Zou Michiel luisteren?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohjee... heb ik weer een depri vriendje...![]()
Ik weet niet wát nou de oorzaak is van al die PSV-misère (gomez weg, die nieuwe trainer, slechte nieuwe aankopen), maar laten ze er alsjeblieft gáúw wat aan doen!!
Pork & Beans!!
Uh....quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij heeft m vorig jaar bij de AH gekocht..ik ken geen kerstboom die het levend een jaar volhoud
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
Wat zie ik nou in de OP? Serious Request van 19 t/m 23 december, 5 dagen maar?!
Ja 6 dagen t/m de 24ste toch ? Dat neem ik aan van welquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is het langer geweest dan?
OHmn collega wil Sander Lantinga huren voor 1000euri om door de steenstraat van Utrecht te lopen met folders voor de winkel
Nep dus (die kerstboom)quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zag ze vandaag ook bij de V&D.
Wel nepperds trouwens hoor. Is die van jou nep of echt Roel? (en ja, ik heb t over dat kerstboompje)
oh wist ik nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja 6 dagen t/m de 24ste toch ? Dat neem ik aan van wel.
Hup Lazovicquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hup Bakkal![]()
Hup Bakkal![]()
Hup Lazovic
Vriendje wil niet getroost worden als PSV t slecht gedaan heeft...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoeft ie niet meer getroost te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |