Heb je EW al geupload trouwens?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
Geen radio voor mij op zaterdagavond
En geen zin om te posten
Neuh, dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoeft ie niet meer getroost te worden.
Aha! was jij dat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeee, Janneke kan niet van de chocolade afblijven, dat ben ik! (hulde aan Tjibbe)
Dikke tieten van chocolade...? Alsjeblieft niet
neeh hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
Sinterklaas wordt ook het land uitgejaagd hè
Gave film, alleen raakte ik opeens veel kwijt op het einde... was die John (die kale) nou de "jigsaw"? of hoe moet ik het zien... heb namelijk een stuk gemist door de voetbal samenvattingenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
De 3FM Meeeeeeeeee-ga-hit gaat trouwens als een raket in de Mega Top 50.. Tsja, schijnbaar veel liefhebbers van dat soort "muziek".
wtf, SAW begint al..
quote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gave film, alleen raakte ik opeens veel kwijt op het einde... was die John (die kale) nou de "jigsaw"? of hoe moet ik het zien... heb namelijk een stuk gemist door de voetbal samenvattingen
White Noize, mag wel ietsjes harder gaan draaien wat mij betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vette film inderdaad ! had 'm nog niet eerder gezien, maar ik vond deze beter te volgen dan deel 4. Maar.. dat was ook mijn eerste kennismaking met de SAW reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |