Hazesquote:
jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:07 schreef Elmostyle het volgende:
tering, best wel dood hier, of ligt dat aan mij
Doe gewoon Oasis joh.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:
Heb zin om wat nieuwe muziek te downloaden.
Wie kent er nog goede artiesten die aanverwant aan onderstaand (bazen)lijstje zijn?
[ afbeelding ]
quote:
fietsenjattersquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:20 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mora frikandelbroodjes in de magnetron
ik denk dat de jattert van joues er nog wel een paar heeft staan voor de verkoopquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:24 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb al een topic met aanvraag voor een roestfiets, heeft iemand die miss staan
3 keer raden, dat is zeker ook 1 van de weinige nummers die je van ze kent?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vind alleen wonderwall van oasis echt leuk.
Ik heb ook verder gezocht heur.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
3 keer raden, dat is zeker ook 1 van de weinige nummers die je van ze kent?![]()
wie is joues :pquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:25 schreef sezten het volgende:
[..]
ik denk dat de jattert van joues er nog wel een paar heeft staan voor de verkoop
voelde je je er thuisquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:29 schreef reetveter het volgende:
Serieus, wat is jippii kansloos. Ik werd er heen gelinkt door een buurjongen en ik ga daar in die chatroom voor KINDEREN nota beneAllemaal geile venterts van 40 daar
Krijg de kans niet eens joh, iedereen vraagt om msnquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
heb je nog vette spelletjes gespeeld tegen(/met) die 40 jarige venters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |