Anti climax hoor die finalequote:Op zaterdag 6 december 2008 16:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DIE RUST !!! heerlijk.![]()
[..]
Ik heb net ook even snel gekeken wie het is geworden.. Had toch liever die andere gast gezien.
de finale video
Echt bizar ! moet trouwens wel even terugkomen op mijn eerdere opmerking dat ik liever die andere gast als winnaar had gezien.. Gelukkig is hij het juist niet geworden. Zeer onsportief mannetje. Op deze manier wel een bijzonder teleurstellende finale.quote:
Haha! dat was echt lachen gisteren. Ben helemaal geen NachteGiel liefhebber maar de uitzending van afgelopen nacht was toch wel bijzonder geslaagd. Geen idee trouwens of het al online staat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:15 schreef rubbereend het volgende:
zijn de verrichtingen van Marvin al online terug te kijken?
http://player.omroep.nl/?aflid=8352951quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:15 schreef rubbereend het volgende:
zijn de verrichtingen van Marvin al online terug te kijken?
Voicst staat er niet eens in, en zoiets als Nikki wel. Wat een kul-lijst.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:37 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt stemmen op de Mega Award 2008: http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/283768/
Ik heb op Ilse gestemd
Komt omdat de hele Mega Top 50 een kul-lijst is. Alleen Nederlandse acts met een top10-notering zijn genomineerd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voicst staat er niet eens in, en zoiets als Nikki wel. Wat een kul-lijst.
Ik vind het ook een vrij magere lijst.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voicst staat er niet eens in, en zoiets als Nikki wel. Wat een kul-lijst.
Dit nummer bevestigt het wel jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Komt omdat de hele Mega Top 50 een kul-lijst is. Alleen Nederlandse acts met een top10-notering zijn genomineerd.
De lijst zelf kan er weinig aan doen, maar de mensen die troep kopen wel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dit nummer bevestigt het wel ja.
Volgende week tiny little big band @ Ek! Ook Worth watching imoquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! dat was echt lachen gisteren. Ben helemaal geen NachteGiel liefhebber maar de uitzending van afgelopen nacht was toch wel bijzonder geslaagd. Geen idee trouwens of het al online staat.
uuhhm klinkt goed ! Ik ga zeker weer kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgende week tiny little big band @ Ek! Ook Worth watching imo
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Joost. In februari ga ik 'm weer zien.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar dan in bed![]()
Avond trouwens
Idd, wat een rare nominaties. Een gelegenheidsduo als AKA the Junkies is wel genomineerd, en De Jeugd van Tegenwoordig dan weer niet. En waar is Voicst? Of Gem?quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Komt omdat de hele Mega Top 50 een kul-lijst is. Alleen Nederlandse acts met een top10-notering zijn genomineerd.
Waarom kan ik dat nooit zienquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kijk nu Nachtegiel terug. Tering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft Samimterkerst - Heat Yourself a Merry Little Christmas (MetMichiel remix) ook weer uit het archief getrokken.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Last Christmas in de Soulwax-uitvoering
http://www.kevinenjoyce.c(...)ash/231241311919.mp3
Last Christmas met een beat eronder, klinkt nog best goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Last Christmas in de Soulwax-uitvoering
http://www.kevinenjoyce.c(...)ash/231241311919.mp3
Kom ik aan met mn 3GB aan muziekquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, als er nu een ramp gebeurt, kan ik in elk geval 110 dagen onafgebroken met muziek in m'n iTunes-collectie vooruit. Eindelijk ff de tijd genomen om nog wat verloren mapjes in iTunes te slepen
.
Ik neem niet eens tijd om EkstraWeekend terug te kijkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jij kunt fulltime je opgenomen streams kijken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |