
Ach, er wonen miljoenen beestjes in je bed, één meer of minder maakt dan toch ook niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:07 schreef -Mellow- het volgende:
Gatverdamme, honden in bed.
Je bent er van op de hoogte dat honden zich niet wassen?
[..]
verwarming aan maar ik slaap lekkerder als ie op 20 staat ipv 24..quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:37 schreef Queque het volgende:
[..]![]()
zeker wel, jij kan de rekening anders gewoon niet betalen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef rompompom het volgende:
Alle mensen die 's ochtends geen koude slaapkamer willen en daarom de kachel aan laten, hebben die dan geen programmeerbare thermostaat? Als je die een half uur voor je wekker afgaat aan laat slaan, is de temperatuur prima als je wakker wordt en dan hoeft je kachel niet de hele nacht te loeien.
Confortabel?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef MartijnIV2008 het volgende:
tis hier 24/7 een heel comfortabele 22 a 22,5 graden (rekeningen gaan naar de huisbaas). dus slaap lekker in mn boxer
Ow ja, daarom laat ik het raam ook open, wil ik geen elektrische deken en slaap ik ook naakt, gewoon puur om mijn ellende nog meer te benadrukken...quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:37 schreef Queque het volgende:
[..]![]()
zeker wel, jij kan de rekening anders gewoon niet betalen
'Hoe kouder hoe beter' gaat dus alsnog niet op.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:10 schreef heaven7 het volgende:
De verwarming mag van mij 's nachts helemaal uit. Hoe kouder hoe beter, veel dekens roeleren
Ben jij er van op de hoogte dat je dat als baas zelf kunt doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:07 schreef -Mellow- het volgende:
Gatverdamme, honden in bed.
Je bent er van op de hoogte dat honden zich niet wassen?
24 graden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:46 schreef hetzijzo het volgende:
[..]
verwarming aan maar ik slaap lekkerder als ie op 20 staat ipv 24..
snachts is het warm genoeg alleen als je er smorgens tuit komt te koud. Maarja, in bed zweten is ook vies...
De omgevingstemperatuur kneusquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
'Hoe kouder hoe beter' gaat dus alsnog niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |