Zoekmachines en andere bots ofzoquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat moeten al die Russen op mn site??
Avond Domien !quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo!
Ondertussen knutsel ik aan mijn top 20-lijstje van 2008. De hel!
Sjiek Roel!quote:
Dit is ook zo'n klein boompje. Vorig jaar bij AH een keertje meegenomen. Ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sjiek Roel!
Wij hebben ook zo'n klein boompje, maar nu we een groter huis hebben, wil ik ook een grotere boom... maar die krengen zijn dúúr!
Ohjee... heb ik weer een depri vriendje...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
wtf ?! zie net de tussenstand bij PSV - FC Groningen. Prima !
Zag ze vandaag ook bij de V&D.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Albert Heijn. Ongeveer 60 cm hoog. Zoiets hebben ze vast dit jaar ook weer
.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zag ze vandaag ook bij de V&D.
Wel nepperds trouwens hoor. Is die van jou nep of echt Roel? (en ja, ik heb t over dat kerstboompje)
Zou Michiel luisteren?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohjee... heb ik weer een depri vriendje...![]()
Ik weet niet wát nou de oorzaak is van al die PSV-misère (gomez weg, die nieuwe trainer, slechte nieuwe aankopen), maar laten ze er alsjeblieft gáúw wat aan doen!!
Pork & Beans!!
Uh....quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij heeft m vorig jaar bij de AH gekocht..ik ken geen kerstboom die het levend een jaar volhoud
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
Wat zie ik nou in de OP? Serious Request van 19 t/m 23 december, 5 dagen maar?!
Ja 6 dagen t/m de 24ste toch ? Dat neem ik aan van welquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is het langer geweest dan?
OHmn collega wil Sander Lantinga huren voor 1000euri om door de steenstraat van Utrecht te lopen met folders voor de winkel
Nep dus (die kerstboom)quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zag ze vandaag ook bij de V&D.
Wel nepperds trouwens hoor. Is die van jou nep of echt Roel? (en ja, ik heb t over dat kerstboompje)
oh wist ik nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja 6 dagen t/m de 24ste toch ? Dat neem ik aan van wel.
Hup Lazovicquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hup Bakkal![]()
Hup Bakkal![]()
Hup Lazovic
Vriendje wil niet getroost worden als PSV t slecht gedaan heeft...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoeft ie niet meer getroost te worden.
Heb je EW al geupload trouwens?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
Geen radio voor mij op zaterdagavond
En geen zin om te posten
Neuh, dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoeft ie niet meer getroost te worden.
Aha! was jij dat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeee, Janneke kan niet van de chocolade afblijven, dat ben ik! (hulde aan Tjibbe)
Dikke tieten van chocolade...? Alsjeblieft niet
neeh hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
Sinterklaas wordt ook het land uitgejaagd hè
Gave film, alleen raakte ik opeens veel kwijt op het einde... was die John (die kale) nou de "jigsaw"? of hoe moet ik het zien... heb namelijk een stuk gemist door de voetbal samenvattingenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
De 3FM Meeeeeeeeee-ga-hit gaat trouwens als een raket in de Mega Top 50.. Tsja, schijnbaar veel liefhebbers van dat soort "muziek".
wtf, SAW begint al..
quote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gave film, alleen raakte ik opeens veel kwijt op het einde... was die John (die kale) nou de "jigsaw"? of hoe moet ik het zien... heb namelijk een stuk gemist door de voetbal samenvattingen
White Noize, mag wel ietsjes harder gaan draaien wat mij betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vette film inderdaad ! had 'm nog niet eerder gezien, maar ik vond deze beter te volgen dan deel 4. Maar.. dat was ook mijn eerste kennismaking met de SAW reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |